Banaan, mango en ananas zijn de drie grootste fruitzondesquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu weer last ja?![]()
Ik kom voorlopig de deur niet meer uit. Zelfs niet naar het personeelsfeest wat ik zelf organiseer. Vanochtend heeft de losse voortand de genadeklap gehad tijdens het tandenpoetsen, net op het werk wipte ik 'm er zo uit. Hij zat zo los dat ik geen andere keuze had
En mijn eigen tandarts is op vakantie en de dienstdoende tandarts daar moest ik meteen aftikken maar hij wou mij nog niet eens het tarief noemen
* Puckzzz staat compleet voor schut nu......
Daar kunnen ze toch niks van zeggen als ze de situatie niet gezien hebben?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]Oh wat kut!
![]()
Ik zou ook echt de deur niet meer uitgaan als mij dat zou overkomen... Wel stom dat ie niet eens een tarief noemt
Banaan en ananas vind ik ook echt geen hol aan gelukkigquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Banaan, mango en ananas zijn de drie grootste fruitzondesStaan stijf van de suiker
Jaquote:
Vaak kunnen ze toch wel iets inschatten op basis van eerdere ervaringen? Dat je in ieder geval iets weet..quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch niks van zeggen als ze de situatie niet gezien hebben?
ananas vind ik wel superlekker, mits vers en rijp. En banaan, mwah. Ze zijn in de aanbiedingquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Banaan en ananas vind ik ook echt geen hol aan gelukkig.
Wel na enige uitleg van mijn kant imo...quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch niks van zeggen als ze de situatie niet gezien hebben?
Aw! Gewoon zeggen dat je gevallen bent.... hoef je ook geen rottige vragen te beantwoorden!quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Mja er valt nu niets aan te doen. Wachten op een gebit min of meer. En voordat iedereen mogelijkheden aan begint te dragen. Stiften, kronen, bruggen e.d. is allemaal geen optie. Blijft allemaal niet zitten.
Collega net (terwijl ik niet eens veel zei) Hey! Mis jij nou een tand?? Ben je gevallen ofzo??
Ik...*poef weg*
Kutzooi
Aardbeien zijn heerlijk. En appels. En meloenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ananas vind ik wel superlekker, mits vers en rijp. En banaan, mwah. Ze zijn in de aanbiedingmaar ik weet dat het dikmakers zijn dus beperk ik de banaantoevoer een beetje.
Aardbeiers
Meloenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Aardbeien zijn heerlijk. En appels. En meloenen.
Jaaaa kiwi goldquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
En rijpe peren nomnom!
En en en kiwi gold! Frambozen WAAAA zo lekker
Verschrikkelijk is dat! Mijn pony moet altijd uit mijn geizicht om de wenkbrauwen er helemaal op te krijgen, ik kijk boos omdat ik niet mag lachen en ben altijd rood van het lopen (en op zulke momenten staat er altijd een windquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga foto's laten maken voor m'n paspoort en dat ding aanvragen. Daaag!
Irritant is dat hequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is dat! Mijn pony moet altijd uit mijn geizicht om de wenkbrauwen er helemaal op te krijgen, ik kijk boos omdat ik niet mag lachen en ben altijd rood van het lopen (en op zulke momenten staat er altijd een wind)
Bij mijn kruidvatten hebben ze hier en daar nog 1 flesje liggen of zo, maar volgens mij zijn ze wel zo goed als weg...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef Mss het volgende:
Heeft iemand de Catrice Million Styles nog ergens gezien?
Twee weken geleden lag in Maastricht nog enkele potjes, weet alleen niet welke. En het is nu ondertussen toch alweer een tijdje geledenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef Mss het volgende:
Heeft iemand de Catrice Million Styles nog ergens gezien?
Thanx! Het is lekker druk, ik was vergeten dat het vakantie isquote:
Mn vader wa-te me net dat het kindje niet meer blijkt te leven morgen wordt weggehaald.quote:
Oh wat ontzettend kut Unf! Heel veel sterkte in ieder gevalquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mn vader wa-te me net dat het kindje niet meer blijkt te leven morgen wordt weggehaald.
Ach nee, wat vreselijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mn vader wa-te me net dat het kindje niet meer blijkt te leven morgen wordt weggehaald.
Ja maar daar je normaal gesproken toch ook niet vanuit...quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank jullie wel liefjes
Ik ben een beetje stomgeslagenIk had niet eens bij deze optie stilgestaan omdat het al twee keer zonder problemen is verlopen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
yay!
Ze zijn wel wat krap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je krijgt er zulke leuke kleine voetjes van
[ afbeelding ]
Hopelijk lopen ze uit, want ik zou niet weten wie ik hier blij mee kon maken in mijn vriendenkring
nee! Show me!quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:33 schreef Loqi het volgende:
skjoe, had je trouwens mijn nieuwe gezien die ik van de week postte?
de hufterquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
Nouja de kat duwt zomaar de sneltoets in om mijn internetbrowser af te sluiten
Oeh wow! Is daar nog op te lopen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
yay!
Ze zijn wel wat krap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk lopen ze uit, want ik zou niet weten wie ik hier blij mee kon maken in mijn vriendenkring
Toffe schoeis SQquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
yay!
Ze zijn wel wat krap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
Nouja de kat duwt zomaar de sneltoets in om mijn internetbrowser af te sluiten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knoei
Ja hoor, is brede hak en een enorm plateau hequote:Op donderdag 3 mei 2012 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh wow! Is daar nog op te lopen?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:34 schreef Loqi het volgende:
[..]all attentions to meeeeee kitty!
[..]Ohja, cool, die zijn van Blink he? Erg tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Oja jij zit ook in Eindhoven toch? Geen probleem.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm ja dat wel. Stuur maar hierheen, kan ik ook wel gebruiken
Dit zijn wel de goedkope neppers hoor, de ekte vind ik te duurquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toffe schoeis SQik heb die van Serena aangehad toen, ze lopen echt geweldig vond ik
[..]Leuke kleurtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, cool, die zijn van Blink he? Erg tof
Ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit zijn wel de goedkope neppers hoor, de ekte vind ik te duur
verkoopster zei dat er misschien nog een doorstart kwam, maar waarschijnlijk nietquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, voor hakkenkwijlers, hier dus:
www.missguided.co.uk
Knusquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:43 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
De boosdoener, een ginger...
Dan wacht ik em wel ff af!quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja jij zit ook in Eindhoven toch? Geen probleem.
Was eerst een zwerfkat maar nu heeft ze een bandje om en hoort ze volgens mij bij een van de onderburen. Kwam vandeweek opeens door het raam naar binnen en nu dus weer haha
Oh kjoet!quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:43 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
De boosdoener, een ginger...
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan wacht ik em wel ff af!
[..]
Oh kjoet!Maar hij is dus helemaal niet van jullie en gaat er wel zo bij liggen?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ssssstquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:49 schreef megamandy het volgende:
Oh en weg is ze, op weg naar Miss_Congeniality
Haha, echt? Is wel hoe de overbuurvrouwen bij ons de katten binnen lokken, met bakken brok en rauwe kip bij de achterdeurquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
SsssstMijn vriend zegt altijd dat als ik single zou zijn later ik zo een enge vrouw met minstens vijf katten zou worden
Ik sta gewoon open voor dieren![]()
Hoewelnu denkt dat ik stiekem brokken op de vensterbank leg
Zou eigenlijk wel heel grappig zijn als dat echt zo wasquote:
Ja hequote:Op donderdag 3 mei 2012 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel heel grappig zijn als dat echt zo was
Maar nu ga ik weer verder met leren
Hulp vragenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja he![]()
Succes! Ik moet eigenlijk ook weer door maar mijn Mathematica programma werkt niet en ik weet niet hoe ik het moet fixen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Honderd meter naar de winkel lopen en al twee opmerkingen gescoord
Ben wel op de TU. Maar degene die dit programma gebouwd heeft zit op een andere faculteit dus die tref ik op z'n vroegst hopelijk morgen. Kan nog wel wat andere dingetjes doen, maar dit was ook wel handig geweest om af te hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hulp vragenof zit je gewoon thuis?
Ik ben er ook aan het denken om in het vervolg gewoon in de TU in de bieb te gaan zitten, mag met mijn studentenpas in alle bibliotheken van universiteiten gaan zitten en dan leer ik ook beter. Misschien volgende week ergens even mijn vriendin sms om de weg te wijzen.
Hehe good busyquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Honderd meter naar de winkel lopen en al twee opmerkingen gescoord
+1quote:
Volgens mij is dat gewoon standaard. Bij de UvA hoef je ook nergens te laten zien dat je UvAstudent bent, alleen als je boeken wil lenen. Ik ben ook regelmatig zonder problemen op de VU en voorheen in de bieb van UM gaan zitten. Dat is redelijk vrij toegankelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben wel op de TU. Maar degene die dit programma gebouwd heeft zit op een andere faculteit dus die tref ik op z'n vroegst hopelijk morgen. Kan nog wel wat andere dingetjes doen, maar dit was ook wel handig geweest om af te hebben![]()
In de bieb is wel minder afleiding, dus kan goed werken om te leren jaWel handig dat je daar gewoon heen kan met je pas! Waar studeer jij dan precies?
Open Universiteit, ik had mijn zinnen eerst gezet op de uni in Tilburg maar die gingen opeens eisen stellen die nergens op het internet stonden en dan zou ik niet dit schooljaar weer kunnen beginnen met studeren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben wel op de TU. Maar degene die dit programma gebouwd heeft zit op een andere faculteit dus die tref ik op z'n vroegst hopelijk morgen. Kan nog wel wat andere dingetjes doen, maar dit was ook wel handig geweest om af te hebben![]()
In de bieb is wel minder afleiding, dus kan goed werken om te leren jaWel handig dat je daar gewoon heen kan met je pas! Waar studeer jij dan precies?
Een Ergonmedewerker op een scooter die stopte om me te bewonderen en zei dat ik mooie schoenen had, en de vrouw van de schoenmaker, die dat soort dingen helaas niet mocht dragen van d'r manquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een Ergonmedewerker op een scooter die stopte om me te bewonderen en zei dat ik mooie schoenen had, en de vrouw van de schoenmaker, die dat soort dingen helaas niet mocht dragen van d'r man
niet mag dragen zelfsquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een Ergonmedewerker op een scooter die stopte om me te bewonderen en zei dat ik mooie schoenen had, en de vrouw van de schoenmaker, die dat soort dingen helaas niet mocht dragen van d'r man
Hmm dat is dan niet handig nee. Maar als het zo werkt is het ook goed tochquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Open Universiteit, ik had mijn zinnen eerst gezet op de uni in Tilburg maar die gingen opeens eisen stellen die nergens op het internet stonden en dan zou ik niet dit schooljaar weer kunnen beginnen met studeren.
Dus nu maar op mijn eigen tempo en ernaast een paar dagen werken.
Niet mocht dragen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb soortgelijk spul gewoon bij de shoe line gehaald..quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar es kijken of de schoenmaker van dat spul heeft
De schoenmaker is vier huizen verderopquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb soortgelijk spul gewoon bij de shoe line gehaald..
Nog niet uitgeprobeerd though
Zijn ze wel echt leer dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar es kijken of de schoenmaker van dat spul heeft
Nee, maar dat houdt me niet tegen om het te proberenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zijn ze wel echt leer dan?
En hai, daar ben ik weer. Denk niet dat de foto erg charmant is geworden.En mensenkinderen, wat duurt het lang voordat dat ding klaar is!
Hoe lang moet je wachten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zijn ze wel echt leer dan?
En hai, daar ben ik weer. Denk niet dat de foto erg charmant is geworden.En mensenkinderen, wat duurt het lang voordat dat ding klaar is!
Wel voorzichtig mee doen hoor. Want daar is het natuurlijk niet voor bedoeld, dus je weet nooit wat er dan gebeurt met het materiaal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar dat houdt me niet tegen om het te proberen
ik zal eerst de flap even licht bespuitenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel voorzichtig mee doen hoor. Want daar is het natuurlijk niet voor bedoeld, dus je weet nooit wat er dan gebeurt met het materiaal.
Over 2 tot 4 weken krijg ik te horen wanneer ik hem op kan komen halen.quote:
Lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal eerst de flap even licht bespuiten
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Over 2 tot 4 weken krijg ik te horen wanneer ik hem op kan komen halen.
Oh en, grote Herome nagelvijl + Catrice lakje gescoord voor 10 euro.
Ja, echt belachelijk lang. Maargoed, grote gemeente dus veel kinderen waarvoor het nu opeens aangevraagd moet natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]Mijn man had hem gisteren aangevraagd en daar zeiden ze 1,5 - 2 weken wachttijd. Ben benieuwd dan...
Op de website van de gemeente staat een overzichtje wat ze dagelijks aanpassen wanneer je paspoorten die voor een bepaalde datum zijn aangevraagd kan ophalen en daar viel het nu nog redelijk mee..
Welk Catrice lakje btw?
Ja, daar waarschuwden ze bij ons ook voor inderdaad, drukte vanwege die kinderen. Ben ook benieuwd wanneer hij hem krijgt. Als het maar binnen 2 maanden is want vanaf dan willen we ergens op vakantiequote:Op donderdag 3 mei 2012 16:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, echt belachelijk lang. Maargoed, grote gemeente dus veel kinderen waarvoor het nu opeens aangevraagd moet natuurlijk.
En mwhehe, die gemeentemedewerker vond m'n nagellak mooi.![]()
Maar ben benieuwd wanneer jouw man hem binnenkrijgt dan.
Wrapped Around My Finger. Als vervanging voor Essence Surferama, zodat ik die kan swappen voor Essie Marshmallow.
Ehm, jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
"Deze nagellak is helemaal mat."
Waarmee bedoeld wordt dat er geen shimmer oid inzit.
Ja hij vroeg aan mij ook of ik vakantieplannen had, dus ik zei, nou begin juli pas. Toen zei hij "oooh, dan is hij wel binnen". Mag ik hopen ja! Maar komt vast wel goed dan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, daar waarschuwden ze bij ons ook voor inderdaad, drukte vanwege die kinderen. Ben ook benieuwd wanneer hij hem krijgt. Als het maar binnen 2 maanden is want vanaf dan willen we ergens op vakantie![]()
Wrapped Around My Finger is wel een mooie jaLijkt ie ook echt op de Essence?
Welk lakje heb je nu op?
Ik heb die koraalkleurige van de nieuwe Catrice LE op en krijg alleen maar de vraag of dit nog steeds van Koninginnedag isDi is heul geen oranje
Hoi!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:51 schreef Incantrix het volgende:
Ola!
Ik ben weer helemaal charmantAlleen is mijn nek nog kriebelig, dat is altijd zo naar van de kapper!
Ja! Voor het eerst weer bijna precies zoals de eerste keer dat ik dit kapsel liet doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoi!
Oehh, kapper moet ik ook nodig heen ja, maar dat kost geld.
Wel goed geknipt dan?
Hehe, bij mij is het altijd meer de vraag of het 1 of 3 cm eraf wordt (afhankelijk van wie het knipt) en af en toe de bovenste laag ietsje extra eraf. Love my long hairquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat!
En fijn dat het bevalt.Is altijd maar afwachten hoe ze het knippen.
En pic van jou?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb een pic van Stef, maar die moet nog naar de laptop verzenden![]()
En jah Bambi, lastig he? "Niet te kort alstublieft." (*geluid van kettingzaag op achtergrond*)
Haha, dat ja. Al heb ik het ook wel andersom gehad. "Jaaa, knip er maar goed laagjes in, want dan krult het beter en ik heb toch nooit een staart in." En dan eindigen met als kortste laagje iets dat nog onder je kaaklijn uitkomt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb een pic van Stef, maar die moet nog naar de laptop verzenden![]()
En jah Bambi, lastig he? "Niet te kort alstublieft." (*geluid van kettingzaag op achtergrond*)
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:00 schreef Mss het volgende:
Toen ik nog bij mijn ouders woonde hadden we een thuiskapster en die probeerde me er structureel van te overtuigen dat mijn haar kort VEEL leuker was. Er hangt bij mijn ouders namelijk een foto van ons waar mijn haar tot net over mn oren komt, en iedere keer als ze er was wilde ze mijn haar terug knippen naar die lengte..
Oh lekker, van die kapsters die dat allemaal veel beter weten dan jijzelfquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:00 schreef Mss het volgende:
Toen ik nog bij mijn ouders woonde hadden we een thuiskapster en die probeerde me er structureel van te overtuigen dat mijn haar kort VEEL leuker was. Er hangt bij mijn ouders namelijk een foto van ons waar mijn haar tot net over mn oren komt, en iedere keer als ze er was wilde ze mijn haar terug knippen naar die lengte..
Ja, en het is echt een grote fail, want lang haar staat mij écht veel beter dan kort haar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh lekker, van die kapsters die dat allemaal veel beter weten dan jijzelf
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat een leuk mannetje![]()
Wat voor kapsel had hij hiervoor?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef Mss het volgende:
En ik heb ook een keer een kapster gehad die hardop zat te zuchten en te klagen dat ik zo veel en zo lang haar had en dat het zoveel werk was.
Weet je zeker dat ze ook nog een beetje uitlopen of is dat een lieve gok? Wel balenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik vrees dat het toch pijn lijden en uitlopen wordt
het moet maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze ook nog een beetje uitlopen of is dat een lieve gok? Wel balen
Wat was het effect?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik vrees dat het toch pijn lijden en uitlopen wordt
Ewquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Incantrix het volgende:
UND ik heb lekker paling vanavond als avondeten
Waarom kan snijden niet met halflang haar dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:23 schreef Incantrix het volgende:
Ik zag vanochtend op fb trouwens een filmpje van een man die via elektroden een soort van nep-bevalling krijgt om te voelen hoe dat voeltStiekem vind ik dat ze dat alle mannen eens zouden moeten laten voelen
Thnx darlingsZo zat het ook de eerste keer dat ik het liet doen, maar ik moest weer een half jaartje sparen voor het weer echt gesneden kon worden, dan gaat er altijd een enorme hoeveelheid haar vanaf weer..
Nou, het kan wel, maar dan kan hij er niet, zeg maar, een halve cm afhalen, dat wordt dan meer. Dus dan krijg ik elke keer dat ik naar de kapper ga minder lang haarquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom kan snijden niet met halflang haar dan?
En een nep-bevallingVraag me af of ik m'n vent zover zou krijgen haha. Denk 't nie
Oooww, jaa, dat is wel zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"iklusgeenvis" mensen
En het zijn er zo veel!
Vis is zo lekker en gezond
Ik lust alleen degene die niet naar vis smaken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"iklusgeenvis" mensen
En het zijn er zo veel!
Ik roep dat ook altijd.. Ik lust wel garnalen en mosselen.. Maar dan weten ze dat alvast voor als ik daar ooit eet dat ze me beter gewoon geen vis gevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"iklusgeenvis" mensen
En het zijn er zo veel!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik lust alleen degene die niet naar vis smaken.Kibbeling, zalm, etc.
Vind het zelf soms ook wel jammer, maar vind het gewoon echt niet lekker.
Ah okquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, het kan wel, maar dan kan hij er niet, zeg maar, een halve cm afhalen, dat wordt dan meer. Dus dan krijg ik elke keer dat ik naar de kapper ga minder lang haarAlthans, daar ga ik vanuit omdat hij me de afgelopen keren met de schaar heeft geknipt toen ik zei dat er niet teveel vanaf mocht.
En neuh, denk het ook nietMaar misschien dat ze dan eens wat minder klagen als ze een snotneus hebben ofzo
Mijn lief was een tijdje terug verkouden en dan deed hij "uche uche aaaauuuuu" (dat laatste met zo'n heel overdreven zielig stemmetje)
Toen ik hem uitlachte werd hij nog boos ook
Nee. Die zijn vrij 'neutraal' zeg maar, terwijl veel andere echt heel 'vissig' zijn. Maar kan niet zo goed uitleggen waar dat hem nou in zit.quote:
Die typische weeïge vissmaakquote:
dat geldt alleen als je een hele vis op je bord hebt liggen met kop en al. Een kippenpoot is herkenbaarder als beest dan een tonijnsteakquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die typische weeïge vissmaak![]()
En ik eet sowieso niks wat ik kan herkennen als voormalig beest, dan hoef ik spontaan niet meer (jaja hypocriet enzo, I know) En dan valt er ook al een hoop af..
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee. Die zijn vrij 'neutraal' zeg maar, terwijl veel andere echt heel 'vissig' zijn. Maar kan niet zo goed uitleggen waar dat hem nou in zit.
Niet mee eensquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
mosselen ben ik helaas allergisch voor
Er is overigens maar weinig dat ik niet eet, je kan alles leren eten ook (ik ben het bewijs, bedankt mam)
Dat vind ik ook vervelend.. Daarom wel proevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er overigens wel een grafhekel aan als mensen komen eten en dan alles wat je ze voorzet wegschuiven met "dalussiknie". En ik kook echt geen rare exotische dingen
(ja, het zit diep)
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er overigens wel een grafhekel aan als mensen komen eten en dan alles wat je ze voorzet wegschuiven met "dalussiknie". En ik kook echt geen rare exotische dingen
(ja, het zit diep)
Ik probeer het wel altijd. Helemaal als ik bij mensen te gast ben!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
(ja, het zit diep)
jij niet alleen hoor, ik lust gelukkig (zo goed als) alles en vis isquote:
Datte jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vervelend.. Daarom wel proeven
Liever eet ik niet bij andere omdat ik dus zo'n zeikerd ben![]()
Ik heb gelukkig maar een paar dingen die ik echt niet lust. Een hele waslijst van wat ik niet echt lekker vind, maar wel lust.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet bij anderen te eten omdat ik er altijd op aangekeken wordt dat ik zo weinig lust
Ik durf te wedden dat jij dan ook schol en andere witvis zou lustenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik lust alleen kibbeling en lekkerbek, dus zeg maar de frikandellen onder de vis![]()
Laatst op een congres werd ook kabeljauw geserveerd en dat was ook prima.
En zalm en tonijn uit blik eet ik ook maat dat lijkt echt in niks op de gerookte of anderszins klaargemaakte variant![]()
En that's it
dit dus. Ooit kokhalsde ik van garnalen, nu eet ik ze als snackquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:55 schreef Loqi het volgende:
[..]
jij niet alleen hoor, ik lust gelukkig (zo goed als) alles en vis is![]()
![]()
![]()
(ik moest gewoon alles eten thuis, anders had je honger savonds, jammer dan..!)
Ik eet dus in principe ook geen kippenpoot maar hou het op filetquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat geldt alleen als je een hele vis op je bord hebt liggen met kop en al. Een kippenpoot is herkenbaarder als beest dan een tonijnsteak
Ik sla op slot als ik dingen die ik niet lekker vind eet. Kan het niet goed uitleggen.. Ik probeer wel mee te doen met Stef qua smaakontwikkeling, maar ik ga heel sloomquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig maar een paar dingen die ik echt niet lust. Een hele waslijst van wat ik niet echt lekker vind, maar wel lust.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit dus. Ooit kokhalsde ik van garnalen, nu eet ik ze als snack
Er was nooit iets wat we niet minstens zes happen moesten eten
Vervelend lijkt me dat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik sla op slot als ik dingen die ik niet lekker vind eet. Kan het niet goed uitleggen.. Ik probeer wel mee te doen met Stef qua smaakontwikkeling, maar ik ga heel sloom
Sinds we Stef hebben heb ik mezelf geleerd te eten (even denken):
Sperziebonen
Knoflook (niet té)
Creme Fraiche en zulks
Euhm..
*denk*
Geweldigquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:58 schreef Loqi het volgende:
[..]ik bestelde ooit als kind zalm in een restaurant (ik was heel braaf en mocht dus gewoon mee naar nette mensen etentjes
) en toen mocht ik dat niet van de ober totdat mn ouders zeiden dat ik dat gewoon at
Best wel jah.. Jah, I'm trying! Het gaat alleen sloom en op sommige dingen blijf ik enorm hangen, zoals yoghurt, daar ben ik dik een half jaar mee bezig geweest en toen heb ik het opgegevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vervelend lijkt me dat.![]()
Maar supergoed dat je zo je best doet om toch dingen te leren eten!
Het stomme is dat ik garnalen in principe wel lust. Heb ooit een garnalencocktail voorgezet gekregen die ik wel lekker vond. Maar toen zag ik ineens die beestjes zitten en toen was het gelijk voorbij. Kan ze nu ook niet zonder kokhalzen wegkrijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit dus. Ooit kokhalsde ik van garnalen, nu eet ik ze als snack
Er was nooit iets wat we niet minstens zes happen moesten eten
Heb jij ook dat je dingen niet eet omdat het raar aanvoelt in je mond?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Best wel jah.. Jah, I'm trying! Het gaat alleen sloom en op sommige dingen blijf ik enorm hangen, zoals yoghurt, daar ben ik dik een half jaar mee bezig geweest en toen heb ik het opgegeven
Ohja, witte bonen in tomatensaus (sowieso tomatensaus) heb ik ook nog een soort van leren eten. Oh! En rode kool! *trots*
Zou hoed kunnen hoor!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij dan ook schol en andere witvis zou lusten
Rode kool vind ik ook niet lekker hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Best wel jah.. Jah, I'm trying! Het gaat alleen sloom en op sommige dingen blijf ik enorm hangen, zoals yoghurt, daar ben ik dik een half jaar mee bezig geweest en toen heb ik het opgegeven
Ohja, witte bonen in tomatensaus (sowieso tomatensaus) heb ik ook nog een soort van leren eten. Oh! En rode kool! *trots*
Ja!! Smaak is vaak niet het probleem, de structuur is wat het vies maakt meestal. Zoals de knisper in witlof *ril*quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je dingen niet eet omdat het raar aanvoelt in je mond?
Dat heb ik met witte/bruine bonen bijv heel erg
Ik lust champignon niet door de structuur. Het heeft nauwelijks smaak, maar die structuur.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je dingen niet eet omdat het raar aanvoelt in je mond?
Dat heb ik met witte/bruine bonen bijv heel erg
ja, ik vind het knap!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:02 schreef Incantrix het volgende:
Nu moeten jullie wel allemaal in shock and awe vanwege mijn verregaande moed al die dingen tóch in mijn mond te steken![]()
kindermaaltijdenquote:
Ik ben keitrots.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:02 schreef Incantrix het volgende:
Nu moeten jullie wel allemaal in shock and awe vanwege mijn verregaande moed al die dingen tóch in mijn mond te steken![]()
Heeft mijn nichtje ook met champignon! Ik gooi ze het liefst overal doorheen haha. Champignonquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik lust champignon niet door de structuur. Het heeft nauwelijks smaak, maar die structuur.
Vetklodders door draadjesvlees vind ik juist heerlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik vind het knap!
Ik bedenk me net dat ik 1 ding echt niet kan eten en dat is drilspul. Zoals vetklodders en jell-o. Dus ik snap het wel een beetje
Krenten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:03 schreef Incantrix het volgende:
Hoewel ik witlof gewoon écht vies vind.. De knisper in andijvie is een beter voorbeeld, de smaak van andijvie kan ik prima hebben, maar 1 zo'n knisper en ik ga kapotNet als een takje in een krentenbol
Jaaa, SQ is stiekem ook geen alleseter!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en peesjes en kraakbeen. Zie je, ik heb wel iets![]()
Ja, de smaak wel, maar de drillllquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vetklodders door draadjesvlees vind ik juist heerlijk
Dat maakt me dan weer niet uitquote:
Haha, geniet ervan!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik ga tefel dekken
Paling![]()
Eetse dames
Thnx voor het medeleven
Vijgenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat maakt me dan weer niet uit
Ik heb laatst babyvijgen gegeten in een of ander zoet sausje.. nooit gedacht dat dat zoooo lekker zou zijn
Zijn vijgen van zichzelf zoet?quote:
omnomnom!quote:
een pondquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omnomnom!
Daar ben ik nog een keer van over mijn nek gegaan, niet normaal
Wijze les: een pond spekkoek is te veel
Jep!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zijn vijgen van zichzelf zoet?
Ik kon het niet vragen want ik had er stiekem 1 in mn mond geduwd op werk
ja dat vond mijn maag ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
een ponddamn! en die zooi is zo machtig
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep!
Niet mierzoet maar wel zoetig... maar er is wel verschil tussen verse vijgen en gedroogde vijgen
edoch, respect voor een pondquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
hey, ik ben niet van water en worteltjes dik geworden he
was duur braakselquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:13 schreef Loqi het volgende:
das waar, wel minpunten voor de eeuwige zonde dan
Smakelijk!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik ga tefel dekken
Paling![]()
Eetse dames
Thnx voor het medeleven
Dat is kut!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel, niet zo duur als toen ik mijn tiengangen amuse kerstdiner van de Treeswijckhoeve er uit kitste.
Er zat een schelpdier in
Dat is best jammer ja!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel, niet zo duur als toen ik mijn tiengangen amuse kerstdiner van de Treeswijckhoeve er uit kitste.
Er zat een schelpdier in
ja ik had er wel van genoten en het kotsen gebeurde pas een paar uur later gelukkig.quote:
Mosterd is dan weer een van de dingen die ik de laatste tijd dan weer wel kan waarderen, alleen wel in kleine hoeveelheden. Terwijl ik het voorheen ook echt niet moestquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik probeer tegenwoordig bijna alles (opnieuw) maar gister heb ik een hap eten uitgespuugd. Witlofstamp met mosterd. Mosterd.
Gelukkig maar dan..quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik had er wel van genoten en het kotsen gebeurde pas een paar uur later gelukkig._
GMTAquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:20 schreef Loqi het volgende:
ik zal eens gaan koken, krijg honger van dit gesprek
Ik hou ook niet van kerriequote:Op donderdag 3 mei 2012 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
witlof uit de wok met kerrie en ananananas
of de 2000 kcal variant met kaas en ham
komt heel vaak voor bij kiwi en ananasquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan..
Ik ben bij mijn weten niet echt ergens allergisch voor qua eten, gelukkig. Krijg alleen tintelingen in m'n tong na het eten van een groene kiwi maar zwelt niet op of zo. Met kiwi gold geen last van (en is nog lekkerder ook)
quote:
Wat is dat eigenlijk?quote:
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.knorr.nl/nl/pr(...)romat-smaakverfijner
Ik ken het echt niet.quote:
Komkommer plakjes met aromatquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken het echt niet.Mis ik er wat aan?
Is het niet extreem zout dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Komkommer plakjes met aromat. Probeer maar eens
.
ga ik er spijt van krijgen als ik dit aanzet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
waarom hebben ze die Michela mee laten doen met Shopping Queens zeg. Wat een troll.
Het doodt vast wel wat hersencellen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga ik er spijt van krijgen als ik dit aanzet?
Ditquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het doodt vast wel wat hersencellen.
Andere date?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Diconnected het volgende:
Hallonweer thuis na een dagje bij date te zijn geweest
die ene gast die een ander leuk vond?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Diconnected het volgende:
Hallonweer thuis na een dagje bij date te zijn geweest
Als avondeten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Neem dan ook gewoon een crackertje mens
Als dat er wel in blijft heb je er meer aan dan aan een pond paling wat je toch weer uitkotstquote:
True..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als dat er wel in blijft heb je er meer aan dan aan een pond paling wat je toch weer uitkotst
Jah, ik moet zeggen dat ik e niet heel rouwig om benquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wel een goed teken dat je zo misselijk bentmaar kut is het wel
Eet gewoon waar je trek in hebt, dat werkt vaak toch gewoon het beste
quote:
Nog steeds dezelfde jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die ene gast die een ander leuk vond?
Oh, zo hatelijk is dat!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:14 schreef Debsterr het volgende:
ZO irritant, wil je je laatste nagel topcoaten, blijkt er een dikke vette smudge te zitten. In je glitterlak. Heel die fuckin' duimnagel weer opnieuw lakken.
Als hij dan ook maar echt voor jou gaatquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds dezelfde jahij had gepraat met dat andere wijf dat ie geen zin had om op haar te wachten want zij vond dus ook iemand anders leuk en blabla. En hij zei vanmiddag ook dat ze teveel zeek en dat ze zegmaar niks teruggaf, hij deed heel veel voor haar en zij niks voor hem etc. En ik ben gewoon veeel leuker
![]()
Ja dat heb ik hem ook gezegd, en hij weet inmiddels hoe hard ik kan slaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als hij dan ook maar echt voor jou gaat. Anders krijgt 'ie klappen
!
+1quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat heb ik hem ook gezegd, en hij weet inmiddels hoe hard ik kan slaan
Goed zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat heb ik hem ook gezegd, en hij weet inmiddels hoe hard ik kan slaan
Ik heb gewoon nog gegeten net. Werken tot 8 uur en dan ook hoooonger.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef Diconnected het volgende:
Huuu heb geen avondeten op want lunch was best wel veel en laat en nu heb ik echt honger niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |