De sfeerloze boeren uit eindje speelde goed mangquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Twente![]()
Jammer dat sfeerloze boeren uit eindje wel gewonnen hebben
Maar mijn vorige tt van twente ding klopt zodrekt misschien niet eens
Gast met wie ik mee reed moet over paar uurtjes werken en wou naar huisquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:33 schreef Grifte het volgende:
Waarom ben je nie feesten in de stad Steven
Ja, die worden 2e.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord gewonnen eigenlijk?
Geen zin om op te zoeken
quote:
nog leipe sfeer acties geprobeerd op te zetten die niet doorgingen vanwege een tegengoal of hebben jullie de 0 gehouden?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De sfeerloze boeren uit eindje speelde goed mang
Ah okquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast met wie ik mee reed moet over paar uurtjes werken en wou naar huis
5-0 jewweetoghquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nog leipe sfeer acties geprobeerd op te zetten die niet doorgingen vanwege een tegengoal of hebben jullie de 0 gehouden?
Het was al redelijk tam toen ik eindelijk aankwam op het leidse maar ervoor was het schijnbaar veel drukkerquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah ok
Veel te veel joden al op de stations net, ga toch gewoon feesten man![]()
Wel mooi sfeertje, beetje zingen naar elkaar, tyfus veel politie natuurlijk. Hadden ze opeens tering veel treinen op Utrecht laten stoppen
Zozoquote:
Dat is niet meer van toepassing toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Heerenveen gaat Feyenoord laten winnen.![]()
Jawel. Heerenveen moet nu winnen óf verliezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is niet meer van toepassing toch?
Makkelijk kiezen lijkt me. Het zal toch niet uitmaken ..quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Heerenveen moet nu winnen óf verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |