Ik kom daar binnen want ik moest een pasje hebben zodat ik zekerheid had dat ik vandaag om 7 uur zou binnenkomen.quote:
Vond ik ook.quote:
Heuquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef strawberry_hill het volgende:
ik zag het wel hoor wat jullie hebben gezegd in het voorgaande topic,nee ik ben niet dik ,ik val ook niet op heloef moet er niet aan denken.Waarom word ik in hemelsnaam zo bespot hier?
Ja.quote:
ja en? moet ik hem dan gelijk op hem vallen? en pikken dat jullie mij bespotten omdat ik een relatie wil.Ik ben echt niet zo lelijk als jullie denkenquote:
Oh.quote:
Correctie half 10 tot half 11.quote:
Heb ik ooit gezegd dat jij lelijk bent?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik ben echt niet zo lelijk als jullie denken
Hij verzorgt het cabaret.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is juist nice toch! Veel uurtjes maken op een dag.
Doe je kassa of catering?
Ik vind het prima, maar ze belde een half uur geleden ook al, en net van "ik moet toch wat wijzigen".quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is juist nice toch! Veel uurtjes maken op een dag.
Doe je kassa of catering?
Ik wilde afzeggen, maar ze hadden echt mensen nodig. Dus waarschijnlijk zijn ze een beetje wanhopig. Ik doe ook kassa, misschien zie ik je nog wel dan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar ze belde een half uur geleden ook al, en net van "ik moet toch wat wijzigen".
Ik doe kassa.
Als dat geen batsen wordt...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde afzeggen, maar ze hadden echt mensen nodig. Dus waarschijnlijk zijn ze een beetje wanhopig. Ik doe ook kassa, misschien zie ik je nog wel dan.
Vraag aan DenWauwelaar hoe je meisjes in ijssalons hosselt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeh, ik kom straks weer langs de ijswinkel. Ik ben een beetje zenuwachtig.
Dat gebeurt mij nou nooitquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je word lastig gevallen met allemaal geile sms-jes waar je echt helemaal geen aanleiding toe hebt gegeven?
Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je word lastig gevallen met allemaal geile sms-jes waar je echt helemaal geen aanleiding toe hebt gegeven?
Goeden tip.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Vraag aan DenWauwelaar hoe je meisjes in ijssalons hosselt.
Ervaringsdeskundige.
Focus jij je daar maar eens op ja, godverdomme.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn creativiteit wordt momenteel voor andere zaken gebruikt.
Ik ontvang geen geile smsjes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:
Behalve de wekelijkse afrekening?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |