Dat zijn de buitenmaten. Hier gaat een 70x120 matras in gok ik zo. en das wel een aparte maat. Volgens mij is het standaard 60 x 120 of 70 x 150. Dus iets afwijkend is het wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef Susie het volgende:
Die hebben we in het begin veel gebruiktIk heb een foto dat ze 2 of 3 dagen oud is, gewikkeld in die deken op de voedingskussen ligt te slapen, zo mooi
![]()
Ledikant is (volgens de beschrijving op internet) 72 bij 132. Is dat afwijkend? Heb geen idee, ook totaal niet op gelet bij aankoop eigenlijk
1quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:18 schreef PureEvil het volgende:
Lol...Weet je wat ze hier zeiden? Die hebamme?
Dat ik mn kind alleen maar in een slaapzak moest leggen, zonder deken. Dan spoor je toch ook nietKutduitsers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het de goede kant op gaat octo. lijkt me voor jou ook een enorme opluchting dat Mia steeds minder last zal hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef octopussy het volgende:
NTS, wat een actie van je moederZou ik ook niet blij mee zijn hoor, ook al bedoelde ze het vast goed. Beterschap voor je mupje
Mia ligt ook sinds de kraamweek al in een slaapzakje. Wel altijd met dekentje erbij maar dat is denk ik
meer voor mijn beeld ofzoZe ligt trouwens ook heel stil, slaapt meestal heel snel, gaat eerst een kwartier smakken als ze honger heeft en knort weer lekker verder na de nachtvoedingen. Hannah was (is) echt een woelwater. Schopte altijd de dekentjes van zich af, lag zo te maaien met haar armen dat ze zichzelf wakker hield en kon (kan) erg moeilijk in slaap komen en zet het meteen op een gillen als ze honger heeft.
Zo bizar hoe compleet verschillend mijn meiskes zijn van karakter![]()
Even nog een update van het luierinferno: het gaat nu eindelijk de goede kant op. Het zalfje wat ik een week geleden heb gekregen bij de HA (miconazolnitraat/hydocortison) maakte het alleen maar erger![]()
tot op het punt dat alles vuurrood en verdikt was en de wondjes begonnen te ontstaan.
Toen ik maandag Mia in een bomvol eettentje in de kinderwagen compleet moest verschonen wegens doorlekluier moest ze zo vreselijk hard huilen dat ik prompt de HAP heb gebeld. Omdat het zalfje (met zwavel) wat ik in eerste instantie graag wilde niet gemaakt kon worden omdat de bereidingsapotheek dicht was (leuk joh, zo'n feestdag direct na het weekend) heb ik een ander anti-schimmelmiddeltje gekregen en zinkoxidesmeersel om eroverheen te doen. De volgende dag gelijk verbetering![]()
Ik smeer me dus helemaal een ongeluk want bij elke (poep)luier elke keer weer schoonmaken en die 2 zalfjes smeren. Maar het is voor het goede doel dus ik doe het maar braaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sannne op 02-05-2012 23:03:49 ]
Is het misschien een idee om een tubetje op voorraad te vragen? Als dat luchtdicht is blijft dat wel even goed lijkt me.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef octopussy het volgende:
Ja zeker SB ! Ook al is het misschien even doorbijten want de zalfjes werken niet instant pijnstillend. Maar op de een of andere manier escaleert luieruitslag bij mijn meiden zo snel dat we 2 dagen na het begin van de eerste roodheid al met bloedende billetjes en krijsende kindertjes zittenen dan meestal net als het slecht uitkomt met feestdagen of als we op vakantie gaan.
Het liefst begin ik dan meteen te smeren met zalfjes op recept, maar dat is uiteraard dan op of ze moeten het nog bestellen/bereiden bij de apotheek of de apotheek is dicht
Wij hebben geen jungle gym maar die van de praxis. Deze week nl 25% korting. Vriend had een dubbele schommel in het krantje zien staan en toen gingen we op de site kijken. En tja toen werd het een uitgebreidere.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef danic het volgende:
Eva slaapt ook alleen in een slaapzak en zonder deken, dus ik spoor ook niet denk ik![]()
![]()
FRna-aper!
Nee hoor. Hij staat hier inmiddels in de tuin, net op tijd klaar voor Eva d'r verjaardag. Staat hij bij jullie al?
Wij hebben hem via wehkamp gekocht.
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Mochten jullie dat ook doen, let dan op want de afmetingen kloppen niet dus wij hebben best even moeten zweten om het passend te krijgen op het stuk tuin waar we hem wilden.
Enne..... wat ga je er onder leggen? Wij hebben rubber tegels gedaan. Schrik alleen niet, want uiteindelijk was het 'vloertje' leggen even duur als het toestelMaar hey, het is wel veilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |