Kom nou, scheiden kost óók geld. bovendien is dat lang niet de enige reden dat ik niet wil trouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Potverdorie wat een non argumenten ..
Trouwen kan gratis hoor .. dus daar valt deel 1 weg.
en argument nummer 2 : welleens van huwelijkse voorwaarden gehoord (kun en mag je zelf opstellen dus kost ook niks ) ook het raam uit ..
Dus?quote:
Ik besteed mijn geld liever aan leuke dingen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus?
Ben je zo'n pauper dan?
Overigens, de alimentatie levert jou meer op, dan voor ons
Dus ze is bij jou, en dan ga je posten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef CyCLoNe het volgende:
Zo jongens en meisje .. ik ga mijn date op pikken ben niet naar Amsterdam gegaan ivm alle voetbal mongolen die daar nu zitten .. kortom kwam ze naar mij ..
PRIMA !
Posten gaat prima onder het neuken door.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus ze is bij jou, en dan ga je posten?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Posten gaat prima onder het neuken door.
Kijken jullie eigenlijk nog op de datingsites rond? Of zijn jullie al rijp voor het Klussen&Wonen topic?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]posten doe je ná of vóór 't neuken, niet onder het neuken
![]()
Ik zit al heel de avond op paiq met 3 dames.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijken jullie eigenlijk nog op de datingsites rond? Of zijn jullie al rijp voor het Klussen&Wonen topic?
idd en wel met minimaal 4 uur er tussenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]posten doe je ná of vóór 't neuken, niet onder het neuken
![]()
nou nouquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zit al heel de avond op paiq met 3 dames.
Hahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh ok... dat was onverwacht.En hoe lang ben jij als ik dat mag vragen?
Ja ik had ook liever kleiner geweest, maar het is niet andersquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef -Splash- het volgende:
1m93 en gek genoeg vinden vrouwen dat leuk....
Ik had liever 1.86 geweest.
Heel leuk!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef -Splash- het volgende:
1m93 en gek genoeg vinden vrouwen dat leuk....
Ik had liever 1.86 geweest.
Zie je.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:41 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Heel leuk!
Date net naar station gebracht, was weer nice
Haha couldn't resistquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zie je.
Hoeveelste date was dit nou Perzephone?
Nog wat significants gebeurd? Hoe is de vooruitgang?quote:
Per ongeluk een der ouders ontmoet, dus hij mag zelf de vooruitgang verder posten hahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nog wat significants gebeurd? Hoe is de vooruitgang?
O jee. Doet me aan een film denken. Nog even en jullie gaan met het hele gezin waterpolo spelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Per ongeluk een der ouders ontmoet, dus hij mag zelf de vooruitgang verder posten haha
Volgend seizoen ga ik er weer mee beginnen. Had al 12 jaar niet getraindquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:35 schreef Dizorn het volgende:
Niet haten op waterpolo, zou ik graag weer gaan doen![]()
Ben nu eindelijk thuis. Date was echt leukMoet alleen echt zo snel mogelijk m'n bed in duiken. M'n hoofd staat op knappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |