Scherp! Rodrick gaat in het boek nog Winterfell belegeren... Zouden ze dat nu schrappen, inclusief de Reek/Ramsay verhaallijn en de Bastard gewoon Winterfell laten veroveren om hem vervolgens een wolf in schaapskleren te laten blijken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Reuzelbek het volgende:
In het boek wordt Mikken gedood door de soldaten van Theon en niet ser Rodrick, die sterft door het verraad van Ramsay Bolton.
Ik klaag niet hoor, zeer leuk meisjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
GillyYgritte.. ik had een totáááááááál andere verwachting bij de Wildlings. Craster zag er ook al zo burgerlijk en ontwikkeld uit.
En GillyYgritte.. ja ik snap dat ze een knappe love interest willen casten. Maar als ik haar zie, dan zie ik geen doorgewinterde wildling, ze ziet eruit alsof ze in een dikke villa is opgegroeid aan de andere kant van de berg, inclusief netjes geëpileerde wenkbrauwen...
Dat ondermijnt voor mijn gevoel toch het mysterie en ontzag/angst voor de wildlings.
Knap vrouwtje, dat wel.![]()
Maar ze ontsnappen toch helemaal nog niet? Ze zitten in de grafkelder.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:34 schreef Zhenar het volgende:
Van mij hadden ze de ontsnapping van Bran en Rickon nog wel een aflevering mogen uitstellen. Ik vind (om één of andere reden) de frase "There must always be a Stark in Winterfell" erg krachtig, en die had ik nog graag willen horen alvorens Bran besloot er tussenuit te knijpen. Nu geeft hij in één keer op (al is dat wel begrijpelijk gemaakt na de onthoofding door Theon).
Ze zijn er nu toch net uit? Of zag ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:57 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar ze ontsnappen toch helemaal nog niet? Ze zitten in de grafkelder.
Ja, dat vond ik ook al raar.... Maarjah, het wordt nu meer een verhaal gebaseerd op de boeken, dan een verfilming van... Is ook goedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:57 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar ze ontsnappen toch helemaal nog niet? Ze zitten in de grafkelder.
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Inderdaad, de Starks lijken wel een beschermengel te hebben, zometteen Robb natuurlijk trouwen met die vrouw waar zn moeder het over had en dan leven ze nog lang en gelukkig.
Ja, het wordt heel anders. Op zich ook wel leuk want dan wordt het voor ons net zo verassend als voor de niet-boek lezersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:35 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook al raar.... Maarjah, het wordt nu meer een verhaal gebaseerd op de boeken, dan een verfilming van... Is ook goedMaar; anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |