Het is wel HBO hè. Dus we krijgen het vast wel te zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:33 schreef MAHL het volgende: tja, om nou expliciet te laten zien hoe hij helemaal gemarteld en gebroken wordt in de Dreadfort...
Heel vet! gaan erin!quote:
Ik heb zo'n vermoedenquote:
Wou ik ook net zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:47 schreef Saavedra het volgende:
Die heeft de plek van Jeyne Westerling ingenomen denk ik.
Jewel, alleen besprak hij dat geloof ik in de Council en had Tywin er niks mee te maken. Kan het mis hebben though.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:51 schreef Angelof9 het volgende:
Oja, en Littlefinger die opeens in Harrenhal is? Dat kan ik me ook niet herinneren. En het was toch ook niet zijn idee om naar Highgarden te gaan?
Ik meen me te herinneren dat het Tyrion was die zo in 1 klap van Littlefinger af was (die hij niet vertrouwde) en Sansa kon helpen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jewel, alleen besprak hij dat geloof ik in de Council en had Tywin er niks mee te maken. Kan het mis hebben though.
Sansa?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:00 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het Tyrion was die zo in 1 klap van Littlefinger af was (die hij niet vertrouwde) en Sansa kon helpen.
Mwah, GRRM heft vaak genoeg duidelijk gemaakt dat de verhalen in de boeken door elkaar heen lopen, en dat tijdsaanduiding niet het allerbelangrijkste is, kan dus goed zijn dat hij weken onderweg is geweest.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef Saavedra het volgende:
Toch knap hoe Littlefinger in mum van tijd van King's Landing naar de Stormlands reist en de volgende aflevering alweer in Harrenhal zit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |