Wauw.. al deze topics blijken weer eens onnodig! Held!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:13 schreef obsama het volgende:
Versieren moeilijk ? "Hey, alles goed ?" Zou toch genoeg moeten zijn ? Indien niet is ze of niet aangetrokken tot je of heeft ze geen zin in een babbel.
Je vindt het een te simplistisch antwoord ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wauw.. al deze topics blijken weer eens onnodig! Held!
Shit hey, dus al die keren dat ik "hey alles goed?" heb gezegt, en ze reageerde had ik haar dus al versierd?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:13 schreef obsama het volgende:
Versieren moeilijk ? "Hey, alles goed ?" Zou toch genoeg moeten zijn ? Indien niet is ze of niet aangetrokken tot je of heeft ze geen zin in een babbel.
Ik mikte meer op het hele openingszin gebeuren et cetera, dat is na mijn mening niet nodig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit hey, dus al die keren dat ik "hey alles goed?" heb gezegt, en ze reageerde had ik haar dus al versierd?
Aardig gek man!!
Want dat houd in dat ik fucking veel mannen, vrouwen, oma's, opa's en kinderen versierd heb
oeh oeh lekker!!!!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:07 schreef strawberry_hill het volgende:
ok.. mmh lekker een chickenburger van mora+kaiserbrodje en honing mosterdressing ik ga even de 70's show kijken tot straks
beetje simpel en saai vind je niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:19 schreef obsama het volgende:
[..]
Ik mikte meer op het hele openingszin gebeuren et cetera, dat is na mijn mening niet nodig.
Halloquote:
Vind persoonlijk openingszinnen nogal ordinair, hoef mijn humor niet uit boeken te halen gelukkig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
beetje simpel en saai vind je niet?
[..]
Hallo
Alles goed met u?
er is meer voor nodig dan een openingszin er kan ook gereageerd worden uit beleefdheid,je moet het gesprek op gang kunnen houden zonder ongemakkelijke stiltes, niet wanhopig overkomen,flirten en dat is alleen al het eerste gesprek.Duurt meestal een tijdje voordat er wat gebeurt waar je ook goed moet zijn in communicatie en flirten,als dat goed gaat is er nog altijd de gevreesde friendzonequote:Op donderdag 3 mei 2012 16:13 schreef obsama het volgende:
ja maar oh zo dik makend waarom is het zo fijn om te zondigenquote:
niet iedereen gaat het zo makkelijk af .Het is een heel proces, een spel waar niet iedereen de spelregels van weetquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:46 schreef obsama het volgende:
Friendzone heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig. Gewoon spontaan zijn en niet teveel zeuren, en niet lelijk zijn natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar hij heeft mijn pokerface vernield
OK...dit kan je op twee manieren lezen trouwens
Dat is zeker waar, discussiepunt is dan of dit te leren is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
niet iedereen gaat het zo makkelijk af .Het is een heel proces, een spel waar niet iedereen de spelregels van weet
dat is het wel maar het talent word matig niet goed denk ik het is namelijk aangeleerd de '"natuurlijke"flow is er dan vaak niet dat heeft ook weer effect aangezien mensen dat aanvoelen we zijn namelijk sociale wezensquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef obsama het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, discussiepunt is dan of dit te leren is.
Het leuke is dat er geen spelregels zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
niet iedereen gaat het zo makkelijk af .Het is een heel proces, een spel waar niet iedereen de spelregels van weet
mij gaat het niet om seks(welke sex).Jou wel dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het leuke is dat er geen spelregels zijnomdat elk persoon anders is.
Er is 1 advies, wees je zelf. Maar je kan ook zijn wie je wilt als het je puur om de sex gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |