Had ook gekund inderdaad.quote:
Uiteraard in de buurt van het CBRquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dat vaak dezelfde stukjes rijden klinkt bekend inderdaad, ik ken nu heel veel straatjes op m'n duim, puur omdat ik er tot in den treure gereden heb met lessen.
Die vlieger gaat bij mij niet opquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dat vaak dezelfde stukjes rijden klinkt bekend inderdaad, ik ken nu heel veel straatjes op m'n duim, puur omdat ik er tot in den treure gereden heb met lessen.
Ook vaak inderdaad.quote:
Da's wel flauw.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die vlieger gaat bij mij niet opcrossen constant door de stad en door dorpjes/snelwegen in de buurt.. maar het meeste zou ik niet herkennen als ik er weer kwam
quote:
Kampioensseks?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
Theheheh tjah vlg mij kunnen ze kampioen worden dus euh.. ik ben benieuwd hoe 'vroeg' ie thuis is vannacht
misschien al rellen in de stad? over half uur begint AZ ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, nondeju, wat is dat met die sirenes vandaag, ze blijven gaan.
Nah, dit was een ambulance richting Koedijk. Maar vanmiddag ook al tig sirenes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien al rellen in de stad? over half uur begint AZ ook
Peheheh nahhhh.... ik denk dat ik al zal slapen als ie thuis komt vannachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |