Eh ok... dat was onverwacht.quote:
mmm misschien heeft eefje gewoon wel smaakquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je woont, maar je profiel kan jezelf inrichten. Alleen Eefje speelt een beetje "hard to get". Terwijl ik nog zo heb aangeboden om haar eten op te eten. Dat snap je toch niet?
Hebben we het nu nog steeds over het eten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:48 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
mmm misschien heeft eefje gewoon wel smaak
En splash heeft vast geen krullen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:48 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
mmm misschien heeft eefje gewoon wel smaak
Ah en ik maar denken dat je bijbedoelingen had..sorryquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je woont, maar je profiel kan jezelf inrichten. Alleen Eefje speelt een beetje "hard to get". Terwijl ik nog zo heb aangeboden om haar eten op te eten. Dat snap je toch niet?
Mijn bedoelingen heb ik geuit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah en ik maar denken dat je bijbedoelingen had..sorry
Ik kan het niet laten hier ook even op te reageren..quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
na dat gezeur van gister van mij. Wil ik toch maar eens een poging gaan wagen om actiever te worden op datingsites. Nu al welke site?
Klinkt goed!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef m1st1g het volgende:
Goedemorgen![]()
De date van gisteravond was heel gezellig en er komt wat mij betreft zeker een vervolg op.
NU eerst een bakkie koffieom de rest ff te laten bezinken.
Te slecht hahaquote:
Wil je wel een date?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:53 schreef Topicspace het volgende:
Ik ben een beetje door de date-potentiele heen.
Op veel datingsites kom ik steeds dezelfde tegen die ik op straat echt niet aan wil kijken, überhaupt een gesprek mee wil voeren.
Verder dan 25Km wil ik het niet echt zoeken, mijn vrije tijd is al zo schaars en die wil ik niet in de auto doorbrengen.
Paiq wil de laatste dagen ook niet mee helpen, Matches (betaald) die niet online komen.
Oneliners met mensen die meer dan een maand geleden online zijn geweest (raar eigenlijk dat die mij wel een oneliner kunnen sturen) en via de speeddate krijg ik niets binnen en als ik dan eindelijk iets binnen krijg is de locatiebalk leeg terwijl ik in mijn antwoorden heb gezet dat ik niet ver wil reizen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef freshy98 het volgende:
Krijg volgens mij vaker bezoek op OkCupid buiten Nederland dan binnen Nederland.
Roemenië, Taiwan, Polen, Kazachstan. Leuk voor een vakantie, maar verder toch niet?
Ja dat wel, maar wil wel overtuigd zijn dat het ook iets kan worden.quote:
Oh wou je het duidelijker hebben? Er zijn genoeg sites waar je import bruidjes kan krijgen als je daar interesse in hebt. Uit die landen wil je je vriendin toch niet halen? Vaak is de reden iets anders dan jouw liefde.quote:
Kijk dan iets verder.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:48 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wil wel overtuigd zijn dat het ook iets kan worden.
In mijn omgeving lijkt het wel of er alleen tokkies online zijn.
gewoon een reisje naar Thailand boeken ... kan je ze live uitzoeken....quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh wou je het duidelijker hebben? Er zijn genoeg sites waar je import bruidjes kan krijgen als je daar interesse in hebt. Uit die landen wil je je vriendin toch niet halen? Vaak is de reden iets anders dan jou liefde.
Wel even kijken hoe ze plassen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
gewoon een reisje naar Thailand boeken ... kan je ze live uitzoeken....
Is er eigenlijk een datingsite voor ondernemers? Ben dat niet tegen gekomen (of betaal je dan flink abbo kosten?)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |