SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het maar uit nieuwsgierigheid..quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet om zoveel te neuken zonder het gevoel erbij. Puur voor de lust lijkt me echt niets.
Het is maar net waar je waarde aan hecht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Al is het maar uit nieuwsgierigheid..
Diversiteit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is maar net waar je waarde aan hecht.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mja, maar serieus. Je hebt een strakke vagina zegmaar of een minder strakke vagina van jezelf. Je vagina wordt niet eens wijder omdat je veel neukt.
Waarom zou daar een alternatief voor moeten zijn ? Als ik zeg dat iets niet goed is, betekend dat ik insinueer dat er iets anders beter is dan dat ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:37 schreef zarGon het volgende:
Monogamie en trouw blijven aan één persoon.
Het libido hebben van een golfbal. Of zodanig gehersenspoeld zijn dat je denkt dat monogaam zijn ''gezond'' of ''goed'' voor je is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:38 schreef zarGon het volgende:
Wat is niet gezond, Weiss? En ja, ik ben maaagd.
Je kunt ook diversiteit hebben bij één persoon.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:41 schreef zarGon het volgende:
Je kunt ook diversiteit hebben bij één persoon.
Je geeft in ieder geval aan dat het jou niet bevalt. Wat bevalt jou wel? Of wat moet anders?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zou daar een alternatief voor moeten zijn ? Als ik zeg dat iets niet goed is, betekend dat ik insinueer dat er iets anders beter is dan dat ?
Je kunt ook helemaal losgaan bij je partner, toch? Waarom zou je meerdere partners moeten hebben om verzadigd te raken?quote:[..]
Het libido hebben van een golfbal. Of zodanig gehersenspoeld zijn dat je denkt dat monogaam zijn ''gezond'' of ''goed'' voor je is.
Keur jij dat moreel af?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:45 schreef xminator het volgende:
Ik hoorde een dame in de bus vorige keer ook over diversiteit, zij zou bij wijze van niet elke dag een broodje pindakaas lekker vinden ze zou ook iets anders willen....
Hoe bedoel je alles? Ik heb het over verschillende culture, karakters en lichamen. Dat valt wat mij betreft onder diversiteit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:46 schreef zarGon het volgende:
Wát? Alsof jij alles al hebt gehad met je partner.
Die honger kan nooit gestild worden. Pas op dat je er niet door gaat lijden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:43 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kan me overigens niet voorstellen dat ik mijn hele lang monogaam zou kunnen blijven. Er zijn zoveel interessante vrouwen op de wereld dat ik het niet eens zou willen.
Ze mag doen wat ze wilt, vind het alleen grappig dat de grootste sletten spreken over diversiteit. Waarschijnlijk komt het doordat niemand ook een serieuze relatie met haar zou willen.quote:
Maar ik denk altijd dat je op den duur simpelweg wel eens een keer iemand anders wil. Op den duur wordt het toch wel een beetje saai ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt ook helemaal losgaan bij je partner, toch? Waarom zou je meerdere partners moeten hebben om verzadigd te raken?
Als je er goed vooe je gezorgd wordt binnen de relatie, waarom zou je nog verder kijken?
Hoe kan men lijden onder zoiets natuurlijks?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:47 schreef zarGon het volgende:
Die honger kan nooit gestild worden. Pas op dat je er niet door gaat lijden.
Je verliest spanning, je krijgt voorspelbaarheid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar ik denk altijd dat je op den duur simpelweg wel eens een keer iemand anders wil. Op den duur wordt het toch wel een beetje saai ofzo.
Alles wat seks betreft en niet alleen de penetratie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoe bedoel je alles? Ik heb het over verschillende culture, karakters en lichamen. Dat valt wat mij betreft onder diversiteit.
Het woord 'slet' toont w.m.b al aan dat je het moreel afkeurt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:48 schreef xminator het volgende:
Ze mag doen wat ze wilt, vind het alleen grappig dat de grootste sletten spreken over diversiteit. Waarschijnlijk komt het doordat niemand ook een serieuze relatie met haar zou willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |