En ik maar denken dat ik alle kennis over deze serie paraat hadquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:25 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
heb hem moeten googlen![]()
http://awoiaf.westeros.org/index.php/House_Karstark
Mwa, zoals hierboven te lezen, ben je niet de enige die geen idee hadquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:31 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik alle kennis over deze serie paraat had
Voor de opnames gebruiken ze geen echte wolven denk ik. Maar deze in het plaatje lijkt wel een echte wolf. Hoe dan ook is ie prachtigquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:31 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Denk je? Lady en Nymeria waren saarloos wolfshonden
GRRM heeft wel eens gezegd dat hij de ASOIAF wiki gebruikt om dingen na te zoeken. Ook een aantal mensen die achter westeros.org zitten hadden ADWD al eerder gelezen om mogelijke foutjes eruit te kunnen halen. Dus zelfs GRRM onthoudt niet allesquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:32 schreef Angelof9 het volgende:
Het is gewoon teveel informatie om in 1 hoofd te passen. Tenzij je hoofd zo groot is als dat van GRRM
Ik zie niet helemaal in die promo hoe ze nog meer afwijken, afgezien van wat ze al hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:56 schreef Angelof9 het volgende:
Ze gaan blijkbaar nog even verder van het boek afwijken:
Ze zitten in ieder geval graag aan elkaar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:41 schreef Wihakayda het volgende:
Nog niet geluisterd, maar de beelden zien er leuk uit
Wat doet die Lannister-neef in de kooi met Jaimie? En begint Dany nu al over dat "betrayed by love/trust" ding met Jorah, of zei ze dat ze alleen hem vertrouwt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal in die promo hoe ze nog meer afwijken, afgezien van wat ze al hebben gedaan.
Tyrion stuurde wat mensen om Jaime te bevrijden, misschien dat Alton Lannister die lui vervangt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat doet die Lannister-neef in de kooi met Jaimie? En begint Dany nu al over dat "betrayed by love/trust" ding met Jorah, of zei ze dat ze alleen hem vertrouwt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is irri echt dood dan? Want het kon ook zijn dat ze bewusteloos was? *heb de nieuwe ep nog niet gezienquote:Op maandag 14 mei 2012 10:18 schreef Angelof9 het volgende:
Maar Roose Bolton was al gecast, dus had Arya net zo goed voor hem kunnen "cupbearen".
Maar die gestolen draken vind ik een groter "probleem". En de Reeds die er niet zijn. En Dany's kahlassar die nu allemaal dood zijn.
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:02 schreef Gwywen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |