Ik was het ja. Vanavond weerquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee ik bedoel iemand anders, thatim of jna was het volgens mij.
waarom zou je een maroc pijpenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Foto klikken voor front view.
Jij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:03 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je een maroc pijpenop straat
eh, ik niet hoor. Bedanktquote:
Nee ik bedoelde het zo: Wat ben jij eenquote:
oh, dus toch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het zo: Wat ben jij een
Een huillach smiley?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het zo: Wat ben jij een
Correctquote:
quote:
Hindabuildingggggg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Vanavond Soulja Boy, Mr. Polska, en Hydroboyz in 013, dat dit kan in Tilburg.
Wel.quote:
Dat dus, gewoon fucking grappig.quote:
Goed ideequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef junamii het volgende:
Stilte hier, zijn jullie al aan het gamen?
Ik luister het somsquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel.Dan luister ik nog liever Hydroboyz.
[..]
Dat dus, gewoon fucking grappig.
Wauw, lefquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb me net weer een knipbeurt bij de kapper bespaard door er zelf een schaar doorheen te halen.
Oh dat heb ik zo vaak gedaan, schuine pony, rechte pony noem maar op.quote:
Van voren kort en van achter glad?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zo vaak gedaan, schuine pony, rechte pony noem maar op.Heb gewoon de lokken aan de voorkant weer helemaal in laagjes geknipt. Ziet er nog goed uit ook nog
Hehe, nice. Zou ik echt nooit durven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zo vaak gedaan, schuine pony, rechte pony noem maar op.Heb gewoon de lokken aan de voorkant weer helemaal in laagjes geknipt. Ziet er nog goed uit ook nog
Ik zit me gewoon al uren te vervelen, gewoon vergeten dat te kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat een kutvragen bij Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf trouwens. "Wie vind je het minst mooi?"
Doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik zit me gewoon al uren te vervelen, gewoon vergeten dat te kijken.
Ja. Daniella krijgt ruzie met die Nepalezen omdat ze telkens halfnaakt rondloopt, dus moesten ze het dorp ontvluchten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Was het weer leuk ja?
En heeft iemand hier de film "Omar m'a tuer" gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |