quote:
Hm, de enige spoiler die ik las ging over de dood van Tywin, en die stond gewoon in een spoiler met waarschuwing erbij. Dat leek me gewoon per ongeluk gaan, maar goed, iemands intentie maakt geen zak uit als je die spoiler leestquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:53 schreef Angelof9 het volgende:
Het stond er ook eerst normaal volgens mij. En toen later stond het in een spoiler. En er was nog iets gespoiled, maar ik weet niet meer wat het was. Iets over de Red Wedding.
Dat meer menselijke gezicht kwam in het boek toch ook pas na de ontsnapping, het verliezen van de hand, het redden van Brienne en de veranderde Jaime die terugkeerde in King's Landing?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef Angelof9 het volgende:
Anyway. Ik vind Jon-in-de-show een superwatje. En Cersei-in-de-show veel te menselijk. En heb weinig sympathie nog voor Jaime-in-de-show.
Dat stuk is bij mij helemaal niet meer blijven hangen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef Angelof9 het volgende:
Voor mij al toen hij aan Catelyn vertelde wat er precies gebeurde toen hij de king een zwaard in zijn rug stak. Toen ging ik me realiseren dat ik Jaime in een verkeerd licht had gezien.
Bij mij was het veel later, toen hij zijn eigen PoV hoofdstukken kreeg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef Angelof9 het volgende:
Voor mij al toen hij aan Catelyn vertelde wat er precies gebeurde toen hij de king een zwaard in zijn rug stak. Toen ging ik me realiseren dat ik Jaime in een verkeerd licht had gezien.
Ik geloof dat ik niet blij ben met hoe het nu gaat. In het boek liet Jon Ygritte vrij omdat hij zo eervol was haar niet te doden, en later toen Jon en Qhorin en de rest het groepje Wildlingen weer tegenkwamen zei Ygritte dat hij haar gered had en dat Rattleshirt haar dus niet mocht doden, Jon moest toen Qhorin doden om te bewijzen dat hij echt een Wildling wilde worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 03:56 schreef Nagil het volgende:
Vind de veranderingen allemaal prima, al moet ik nog zien hoe die veranderingen van jons verhaal af gaan lopen. Als ze dat gevecht met Qhorin verneuken krijg ik toch wel minder vertrouwen in de makers van de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:37 schreef Angelof9 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit zomaar een beetje hardop te denken hoor. Ik hoop natuurlijk van harte dat jij gelijk hebt en dat hij terugkomt.![]()
Mwa, zit er over te denken om dat toch maar niet meer te doen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef Gwywen het volgende:
Ga je nou al je plaatjes steeds in beide topics posten?
Dat komt omdat deze posts redelijk snel verwijderd waren...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef Angelof9 het volgende:
De reacties vielen trouwens mee, gezien het eerdere spoiler gezeik had ik verwacht dat ze van zo'n échte spoiler helemaal de boel zouden afbranden. Maar blijkbaar zijn echte spoilers minder erg dan "dat was in het boek anders"-achtige opmerkingen. Losers.
Anyway. Ik vind Jon-in-de-show een superwatje. En Cersei-in-de-show veel te menselijk. En heb weinig sympathie nog voor Jaime-in-de-show.
Verstandig. Cross-posten is banwaardigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:09 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Mwa, zit er over te denken om dat toch maar niet meer te doen...
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:19 schreef benx het volgende:
Het antwoord op jullie vraag is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
Woopsiequote:
Sjah, ik vind het ook een lastig verhaal. Ik kijk samen met mijn vriend, die de boeken niet heeft gelezen. Ook hij wil niet gespoilerd worden, maar vraagt dan wel aan mij "quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:23 schreef BartK. het volgende:
Mooi hoe ze in het andere topic ook verkeerd spoileren dat Bran en Rickon dood zijn.
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:23 schreef BartK. het volgende:
Mooi hoe ze in het andere topic ook verkeerd spoileren dat Bran en Rickon dood zijn.
[..]
Echt? Ik heb het geen seconde gedacht...quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:55 schreef Wihakayda het volgende:
Ik weet in ieder geval dat ikzelf hoofdstukken lang heb gedacht dat ze dood waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |