http://www.vrouwenarts.nl/pagina/left/gynaecologie/klachten/pcosquote:Op maandag 7 mei 2012 15:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG
Datr krijg je toch niet verzonnen.
Envoor die botersticks
Hey, dat ken ik! Dat heeft m'n schoonzusje uit Amerika ookquote:Op maandag 7 mei 2012 15:35 schreef NanKing het volgende:
http://www.vrouwenarts.nl/pagina/left/gynaecologie/klachten/pcos
Bakkes zou trots op je zijn, W.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, gewoon dat. Gefrituurde botersticks...
[ afbeelding ] en daar zit dit in:
[ afbeelding ]
Ooooh... *gaat op handen zitten*quote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef lezzer het volgende:
Ik sta er echt van te kijken dat iemand dat in z'n mond dúrft te steken, echt
Er zijn wel wat dieeten te vinden die je goed kunt doen als je pcos heb, heel weinig kohlydrathen voornl. geen brood, aardappels, rijst, pasta etc.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:48 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Hey, dat ken ik! Dat heeft m'n schoonzusje uit Amerika ook(en die moet ook ECHT afvallen, beetje typisch Amerikaanse
)
Ik leer het welquote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Soms, dan weet ik gewoon dat je dat denkt...
En braaf....
Het is eigenlijk een kwestie van die eerste paar dagen doorzetten en dan is die sugartrigger er af.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:36 schreef Vanyel het volgende:
Ja vonnikookbesweleik
Redelijk vol te houden ook, met af en toe een uitspatting (+2 na Koninginnedag) .
quote:
Toch eet ik nog best de nodige koolhydraten. Een of twee boterhammen per dag, fruit, veelkleurige groente, wijn. Om maar eens wat te noemen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een kwestie van die eerste paar dagen doorzetten en dan is die sugartrigger er af.
Maar goed, dat zeg ik nou wel, maar zelf denk ik "ik ga over 4 dagen op vakantie, hoef ik nu niet meer te beginnen" en nog 100 van dat soort excuses.
Dat vond ik niet te vretenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:51 schreef Blue-eyes het volgende:
Er bestaat trouwens ook koolhydraatarm brood dat 30% minder koolhydraten bevat dan gewoon brood.
Ik vond het heerlijk nadat ik een paar weken geen brood gegeten hadquote:
Nauwelijks. Maar ik was al niet zo heel erg van de koek en snoep.quote:
Ja, dat wel jaquote:Op maandag 7 mei 2012 22:01 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk nadat ik een paar weken geen brood gegeten had
en als je daarnaast ook ongezonde snacks, groenten, fruit, zuivel, rijst, pasta en vlees weg laat val je helemaal snel af!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:34 schreef lezzer het volgende:
Als je dat al allemaal weg laat ben je een heul eind!
Koek, snoep en ijs bedoelde ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:25 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
en als je daarnaast ook ongezonde snacks, groenten, fruit, zuivel, rijst, pasta en vlees weg laat val je helemaal snel af!
Ik vind dood te snel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is niet zo iets als te snel![]()
Wel iets als te dik. En ik heb er last van
Maar voor dood zit nog van alles. Waaronder geil slank en net aan anorexicquote:
Ik denk dat het dat hier ook gaat worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik had een boterham met roomboter en Limburgse boterhamworst.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja in Dieet had iemand eens een anekdote over een Weight Watcher genote die 8 ananassen per dag at omdat "dat geen punten was, want fruit"
Ik eet sowieso alleen roomboter. Vind halvarine smerig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat hier ook gaat worden.
Halvarine bleek gisterenavond op...
Arm kind, vast helemaal plat nu.quote:
Ik eet fleischwurst.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik eet sowieso alleen roomboter. Vind halvarine smerig.Boterhamworst
daarentegen. Maar dan wel echte. Niet dat hollands spul.
Zit jij dan in Nederland? Aangezien het hier 16 graden wordt volgende week.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:20 schreef Vanyel het volgende:
Prima voor deze tijd van de dag![]()
Wij zitten volgende week ws in 23 graden. Ook best acceptabel.
Ik moest lachen. Ben vast de enige.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:36 schreef wonderer het volgende:
Hier is het zo lekker dat ik spijt heb van de sokken die ik aanheb nu
Het is weer begonnen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:44 schreef Blue-eyes het volgende:
Pffff... moet weer even wennen aan al dat water dat je moet drinken. Ik ben niet zo''n drinkert...
Ik blijf naar de plee lopen
Ja, ik ben weer een zeikertquote:
Dit is de eerste dag dus zal niet veel zijnquote:
Ohquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:17 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Dit is de eerste dag dus zal niet veel zijn![]()
Dat is gewoon seksuele vogelintimidatie. Die linker heeft er helemaal geen zin in!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:15 schreef lezzer het volgende:
Jawel mensen, dat weer ziet er goed uit![]()
[ afbeelding ]
Wat kost het?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:23 schreef Abby79 het volgende:
Iemand een benedenverdieping huren in Eindhoven?M'n huurster gaat samenwonen bij d'r vriend, dus ik heb plek over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |