SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Van ADHD ga je niet doodquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor post dan.
Ja beter stopt hij daarmee zodat hij doodgaat?
Ik dacht alquote:
quote:
Haters gaan haten. Begin maar alvast te bidden voor psv.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haters gaan haten. Begin maar alvast te bidden voor psv.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij met je pillen ook dat het alcohol erg versterkt?
Ik heb 24/7 verwijde pupillen, altijd al gehad.quote:
Psv moet toch tegen Excelsior zondag?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haters gaan haten. Begin maar alvast te bidden voor psv.
Ja heel erg, als mijn medicijnen nog niet uitgewerkt zijn ben ik na 3/4 biertjes al aangeschotenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij met je pillen ook dat het alcohol erg versterkt?
Altijd lastig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Psv moet toch tegen Excelsior zondag?
Ja. Gewoon van die standaard goedkope methylfeniding.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja heel erg, als mijn medicijnen nog niet uitgewerkt zijn ben ik na 3/4 biertjes al aangeschotenZit jij ook aan de meds dan?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Gewoon van die standaard goedkope methylfeniding.
Gewoon naar binnen schuiven dat spulquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Methylfenidaat ja... Slechte zaak dat je de naam van hetgene dat je slikt niet eens weet
En Feyenoord tegen Heerenveen. PSV heeft de meeste kans dus om 2e te wordenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Altijd lastig.
AZ toen een paar jaar geleden.
je snapt wel waarom hequote:
Uhm juist nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En Feyenoord tegen Heerenveen. PSV heeft de meeste kans dus om 2e te worden
Nee. Ik heb het niet op straat gekocht of zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Methylfenidaat ja... Slechte zaak dat je de naam van hetgene dat je slikt niet eens weet
Je hoeft het ook niet te kopen, die shit wordt gewoon volledig vergoed hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het niet op straat gekocht of zo.
Weet niet hoe het nou zit omdat ze gewonnen hebben, maar ze konden beter verliezen van Feyenoordquote:
Zaadvragende ogen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb 24/7 verwijde pupillen, altijd al gehad.Ja behalve in de volle zon of ander super fel licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |