Fok! is ook een datingsitequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef Dennisweb het volgende:
Telt 't ook als je iemand kent van een andere website dan datingwebsite, maar die persoon wel leuk vindt? :- )
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef eefje801 het volgende:
Date gaat door morgen. Wat drinken in de stad. Best nerveus, toch alweer bijna twee maand geleden dat we elkaar voor het laatst hebben gezien. Nou ja, als ik bloos valt het toch niet op want ben vandaag flink verbrand
Avengers was inderdaad érg leuk Eefje. Daar ga ik zeker nog een keer naar toe. Het had alles wel. Goede humor, actie en Marvel!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef eefje801 het volgende:
Date gaat door morgen. Wat drinken in de stad. Best nerveus, toch alweer bijna twee maand geleden dat we elkaar voor het laatst hebben gezien. Nou ja, als ik bloos valt het toch niet op want ben vandaag flink verbrand
Hoe was het?quote:
Volgens mij, komt er ooit nog een random herkansingquote:
Nou lijken mij de eerste gecombineerd met de tweede al op de derde, dus wat is dan de Everybody?quote:Staight girls only
Bi girls only
Girls who like guys
Everybody
Dat je ook mannen wilt ontmoeten.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:16 schreef freshy98 het volgende:
Ik zat even mijn OkCupid profiel na te kijken, en misschien dat iemand mij het volgende kan uitleggen.
Met name wat het verschil is.
Bij "What are you looking for" staat een "I want".
Daar kan je kiezen voor het volgende:
[..]
Nou lijken mij de eerste gecombineerd met de tweede al op de derde, dus wat is dan de Everybody?
Ja op Okcupid een paarquote:
Nee, dateloos weekend voor mij. En ook een dateloze week gok ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Volgens mij, komt er ooit nog een random herkansing
Had jij nou ook een date dit weekend?
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:30 schreef Dizorn het volgende:
Ik moet waarschijnlijk nog wachten tot zaterdag voor volgende date(5).
Geen ervaring met die singlesfeesten.. Op 't station in de buurt is er wel salsa speeddaten, ziet er best nice uit stiekemquote:Op zondag 6 mei 2012 19:30 schreef Dizorn het volgende:
Ik moet waarschijnlijk nog wachten tot woensdag voor volgende date.
niet doenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef Moogwai10 het volgende:
Is er hier trouwens iemand bekend met die RP singlesfeesten in Hoofddorp?
Lijkt me weleeens geinig om een keer te checken.
Single vakanties zijn niet per definitie dating vakanties.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef -Splash- het volgende:
Een date van mij vertelde dat ze op een single vakantie was geweest. Ik heb geen idee wat ik me erbij moet voorstellen. Maar het lijkt me zo geforceerd kijken of het matched. Misschien heb ik het mis en is het gewoon alsof je met 'vrienden' gaat.
Ohw?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
niet doenEen keer geweest met een groepje fokkers wat een trieste bedoeling daar
Jaquote:Op zondag 6 mei 2012 20:11 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Ohw?... Ik heb begrepen dat er een paar duizend man/vrouw komt naar die feesten en dat zijn dan allemaal kansloze triestelingen dus?
Ik weet niet eens wanneer mijn volgende date isquote:Op zondag 6 mei 2012 19:30 schreef Dizorn het volgende:
Ik moet waarschijnlijk nog wachten tot vrijdag voor volgende date.
Ah ok. Dan heb ik iets teveel nadruk gelegd op het singles alsin dating gedeelte.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Single vakanties zijn niet per definitie dating vakanties.
Je bent dan met mensen die in hetzelfde schuitje als jou zitten... oftewel mensen die alleen zijn en toch graag met iemand op vakantie willen gaan kunnen dan met een hele groep gaan.
Of er wel of niet wat uitbloeit, doet niet eens ter zake in eerste instantie.
Nee geen ervaring mee
Ja wel over gelezen en gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |