Ik met een brakke hoofd Ajax-VVV en het was ganz geil met die lichten uit enzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef DonRaja het volgende:
Anyway.....
Ik heb wel via een brakke stream in de auto Feyenoord - Heracles kunnen zien
Darkroom ftw!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik met een brakke hoofd Ajax-VVV en het was ganz geil met die lichten uit enzo
Ok, ik ging uit van 6quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij leest ver terug, tijdverschil is 5 uur
Je mag zeggen wat je wilquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wil
Maar ik moest serieus moeite doen om mij niet af te trekken over hoe de sfeer was gisteren godverdomme
Ik overdrijf nietquote:
Ik heb geen filmpjes gemaakt, zo meteen even de wedstrijd opnemen. Denk dat het bij EL wel goed in beeld is gebracht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet
Ik baal ervan dat ik zulke brakke filmpjes heb van gisteren
quote:DWDD-bioloog doet Steve Irwinnetje
Bioloog Freek Vonk, bekend van onder andere zijn optredens in De Wereld Draait Door, is gebeten door een haai.
De bioloog is in Afrika voor opnames van een kinderprogramma en dook daarvoor tussen de haaien. Een 2,5 meter lange haai beet hem volgens zijn manager in de hand, maar liet meteen weer los. Hij had geen beschermende handschoenen aan.
Anders dan zijn collega Steve Irwin kwam Vonk er wel zonder kleerscheuren vanaf. "Alles zit er nog aan. Je kan de gaten zien zitten. Gelukkig niks ernstig geraakt," zo liet hij weten op Twitter. Hij heeft hier ook een foto van de beet en van de haai geplaatst. Volgens zijn manager kon Vonk zelf wel om het incident lachen. "Morgen gaat hij weer krokodillen bespringen," liet ze weten.
rustigerquote:
Maar nu heb ik een waarschuwing gekregen. Als ik nog een keer zo troll krijg ik een ban voor een maandquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Af en toe eens lekker los gaan? Zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |