Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Hoe moet ik dat zien dan? Naar de camping?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, meestal 2 keer in de maand. Luizenleventje.
Ja, zoiets, maar dan tussen bakstenen in plaats van een nylon tentdoek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien dan? Naar de camping?
In FIFA niet, IRL wel. Al is nuttig een beter woordquote:
Woonwagenkamp?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar dan tussen bakstenen in plaats van een nylon tentdoek.
Bij lvpool was hij goed, bij barca zuigt hijquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In FIFA niet, IRL wel. Al is nuttig een beter woord
Die komt er sowieso in maar ik moet er nog een controleur hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Masjerano? Mhaw, Cambiasso is beter.
Beste controleur: TOTY De Rossiquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die komt er sowieso in maar ik moet er nog een controleur hebben.
Ik zou IF Fer echt serieus boven iedere verdedigende CM/CDM verkiezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beste controleur: TOTY De Rossi
Xabi Alonso is nog beter, maar dan moet je poen hebben.
huh?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:51 schreef pascal08 het volgende:
Wanneer komen vdV en Emanuelson in de pakjes eigenlijk?
Misschien toch eens naar het stadion gaan, kun je je daar uiten ipv in het FUT topic een beetje kansloze plaatjes te plempen. Je schijnt zelfs losse kaarten te kunnen kopen, kun je ook nog eens op vakantie!quote:
IF Fer lijkt me echt zo'n zilveren IF KPB. Die was wel oké, maar lang niet zo goed als Sneijdertje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou IF Fer echt serieus boven iedere verdedigende CM/CDM verkiezen
Ik ga ook een aantal keer per jaar naar de ArenA, maar als ik dat niet had gedaan was ik nog evengoed Ajacied geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Misschien toch eens naar het stadion gaan, kun je je daar uiten ipv in het FUT topic een beetje kansloze plaatjes te plempen. Je schijnt zelfs losse kaarten te kunnen kopen, kun je ook nog eens op vakantie!
Leuk en aardig dat Ajax kampioen is, maar laat al die kast-joden maar weer terug in de kast gaan voor de komende 11 maanden.
Jij gaat toch ook bijna nooit naar Heerenveen of wel? Er zijn nou eenmaal veel meer thuissupporters dan stadionsupporters, zeker bij een club als Ajax. Boeiend...zie het probleem niet zo..quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Misschien toch eens naar het stadion gaan, kun je je daar uiten ipv in het FUT topic een beetje kansloze plaatjes te plempen. Je schijnt zelfs losse kaarten te kunnen kopen, kun je ook nog eens op vakantie!
Leuk en aardig dat Ajax kampioen is, maar laat al die kast-joden maar weer terug in de kast gaan voor de komende 11 maanden.
Ik mis eigenlijk bijna nooit een thuiswedstrijd, en pik elk seizoen een paar uitwedstrijden mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 03:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook bijna nooit naar Heerenveen of wel? Er zijn nou eenmaal veel meer thuissupporters dan stadionsupporters, zeker bij een club als Ajax. Boeiend...zie het probleem niet zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |