Jup, het zou ook maar zo kunnen.. Bedankt, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef maen het volgende:
dat zou wel verklaren waarom ik er uberhaupt niets vanaf weet
veel plezier iig!
Zo snel mogelijk een afspraak maken met een decaan en je situatie laten vastleggen. Je kan dan namelijk misschien aanspraak maken op de FoS (Financieele Ondersteuning Studenten) van Wageningen Uni om eventueele kosten die je heb door de uitloop te compenseren. Ook voor de studiefinanciering kan je extra financiering krijgen als je door ziek zijn uitloopt. Hiervoor moet je wel bewijs hebben. Oftewel vandaar een afspraak met een decaan, arts etc.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Niet dat het iets uitmaakt, ben nog altijd ziek. Weet iemand toevallig regelingen omtrent langdurige ziekte? Ik heb al m'n vakken gehaald en moet alleen m'n thesis nog afronden. (Maar dat schiet dus niet op zo.) Het hoofd van de opleiding weet er al van.
Ik heb destijds met mensen van school (VHL dus heb je niks aan) en DUO contact opgenomen, moest een formulier invullen, laten ondertekenen door school, huisarts en DUO en kreeg een jaar langer stufie + ik mag een jaar extra uitlopen..quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Ik had vandaag juist het tegenovergestelde. Normaal gesproken word ik wel wakker door de geluiden van buiten (oa tuinders, andere mensen die opstaan, auto's die vertrekken, etc), maar vanochtend had dus iedereen gezamenlijk vrij genomen? Werd pas wakker om 11:00 uur.![]()
Niet dat het iets uitmaakt, ben nog altijd ziek. Weet iemand toevallig regelingen omtrent langdurige ziekte? Ik heb al m'n vakken gehaald en moet alleen m'n thesis nog afronden. (Maar dat schiet dus niet op zo.) Het hoofd van de opleiding weet er al van.
Je zou het bijna even zelf gaan opruimenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
owja heerlijk die hoveniers die zo vroeg beginnen. Ik zie nog overal afval liggen dus ik gok dat ze morgen gezellig met hun blazertjes gaan spelen
dat ze dan maar weer aan de voorkant beginnen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
owja heerlijk die hoveniers die zo vroeg beginnen. Ik zie nog overal afval liggen dus ik gok dat ze morgen gezellig met hun blazertjes gaan spelen
Ik heb heul hard gewerkt de afgelopen 2 wekenquote:
Klinkt ook wel erg lekker! "Ieni's Hollandse gerechten met een internationale twist"?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
ik werk niet hard en ik vermijd Fok...
vandaag Chinees huisgenoot aan de stamppot andijvie gezet! En ze vond het lekker ^^. Truuk; spekreepjes lekker spicy kruiden mbv aan haar kruiden collectie. Van flauwe hap naar verrassend lekker. Nog even en ik ga een kookboek schrijven; hoe krijg ik mijn internationale huisgenoot aan de Hollandse gerechten?
Jup!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:56 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!en nu je master doen op de uni?
Als het nog lukt en kan bioprocess design doen ipv ACT is mijn advies!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:40 schreef Tjado het volgende:
Ik heb volgende periode ACT, mensen hier nog vital tips?
Druk bezig met het regelen van mijn immigratie naar Wales. Dus iets minder tijd voor fok op het momentquote:
oeh nice! Wat ga je doen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:04 schreef Bierie het volgende:
[..]
Druk bezig met het regelen van mijn immigratie naar Wales. Dus iets minder tijd voor fok op het moment
Stage + afstuderen aan Aberystwyth uni Walesquote:
oh wacht, dat had je toen toch ook verteld al? Maar tof hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:33 schreef Bierie het volgende:
[..]
Stage + afstuderen aan Aberystwyth uni WalesEn daarna misschien aansluitend mijn Phd daar
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:33 schreef Bierie het volgende:
[..]
Stage + afstuderen aan Aberystwyth uni WalesEn daarna misschien aansluitend mijn Phd daar
Hey super bedankt!quote:Op zondag 15 juli 2012 10:55 schreef Reflectionne het volgende:
@platina ik heb de antwoorden voor je, zijn wel van afgelopen studiejaar dus weet niet hoeveel het verschilt met die jij hebt. Als je ze wil, geef me dan maar even je emailadres stuur ik ze op.
Ik doe ook Food Technology, hoogstwaarschijnlijk Sustainable Food Processing. Ik twijfel alleen nog over de eerste 2 periodes. Vandaar dat ik nu ook Wiskunde 2 en Mathematical Concepts aan het bestuderen ben, aangezien er in periode 2 middag, meen ik, weinig interessante vakken zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:08 schreef Reflectionne het volgende:
Graag gedaan. Jup die master ga ik doen, ik heb alles al uitgezocht en vast gezet. Jij ging toch wat anders doen? Of wel food technology? En ben je er al uit of je met de aid mee gaat doen?
Ah studiegenoot! Al ga ik Ingredient Functionality doen. Haha zonde AID is echt een aanrader, maar tsja zelf wetenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:30 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik doe ook Food Technology, hoogstwaarschijnlijk Sustainable Food Processing. Ik twijfel alleen nog over de eerste 2 periodes. Vandaar dat ik nu ook Wiskunde 2 en Mathematical Concepts aan het bestuderen ben, aangezien er in periode 2 middag, meen ik, weinig interessante vakken zijn.
AID ben ik nog niet over uit, denk stiekem toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |