Je zoekt een secretaresse?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:36 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een datingsite voor ondernemers? Ben dat niet tegen gekomen (of betaal je dan flink abbo kosten?)
Nee meer iemand die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft en snapt dat ik leef om te werken.quote:
Iemand uit de zorg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:39 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Nee meer iemand die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft en snapt dat ik leef om te werken.
(kom nu niet aan met je werkt om te leven, ik hou van mijn werk!)
Waarom zou je die op een 'gewone' datingsite niet kunnen vinden dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:39 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Nee meer iemand die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft en snapt dat ik leef om te werken.
(kom nu niet aan met je werkt om te leven, ik hou van mijn werk!)
Haha, dan doe ik niet antwoordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:39 schreef -Splash- het volgende:
Doel je nu specifiek op iemand die het ook te druk heeft om een relatie aan te gaan? Of iemand die het leuk vindt om dingen met je te ondernemen? (ja flauw)
Die kom je zelden tegen, waarom weet ik ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zou je die op een 'gewone' datingsite niet kunnen vinden dan?
Zijn er serieus zó veel vrouwen die dat gewoon echt niet begrijpen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:41 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Haha, dan doe ik niet antwoorden
[..]
Die kom je zelden tegen, waarom weet ik ook niet.
Blijkbaar, veel werken natuurlijk tot 17:00/18:00 uur en zijn dan klaar. Als de baas dan belt nemen ze niet op. Ik werk gewoon door en op "vakantie" ben ik ook gewoon beschikbaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zijn er serieus zó veel vrouwen die dat gewoon echt niet begrijpen?
Mwoah, ligt er aan hoe ver je daarin gaat voor mij. Mijn ex werkte echt onwijs veel, maakte af en toe dagen van 07.00 tot 23.00. Was voor mij niet zo'n probleem zolang dat niet structureel 6 dagen in de week zou gebeuren. Kan me de andere kant ook wel voorstellen trouwens, sommige vrouwen kunnen er écht niet tegen dat een man zo veel werkt en voelen zich in de steek gelaten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:47 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Blijkbaar, veel werken natuurlijk tot 17:00/18:00 uur en zijn dan klaar. Als de baas dan belt nemen ze niet op. Ik werk gewoon door en op "vakantie" ben ik ook gewoon beschikbaar.
Helaas al diverse relaties door gefaald. Ik ben serieus een workaholic maar maak echt wel tijd vrij!
Niet iedereen denkt zo, ergens wel te begrijpen je wilt natuurlijk alle aandacht van je liefje als die bij je is. En niet dat die om de zoveel minuten telefoon krijgt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, ligt er aan hoe ver je daarin gaat voor mij. Mijn ex werkte echt onwijs veel, maakte af en toe dagen van 07.00 tot 23.00. Was voor mij niet zo'n probleem zolang dat niet structureel 6 dagen in de week zou gebeuren. Kan me de andere kant ook wel voorstellen trouwens, sommige vrouwen kunnen er écht niet tegen dat een man zo veel werkt en voelen zich in de steek gelaten.
Haha sorry, ik drukte te snel op invoeren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:50 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt zo, ergens wel te begrijpen je wilt natuurlijk alle aandacht van je liefje als die bij je is. En niet dat die om de zoveel minuten telefoon krijgt.
Oeh niet snel editten!
Eten is voor mij een heilig moment, ik hou niet van koud eten dus dan wordt er niet opgenomen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha sorry, ik drukte te snel op invoeren.
Natuurlijk wil je als vrouw aandacht als je nieuwe lover bij je is. Ik vind dat je daar beide concessies in moet doen. Zij niet zeuren als jouw telefoon gaat en jij gewoon (bijvoorbeeld tijdens het eten) dat ding af en toe even uit. Want dat lijkt me dan wel weer irritant, als dat ding ook tijdens het eten of in bed begint te rinkelen en jij je verplicht zou voelen om op te nemen en dat dus ook doet.
En in bed? Maw staat dat ding wel eens gewoon uit?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Eten is voor mij een heilig moment, ik hou niet van koud eten dus dan wordt er niet opgenomen.
Ik vind het best meevallen. Je klinkt als m'n exquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef Topicspace het volgende:
's avonds komen alleen urgente telefoontjes binnen, veel gaat gelukkig ook via mail en die check ik 's avonds niet meer.
Het is niet zo dat ik 24/7 aan de telefoon hang. Maar een werkdag van 7 tot 23:00 vind ik helemaal niet erg.
En op vakantie wil ik wel 1x per dag ff mijn mail checken of voicemail afluisteren, werk loslaten vind ik best moeilijk.
Nu klink ik wel heel erg
Trouwen dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind het best meevallen. Je klinkt als m'n ex
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Trouwen dan?
Onee nu moet ik zeggen:
"Je bent TOF!"
Oh jij bent er zoeen!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Nee, ik wil niet trouwenHoop geld voor een papiertje en dan vervolgens weer een hoop geld om er vanaf te komen
Nee, niet trouwen dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Oh jij bent er zoeen!!![]()
Trouwen? (Denk er hetzelfde over hoor)
Wat een flauwekul. Een mooi feest, en veel belasting- en regelvoordeelquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Nee, ik wil niet trouwenHoop geld voor een papiertje en dan vervolgens weer een hoop geld om er vanaf te komen
Dat krijg je toch automatisch als je gaat "samenwonen", dan krijg je toch een samenlevingscontract.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Een mooi feest, en veel belasting- en regelvoordeel
Eh nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Dat krijg je toch automatisch als je gaat "samenwonen", dan krijg je toch een samenlevingscontract.
Potverdorie wat een non argumenten ..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |