je bent blij met de verworven vrijheid voor iedereen, maar vindt dat een afwijkende mening over een symbolisch ritueel als in een dictatuur moet worden bestraft? Dan raad ik je aan even een dikke van dale te kopen en het woord vrijheid, vrijheid van meningsuiting en de grondwet op te zoeken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:15 schreef koffiegast het volgende:
Er zijn nog steeds overlevenden, laat staan dat het lang geleden is. Alles wat je nu om je heen ziet, zoals computers beveiliging etcetera komen voort uit de oorlog. Jij en ik en ieder zou ontzettend dankbaar moeten zijn dat je niet in een regime leeft en vrij bent om te gaan staan waar je wilt.
Mensen die niet eens 1 minuut stil kunnen zijn mogen ze direct opsluiten wat mij betreft. En dan ben ik zelfgezegd ver van radicaliteit
Wat een grappige naam, Kukeluusquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:28 schreef Kukeluus- het volgende:
Ik ben.stil uit respect voor anderen, niet voor mezelf.
Heel simpel: ondankbaarheid en je reinste respectloosheid. Om men tegen zichzelf te beschermen zou je haast zeggen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
je bent blij met de verworven vrijheid voor iedereen, maar vindt dat een afwijkende mening over een symbolisch ritueel als in een dictatuur moet worden bestraft? Dan raad ik je aan even een dikke van dale te kopen en het woord vrijheid, vrijheid van meningsuiting en de grondwet op te zoeken.
Zo begint het ontnemen van vrijheden meestal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:44 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Heel simpel: ondankbaarheid en je reinste respectloosheid. Om men tegen zichzelf te beschermen zou je haast zeggen...
Ga eens naar een oorlogskerkhof (er zijn er genoeg in Nederland) en lees de namen op de stenen, dan weet je voortaan waar je aan moet denken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:36 schreef Doodloper het volgende:
Ik ben ook wel stil jamaar ik snap nooit zo waar ik aan moet denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |