Ik denk dat ze het zo gaan doen ja (als de scene met Rhaegar erin zit), volgens mij dacht Dany in de boeken eerst ook dat ze Viserys zag. Hoop dat ze nog meer mindfuck visioenen in de HoU doen dan in de boeken, als tv-maker is dit toch één van de leukste dingen die je kunt doen imo, mindfucken met je personages en de kijkersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef Gwywen het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ze dat House of the Undying gaan doen, want als ik het me goed herinner zien we o.a. Rhaegar en ik kan me niet herinneren dat daar iemand voor is gecast. Of zouden ze Viserys/Harry Lloyd nog een keertje optrommelen maar dan ietsje anders gekleed en gekapt?
Die laatste scène in dat huis, met dat kloppende hart en die enge lui die rond die tafel zitten en Drogon die helemaal door het lint gaat, ik hoop toch zo dat die letterlijk in de serie wordt overgenomen.
Ik ga ervan uit dat als ze Rhaegar gecast hebben, ze dat niet naar buiten gaan brengen. Sommige rollen moeten gewoon een verrassing blijven denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef Gwywen het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ze dat House of the Undying gaan doen, want als ik het me goed herinner zien we o.a. Rhaegar en ik kan me niet herinneren dat daar iemand voor is gecast.
Zonder zijn blinkend harnas en met een flinke baard hoeft er denk ik niet heel veel gedaan te worden. Hij was in S1 inderdaad maar sporadisch te zien (tov. de boeken waar hij toch een grotere rol heeft), wat denk ik met opzet is gedaan voor deze onthulling.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef Angelof9 het volgende:
Wat ik me ook afvraag: of ze Barristan Selmy herkenbaar gaan maken. Want hij heeft pas 1 scène gedaan dus mensen zullen wellicht niet herkennen?
Ramsay Snow Bolton never say Snow, never.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:27 schreef Jester65 het volgende:
Help me even, er zijn inmiddels zoveel personages voorbij gekomen in de boeken.
Ik denk dat dat inderdaad geschrapt wordt. Reek/Ramsay zat opgesloten in Winterfell en in de tv-serie zei Roose dat hij momenteel legert in the Dreadfort met een divisie en vervolgens accepteert Robb het voorstel van Roose dat Ramsay Winterfell gaat 'bevrijden'. Ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Scherp! Rodrick gaat in het boek nog Winterfell belegeren... Zouden ze dat nu schrappen, inclusief de Reek/Ramsay verhaallijn en de Bastard gewoon Winterfell laten veroveren om hem vervolgens een wolf in schaapskleren te laten blijken?
Grappig daar moest ik ook aan denken. Maar dan iemand met die constant een sadistische en zelfvoldane grijns op zijn tronie heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Ramsay zie ik altijd het uiterlijk voor me van Wormtongue uit LOTR The Two Towers.
Ik moet zeggen dat ik alle karakters wel goed vindt gecast, nog geen teleurstellingen tot nu toe, dus ik heb goede hoop dat ook the viper een prima cast wordtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Littlecreep het volgende:
Ramsay was één van mijn favorieten in het boek. Puur omdat ie het begrip 'gestoord' naar een nieuw level brengt. Daarbij hoop ik ook op een goeie 'Red Viper'
quote:19. After Ned's beheading Joffrey takes Sansa to admire Ser Ilyn Payne's handiwork - but someone you don't expect is sat on a spike at the Red Keep. The head to the left of Septa Mordane is actually George W. Bush wearing a wig. "It's not a political statement", says David Benioff, "we just had to use what heads we had lying around!"
Ooh damn ja!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:43 schreef Bellatrix het volgende:
Howland Reed, vader van Meera en Jojen was er ook bij en leeft nog.
Nee die zit nog in zijn moeras ergens in het Noorden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:16 schreef .aeon het volgende:
[..]
Ooh damn ja!Die is ook nog nooit ten tonele gekomen of wel?
Ooh daar wil ik zo graag meer van weten, vooral vanwege the Sword of the Morningquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die zit nog in zijn moeras ergens in het Noorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |