abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111059561
De Baby's

08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
23 September 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
19 november 2011: Rayen, zoon van Timejumper
24 november 2011:'SC-tje', dochter van SummerBreeze & SocialDisorder
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
21 december 2011: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012: Midas, zoon van Kyara en Argento
25 januari 2012: 'Pietje', zoon van Bleie
10 februari 2012: Sander, zoon van Fee-nix
3 maart 2012: Cristel, dochter van PureEvil

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
pi_111059743
Ik sloot hem met

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef Susie het volgende:
Die hebben we in het begin veel gebruikt O+ Ik heb een foto dat ze 2 of 3 dagen oud is, gewikkeld in die deken op de voedingskussen ligt te slapen, zo mooi O+
Ledikant is (volgens de beschrijving op internet) 72 bij 132. Is dat afwijkend? Heb geen idee, ook totaal niet op gelet bij aankoop eigenlijk :@
Dat zijn de buitenmaten. Hier gaat een 70x120 matras in gok ik zo. en das wel een aparte maat. Volgens mij is het standaard 60 x 120 of 70 x 150. Dus iets afwijkend is het wel.

Welke maat matrashoesjes heb je gekocht? Die maat moet je namelijk idealiter ook aanhouden voor je deken. Of groter natuurlijk.

En wilde dit daarna nog posten

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:18 schreef PureEvil het volgende:
Lol...Weet je wat ze hier zeiden? Die hebamme?
Dat ik mn kind alleen maar in een slaapzak moest leggen, zonder deken. Dan spoor je toch ook niet :( Kutduitsers }:|
1

Wat is daar mis mee? Onze meid ligt ook alleen in een slaapzak. Daar zijn die dingen voor hoor. Of spoor ik ook niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:57:36 #3
100412 mefke79
komt goed!
pi_111060812
als het warmer wordt gaat bij ons ook de deken eruit, veel te warm.

O en Susie, ik heb dus wel een standaard hema deken, maar dat ding is echt gekrompen, daar ligt het aan. Ik heb de dekens altijd in een hoes gehad. Ik heb namelijk de effen witte deken en die vond ik niet mooi. Bovendien heb ik een grasgroene kamer en daar kon ik geen hoezen bij vinden. Uiteindelijk stof gekocht en daar de deken in gedaan. Probleem opgelost.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:03:48 #4
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111061189
Ik heb een creme kleurige, dat is Hema geloof ik. De ander heb ik geloof ik via internet gekocht, ik gok via babydump of park, 1 van de 2. Ik zal het van het weekend eens opmeten. Die deken past niet in de lengte erin, dan kan ik hem niet instoppen.

Mevr-mus, wat wordt Simon groot!! En wat een knapperd O+ Je mag wel vaker spammen hoor!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:14:22 #5
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_111061928
Ik heb Draakje momenteel ook alleen in een (dikke) slaapzak liggen. Madam woelt zo verschrikkelijk veel dat ze vaak na 10 minuten al heel d'r dekentjes op een frot aan het voeteneinde heeft liggen.
Volkomen nutteloos dus.

Mevr.Mus wat een dotje O+ !

Draakje is een beetje ziekjes. Diarree, jengelen en mama-plakken. Ook slaapt ze wat meer.
Ik vermoed dat het met haar actie van gisteren te maken heeft; mevrouw vond blijkbaar d'r badwater nogal lekker. Ik had haar al in een badstoeltje gezet dat ze met d'r hoofd ook zeker boven water bleef, maar de hele tijd met d'r handje door het water en dan weer in d'r mondje zal toch wel niet zo goed zijn geweest.

Daarbij denk ik dat Draakje eigenlijk wel toe is aan vaste voeding. Ze kijkt het eten gewoon uit je mond, vanmiddag deed ze even een greep naar m'n sinaasappel (meteen doekjes erbij want dat gaan we dus niet voeren!) en van het weekend heeft oma d'r aardbeien gevoerd. Alleen kreeg ik dat pas vanmorgen te horen :( . Ik natuurlijk ram over de flos want ja, ze is pas 4,5 maand, aardbei is heel allergeen en ze heeft aanleg voor allergieen en eczeem, m'n moeder had goddomme beter moeten weten :( .
Nou weet ik dus ook meteen waarom Draakje maandag en dinsdag van die pandaoogjes had...
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:14:32 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111061945
Jonkie ligt nu ook niet onder een deken. Een slaapzak is voldoende en is er juist voor gemaakt om dan geen deken te hoeven gebruiken.Een deken trapt hij trouwens toch in no-time van zich af. Eigenlijk zijn dekens voor volwassenen die denken dat ze het nodig hebben om te kunnen slapen (en als het koud is).
pi_111063472
NTS, wat een actie van je moeder :{ Zou ik ook niet blij mee zijn hoor, ook al bedoelde ze het vast goed. Beterschap voor je mupje

Mia ligt ook sinds de kraamweek al in een slaapzakje. Wel altijd met dekentje erbij maar dat is denk ik
meer voor mijn beeld ofzo :') Ze ligt trouwens ook heel stil, slaapt meestal heel snel, gaat eerst een kwartier smakken als ze honger heeft en knort weer lekker verder na de nachtvoedingen. Hannah was (is) echt een woelwater. Schopte altijd de dekentjes van zich af, lag zo te maaien met haar armen dat ze zichzelf wakker hield en kon (kan) erg moeilijk in slaap komen en zet het meteen op een gillen als ze honger heeft.
Zo bizar hoe compleet verschillend mijn meiskes zijn van karakter :D

Even nog een update van het luierinferno: het gaat nu eindelijk de goede kant op. Het zalfje wat ik een week geleden heb gekregen bij de HA (miconazolnitraat/hydocortison) maakte het alleen maar erger :X :'( tot op het punt dat alles vuurrood en verdikt was en de wondjes begonnen te ontstaan.
Toen ik maandag Mia in een bomvol eettentje in de kinderwagen compleet moest verschonen wegens doorlekluier moest ze zo vreselijk hard huilen dat ik prompt de HAP heb gebeld. Omdat het zalfje (met zwavel) wat ik in eerste instantie graag wilde niet gemaakt kon worden omdat de bereidingsapotheek dicht was (leuk joh, zo'n feestdag direct na het weekend) heb ik een ander anti-schimmelmiddeltje gekregen en zinkoxidesmeersel om eroverheen te doen. De volgende dag gelijk verbetering _O_
Ik smeer me dus helemaal een ongeluk want bij elke (poep)luier elke keer weer schoonmaken en die 2 zalfjes smeren. Maar het is voor het goede doel dus ik doe het maar braaf.
pi_111063673
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef octopussy het volgende:
NTS, wat een actie van je moeder :{ Zou ik ook niet blij mee zijn hoor, ook al bedoelde ze het vast goed. Beterschap voor je mupje

Mia ligt ook sinds de kraamweek al in een slaapzakje. Wel altijd met dekentje erbij maar dat is denk ik
meer voor mijn beeld ofzo :') Ze ligt trouwens ook heel stil, slaapt meestal heel snel, gaat eerst een kwartier smakken als ze honger heeft en knort weer lekker verder na de nachtvoedingen. Hannah was (is) echt een woelwater. Schopte altijd de dekentjes van zich af, lag zo te maaien met haar armen dat ze zichzelf wakker hield en kon (kan) erg moeilijk in slaap komen en zet het meteen op een gillen als ze honger heeft.
Zo bizar hoe compleet verschillend mijn meiskes zijn van karakter :D

Even nog een update van het luierinferno: het gaat nu eindelijk de goede kant op. Het zalfje wat ik een week geleden heb gekregen bij de HA (miconazolnitraat/hydocortison) maakte het alleen maar erger :X :'( tot op het punt dat alles vuurrood en verdikt was en de wondjes begonnen te ontstaan.
Toen ik maandag Mia in een bomvol eettentje in de kinderwagen compleet moest verschonen wegens doorlekluier moest ze zo vreselijk hard huilen dat ik prompt de HAP heb gebeld. Omdat het zalfje (met zwavel) wat ik in eerste instantie graag wilde niet gemaakt kon worden omdat de bereidingsapotheek dicht was (leuk joh, zo'n feestdag direct na het weekend) heb ik een ander anti-schimmelmiddeltje gekregen en zinkoxidesmeersel om eroverheen te doen. De volgende dag gelijk verbetering _O_
Ik smeer me dus helemaal een ongeluk want bij elke (poep)luier elke keer weer schoonmaken en die 2 zalfjes smeren. Maar het is voor het goede doel dus ik doe het maar braaf.
Fijn dat het de goede kant op gaat octo. lijkt me voor jou ook een enorme opluchting dat Mia steeds minder last zal hebben.

Ik weet wel dat ik zelf het smeren er cht wel voor over had. die dankbaarheid die ik in sc-tje haar oogjes leek te zien als ze weer een vers laagje verkoelende zalf kreeg --> *smelt*
pi_111064693
Ik heb Elise ook in een slaapzak, maar zij ligt wel onder een dekentje nog. Maar met warm weer zou ik die weglaten, en ze trapt ze ook vaak weg! Ik vind het niet gek hoor, zonder deken maar met slaapzak. Anders zouden er toch geen winterslaapzakken bestaan? ;)
Maar zo klein nog zou ik dat ook niet willen..

Octo, wat zielig! Gelukkig gaat het al beter!

Mw. Mus wat een prachtige zoon heb jij! Wauw!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sannne op 02-05-2012 23:03:49 ]
pi_111065024
Ja zeker SB ! Ook al is het misschien even doorbijten want de zalfjes werken niet instant pijnstillend. Maar op de een of andere manier escaleert luieruitslag bij mijn meiden zo snel dat we 2 dagen na het begin van de eerste roodheid al met bloedende billetjes en krijsende kindertjes zitten :'( en dan meestal net als het slecht uitkomt met feestdagen of als we op vakantie gaan.
Het liefst begin ik dan meteen te smeren met zalfjes op recept, maar dat is uiteraard dan op of ze moeten het nog bestellen/bereiden bij de apotheek of de apotheek is dicht -O-

Sanne, je mag het toch ook best posten over dingen die je dwars zitten? Zolang je de positieve kanten van je meisje ook nog kan zien lijkt me dat je gewoon net als alle mama's bent. Het is het moeilijkste beroep van de wereld :*
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:04:35 #11
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_111065031
joh Sannne je bent helemaal geen zeur gek kind!

Octo fijn dat je wat werkends hebt.. :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_111065381
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef octopussy het volgende:
Ja zeker SB ! Ook al is het misschien even doorbijten want de zalfjes werken niet instant pijnstillend. Maar op de een of andere manier escaleert luieruitslag bij mijn meiden zo snel dat we 2 dagen na het begin van de eerste roodheid al met bloedende billetjes en krijsende kindertjes zitten :'( en dan meestal net als het slecht uitkomt met feestdagen of als we op vakantie gaan.
Het liefst begin ik dan meteen te smeren met zalfjes op recept, maar dat is uiteraard dan op of ze moeten het nog bestellen/bereiden bij de apotheek of de apotheek is dicht -O-
Is het misschien een idee om een tubetje op voorraad te vragen? Als dat luchtdicht is blijft dat wel even goed lijkt me.
en anders even kijken of je een herhaalreceptje kan scoren en dan als de nood aan de man is bij de weekendapotheek een verse tube halen? Desnoods bij de dienstapotheek een dorp verderop als je eigen het niet heeft op dat moment. Hebben wij al meer dan eens bij de hand gehad met voeding. Afgelopen zaterdag nog. Ik ben al helemaal gewend aan het feit dat we 8 dagen met 1 bus doen, dus twee weken nadat ik 2 bussen heb gehaald bij de apotheek vraag ik een herhaling aan doe ik dan een dag later op kan halen. Zo loopt het al 4 maanden prima. Maar nu is de inhoud van die dingen verlaagd van 900 naar 800 gram waardoor ik dus ook ineens een dag korter met een bus doe. Dus wij zaten twee dagen eerder zonder voeding. Gevalletje oeps dus.
SD is toen 4 apotheken langsgeweest voordat hij ergens kwam waar ze het nog hadden. Ik ben dus blij dat ik altijd mijn receptje op zak heb.
pi_111066050
Eva slaapt ook alleen in een slaapzak en zonder deken, dus ik spoor ook niet denk ik :6 :P

FR :D na-aper! ;) Nee hoor. Hij staat hier inmiddels in de tuin, net op tijd klaar voor Eva d'r verjaardag. Staat hij bij jullie al?
Wij hebben hem via wehkamp gekocht.
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Mochten jullie dat ook doen, let dan op want de afmetingen kloppen niet dus wij hebben best even moeten zweten om het passend te krijgen op het stuk tuin waar we hem wilden.
Enne..... wat ga je er onder leggen? Wij hebben rubber tegels gedaan. Schrik alleen niet, want uiteindelijk was het 'vloertje' leggen even duur als het toestel :X Maar hey, het is wel veilig ^O^
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:28:11 #14
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_111066406
Sannne, meissie ik heb gewoon diep respect hoe jij als single moeder het allemaal weet rond te breien! Iedereen is wel eens de wanhoop nabij, dat mag ook, iedereen gaat immers anders met bepaalde situaties om! Lekker klagen sls het oplucht meis! Je bent een topwijffie!
pi_111066649
Lief! Maar het was niet de bedoeling om complimentjes te vissen hoor, wou het alleen graag even kwijt.

Danic, wow wat gaaf!! Ik schrik wel van die prijzen. Maar goed dat ik alleen maar een balkonnetje heb :P
pi_111066880
We hebben de glijbaan aan de voorkant zitten, dus in de schommelrichting, zoals op de grafische tekening.
Het liep ook nogal uit de hand. Ik wilde graag een schommel. We hebben die zelf altijd gehad en ik weet gewoon dat kinderen daar jaren plezier van (kunnen) hebben.
Vriendlief ging zoeken en die wil altijd groter en beter en kwam met dit aanzetten. Dus ik zeg 'prima, maar das wel de maximumprijs en dan vragen we aan de familie geld, dan krijgt ze dat ding van de hele familie en van vrienden gewoon kleine cadeautjes'. De tante van mijn vriend heeft uiteindelijk het hele ding betaald _O_ :X en wij de bodembedekking, maar die werd dus bijna hetzelfde bedrag als dat speelding :( Dat was niet helemaal de bedoeling.
pi_111066941
Maaaaaaaaar je bent voor de komende jaren klaar! Hier kan ze idd heel lang mee spelen!
Wat lief van die tante :D
pi_111067262
Ja die tante spoort niet (of wel, ze kan het missen zeg maar :P ). Maar dan nog hoeft zoveel geld natuurlijk niet.
Grappig wel dat ik deze reacties krijg (ik zie de reacties op de post van f_r, maar even als zelfde reacties op die van ons: positief dus).
Mijn zusje vond em ook gaaf.
Mijn moeder niet :( Die vindt et belachelijk, duur, Eva is er nog niet aan toe en ze vraagt zich af wat we haar dan volgend jaar willen geven.
Maar ik hoef mezelf echt niet ieder jaar te overtreffen met een beter en duurder cadeau :{w Dus ik heb geantwoord dat het waarschijnlijk een pop gaat worden ofzo ;)
pi_111067510
Al geef je haar heel Disneyworld, da's jouw keuze toch ;)
Altijd maar dat commentaar.. Je kan het toch nooit goed doen. Dooddoener, maar wel waar..

Als ik ooit een echt huisje krijg wil ik voor Elise een boom in de tuin met een schommel eraan gebonden :) En hoog gras eronder O+ En een hangbuikzwijntje ;)
pi_111067665
Aaaaah ik zie het helemaal voor me. Nog idillischer (hoe schrijf je dat?) is zo'n grote boom op een heuveltop.

Ik ben het met je eens hoor, maar mijn moeder ziet helaas vaak alleen het negatieve en kan dan ook moeilijk haar mond houden. Dus het botst wel eens. Morgen komen ze weer omdat ze vrijdag oppassen. Omdat ze uit Zeeland moeten komen en het anderhalf uur rijden is, blijven ze gelijk het hele weekend omdat we zondag Eva d'r verjaardag vieren.
Dan is het altijd duimen dat het goed gaat :X
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:02:53 #21
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111072974
Handig van je moeder NTS....

Sannne, je wil zeker ook een wit hekje om je tuin :P

Stond net voor de stoplichten en hoorde een harde klap, was er even verder op een aanrijding, bij een zebrapad. Hoor nu de sirenes... Niet handig daar, want er is ook een fietspad wat over gaat en daar stoppen auto's ook wel eens voor. Maar goed, geheel off topic dussss.

Oh en Sanne, ook al ben je niet naar complimentjes aan het vissen, vind het ook heel knap van je hoe je het doet in je eentje en hier mag je toch ook wel eens klagen? Iedereen is hier wel met zijn 2-en, maar heeft het ook wel eens moeilijk toch? Ik mopper toch ook over het slapen van Anouk, maar neemt niet weg dat ik evengoed vreselijk dol op d'r ben!

Ik mag weer naar het werk vandaag....
pi_111073407
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef danic het volgende:
Eva slaapt ook alleen in een slaapzak en zonder deken, dus ik spoor ook niet denk ik :6 :P

FR :D na-aper! ;) Nee hoor. Hij staat hier inmiddels in de tuin, net op tijd klaar voor Eva d'r verjaardag. Staat hij bij jullie al?
Wij hebben hem via wehkamp gekocht.
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Mochten jullie dat ook doen, let dan op want de afmetingen kloppen niet dus wij hebben best even moeten zweten om het passend te krijgen op het stuk tuin waar we hem wilden.
Enne..... wat ga je er onder leggen? Wij hebben rubber tegels gedaan. Schrik alleen niet, want uiteindelijk was het 'vloertje' leggen even duur als het toestel :X Maar hey, het is wel veilig ^O^
Wij hebben geen jungle gym maar die van de praxis. Deze week nl 25% korting. Vriend had een dubbele schommel in het krantje zien staan en toen gingen we op de site kijken. En tja toen werd het een uitgebreidere.

@sanne ik heb juist respect voor je je doet alles maar mooi in je uppie. Ik zou dat niet trekken.
@octo fijn dat je nu iets hebt wat werkt.

Ik heb afgelopen nacht ean wakker gekotst ze lIgt nu nog te slapen maar ik ben te beroerd om nog te slapen. Even kijken hoe het vandaag gaat anders morgen even langs de ha. Stomme middenrifbreukje van mij en stomme verkoudheid
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:46:34 #23
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111073431
Balen FR! Lijkt me geen pretje zo. :*
pi_111073500
Het gaat wel weer over maar ik ben 2 dagen allee. Met ean niet zo n goede timing dus.
@danic hij staat nog niet is nog niet eens binnen duurt nog zeker twee wk. En we willen verhuizen dus wellicht komt alleen de basis er zodat haar schommel er aan kan.
Lieve tante zeg. Ean krijgt 1/3 deel van d r opa en oma de rest van ons
pi_111074158
Beterschap FR!

En jullie dames zijn bijna 1 jaar! Spannen hé Danic & FR. Ben zo benieuwd hoe dat straks gaat voelen wanneer Cas jarig is.

En Sanne, iedereen mag wel eens even lekker klagen hoor! Je moet het allemaal maar even in je uppie doen. Ik ben natuurlijk maar 2 dagen met Cas "alleen".

En wat betreft het eeuwige commentaar van andere mensen, ik ken het maar al te goed. Gewoon het ene oor in, het andere oor uit! En dit soort mensen staat vooraan wanneer je er eens op visite bent. Dan wordt er opgeschept over de ontwikkeling en dat het zo snel gaat allemaal. Right, je neemt niet eens de moeite om eens op visite te komen. Alleen maar klagen en klagen ;)

Cas ligt ook al weer op bed, meneer besloot dat 05:30 wel een mooie tijd was. (vriend had zijn wekker niet uitgezet, vermoed dat hij daar wakker van is geworden.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')