quote:
Kutweer ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:22 schreef TradeMarkie het volgende:
en als ik het weerbericht zie voor zaterdag dan denk ik dat ik toch maar oversla...
Het is patatquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
Belgen
http://www.nu.nl/buitenla(...)einig-mayonaise.html
Wat is er met de TT?quote:
Nou, ik kan je zeggen dat wij niet van plan zijn om nog naar festivals te gaanquote:ik was van plan om naar Haarlem te gaan 5 mei, maar niet als ik dan allemaal werpende vrouwen op dat festival tegen ga komen hoor
ik had nog salade van gister over, dus dat was m'n lunchquote:
't is het net niet, niet grappig, niet kwetsend, niet uitdagendquote:
Mja dat zal ik eens even gaan bekijkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat zijn de opties/keuzes/mogelijkheden?
Doe eens een voorstel voor een beterequote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
't is het net niet, niet grappig, niet kwetsend, niet uitdagend
Ik wist niet dat dat moest. Mijn excuses voor al mijn niet grappige, niet kwetsende, niet uitdagende, maar zeer saaie TT's.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
't is het net niet, niet grappig, niet kwetsend, niet uitdagend
en neem dat dan gelijk in je voorstel mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik hou wel van TT's met een leuke verwijzing naar het vorige topic.
Wat goed! Ik moet ook heel veel opruimen hier, het hele huis slibt dichtquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef wyccie het volgende:
LB, een eitje is altijd lekker. Hmmm. Ik moet zo ook wat gaan eten eigenlijk, maar ben zo lekker aan het opruimen dat ik door wil gaan. Ik heb al weer een paar vierkante meters vrijgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |