Staat hier ook op. Lekkere tranentrekkers met die afscheidsbrievenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heeft slag om Arnhem op staan (nl3)
Dat klinkt inderdaad als een redelijk hectisch dagje, om het maar even voorzichtig uit te drukken..quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef maffemuts het volgende:
K werk met mensen (thuiszorg) en heb deze week bereikbaarheidsdienst naast mijn gewone standaard uren (7:00 tot ± 23:00 bereikbaar zijn enzo) maar echt gebeuren vandaag gewoon rare dingen, mensen die in ziekenhuizen opgenomen worden, ggz-instellingen, clienten die besluiten dat het niet langer meer klikt met hun huishoudelijke hulp en standtepede een andere willen, verplegend personeel die geen greintje teamspirit hebben en weigeren iets over te nemen waar ze practisch langskomen op hun route, waardoor er nu voor 1 injectie een verpleegkundige van 30km verderop via het uitzendbureau onderweg is om het alsnog te doen... en ga zo maar door (was voor mij iets meer dan 130km, vond het dan wel erg laat worden voor client geholpen was en ik weer thuis) etc etc zulke maffe dingen dus. en normaliter is het 'drukjes' en ben je een aantal telefoontjes over een avond verder om ongv. 23:00 nu begon t vanmorgen van 7:00 tot 8:00 al met rare vage ziekmeldingen, en om 17:00 ging de stroom door, met gem. 2 a 3 telefoontjes per 15min. en dan moet je tussendoor nog eten, kids douchen en in bed etc ARGHHHHHH
nog een kleine 8 weken *zen zen zen zen*
Jep, maar wel heel hard gelachen om de stukken daarvoor!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Staat hier ook op. Lekkere tranentrekkers met die afscheidsbrieven
Je gaat toch niet mijn reep chocolade weggeven.quote:
Je deelt hem zelf hierquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je gaat toch niet mijn reep chocolade weggeven.
Een stukje, zei ik.. Eerlijk zullen we zul je alles delenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je gaat toch niet mijn reep chocolade weggeven.
Sowieso lekker om even te douchen. Geniet ervan meid!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo ik ben ook weer bijtoen iedereen behalve Maffe Muts natuurlijk zo'n beetje vrij was moest ik nog beginnen. Ik kom net thuis :p
Ik heb vandaag antibiotica meegekregen voor de blaasontsteking. En nu ga ik me douchen want ik voel me niet fris... Bah
Fijn dat je iets hebt tegen je blaasontsteking! Geniet en ontspan even lekker onder de douche!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo ik ben ook weer bijtoen iedereen behalve Maffe Muts natuurlijk zo'n beetje vrij was moest ik nog beginnen. Ik kom net thuis :p
Ik heb vandaag antibiotica meegekregen voor de blaasontsteking. En nu ga ik me douchen want ik voel me niet fris... Bah
Ahh sterkte met je blaasontsteking.. gelukkig heb je er wat voor.. lekker rusten nuquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goeie film, heb hem al es gezien. Voor vanavond duurt 'ie me ff te langquote:
vast welquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef belle1608 het volgende:
Zal het topic dan toch nog vol komen vanavond?
Ik heb het begin tot nu toe eigenlijk ook al gemist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goeie film, heb hem al es gezien. Voor vanavond duurt 'ie me ff te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |