Ditquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef Dasjonny het volgende:
Toch vreemd, denk dat ze wel hun sportieve verplichtingen na willen komen, maar als het gelijk staat in de laatste minuut gaan ze het echt wel laten lopen.
Dan gaat de keeper gewoon bij de cornervlag staanquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef Dasjonny het volgende:
Toch vreemd, denk dat ze wel hun sportieve verplichtingen na willen komen, maar als het gelijk staat in de laatste minuut gaan ze het echt wel laten lopen.
Dat is hun goed recht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef Dasjonny het volgende:
hoe dan? als ze gelijk spelen en AZ en PSV winnen staan ze 5e en die geeft geen EL plek als PSV 2e wordt. Die gaat dan namelijk naar Heracles.quote:
Dat klopte niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef Maver24 het volgende:
Dat hoorde ik toch net op eredivisielive van ons kale vriend kees jansma
Als ze 1-0 voor staan is de laatste minuut spannender, kunnen ze het niet laten lopen. Een gelijkspel is inderdaad funest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef Dasjonny het volgende:
Klopt, al denk ik dat ze dan vanaf de aftrap hem nog het eigen doel injassen mocht feyenoord scoren. Zou wel een geweldig scenario zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als ze 1-0 voor staan is de laatste minuut spannender, kunnen ze het niet laten lopen. Een gelijkspel is inderdaad funest.
Ik hoop dat ze dus hun sportieve verplichting nakomen en er hangt wellicht ook iets extra premie aan een 4e plek? Dus als je kan winnen, waarom niet? Ze zullen in ieder geval niet zo dom zijn om gelijk te spelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef TLC het volgende:
Heerenveen is ook niet achterlijk, ook al is het maar EL dan nog levert het geld op dus deze wedstrijd laten ze gewoon -en terecht- lopen.
In 1999 hebben ze dat ooit tegen Sparta niet gedaan. Heerenveen gaf Sparta toen in de laatste wedstrijd een punt mee (0-0) dat Sparta nodig had om rechtstreekse degradatie te voorkomen. Wel aangetekend dat de gebroeders De Nooijer toen voor Heerenveen speelden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dus hun sportieve verplichting nakomen en er hangt wellicht ook iets extra premie aan een 4e plek? Dus als je kan winnen, waarom niet? Ze zullen in ieder geval niet zo dom zijn om gelijk te spelen.
Waarom?????quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef GGMM het volgende:
Wat TS zegt klopt. Als het in de 90ste minuut nog gelijk staat kunnen ze het beste een eigen goal maken.
Moet van de UEFA volgens mij. Weet het niet zeker thoughquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
De oplossing is gewoon om de prestatie van een verliezen bekerfinalist te downgraden en de plek van de bekerwinnaar aan een hooggeplaatst team in de competitie te geven... dan krijg je dit soort rare zaken niet
Of de bekerfinale na de competitie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
De oplossing is gewoon om de prestatie van een verliezen bekerfinalist te downgraden en de plek van de bekerwinnaar aan een hooggeplaatst team in de competitie te geven... dan krijg je dit soort rare zaken niet
Ja maar dat zou de situatie van nu niet veranderen...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Of de bekerfinale na de competitie.
Omdat ze met gelijkspel er voor zorgen dat AZ weer boven ze staat en Feijenoord de vCL misloopt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |