abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111045662
De oorspronkelijke TS is MISHU!

De wereld is hard en we ver- en beoordelen mensen continue. Iedereen heeft vooroordelen en regelmatig kloppen ze ook nog. Waar ik mee zit echter is het stigma waarmee ik rondloop en wat mij beperkt in het vinden van een leuke man/jongen.

Toen ik 18 was ben ik na mijn gymnasium gaan studeren aan de universiteit. Afijn, na 1,5 jaar bleek de studie zeer vaag te zijn en ik bleek niet rijp genoeg voor zo'n veeleisende studie. Ook was ik nog erg aan het puberen, ik had nog niet echt discipline. Wat nodig is om succesvol te studeren. Met hersens alleen red je het niet meer.

Toen ben ik HBO gaan doen en dit ging hartstikke goed. Ik leerde mezelf vermannen en ik leerde om ergens voor te gaan. Toch bleef het knagen dat ik uiteindelijk een HBO zou afronden, waar ik echt een WO mens ben qua persoonlijkheid.

Dus na 2 jaar toch weer gaan studeren aan de universiteit. Voor mij op de lange termijn de juiste keuze want zoals het er nu uitziet ga ik hem afronden en zal ik dus later op het door mij gewenst niveau gaan werken, het voelt als mijn levensvervulling, hetgene waar mijn leven voor bedoeld is.

Maar voordat dit zover is heb ik te maken met een stigma, namelijk dat van langstudeerder. En dat beperkt mij heel erg in mijn liefdesleven momenteel. Door de opmerkingen en het gebrek aan vertrouwen en zelfs wantrouwen ten op zichte van mij begin ik zelfs steeds meer over mezelf te denken als minderwaardig.

Als langstudeerder heb je het stigma op je dat je uiteindelijk nooit een studie zult afronden omdat je een eeuwige twijfelaar bent, een faler. Ook speelt mee dat mensen bang zijn voor een eventuele studieschuld, waardoor je een minder aantrekkelijke levenspartner zou zijn. Alhoewel dat bij mij niet zo is, kleeft dit toch aan mij wat heel frustrerend is.

En ik merk het zelf ook, ik ben 23 en ik ga de andere sekse ook steeds meer beoordelen op burgerlijke waarden als opleidingsniveau, inkomen etc. En romantiek speelt daarbij steeds minder een rol omdat dat niet slim is.

Maar ondertussen blijf ik dan wel single omdat ik, nu, geen aantrekkelijke partner ben. Ik moet dan eerst 'bewijzen' dat ik op WO niveau ga eindigen. En nu dan iemand daten die laaggeschoold is zie ik ook niet zitten omdat ik later samen lekker hoogopgeleid wil wezen in mijn supercoole koopwoning. Ik zou het dan uit moeten maken zodra ik mijn studie heb afgerond en ik opeens in status en marktwaarde stijg.

Een enorm ingewikkelde situatie dus. Ik heb een behoefte om nu iets op te bouwen met iemand maar dat kan nog niet omdat ik achterloop. Ondertussen voel ik me soms best eenzaam, en al helemaal zo in mijn eentje deze persoonlijke strijd aan het leveren ben (studeer nu meer dan nominaal om zsm af te studeren).

De kutopmerkingen en haha kijk mij nou ik ga wel goed en de anderen blijven achter praatjes heb ik ook wel gehad eerlijk gezegd :( Kijk mij eens succesvol zijn *kots*

Gezien mijn situatie is het enorm goed wat ik aan het doen ben, haal enorm goede cijfers enzo en haal al mijn vakken. Ik probeer me daar op te focussen maar het is soms zo moeilijk...
S. 2014
J. 2016
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:00:53 #2
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_111045693
Wel even bijzetten dat Mishu de oorspronkelijke TS is. Anders vallen ze jouw aan ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:01:14 #3
256666 leeell
I know you're lonely
pi_111045708
Mishu :')
pretentieuze snol.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_111045721
Denk niet dat deze openblijft :')
pi_111045749
Ik zou wel graag een reactie van haar op mijn laatste post zien.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_111045777
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:57 schreef Mishu het volgende:
De platheid en incapabelheid spat er weer van af.
De domheid en onbenulligheid ook, van jouw posts dan he.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_111045806
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel even bijzetten dat Mishu de oorspronkelijke TS is. Anders vallen ze jouw aan ;)
Fixed Dank je :)
S. 2014
J. 2016
pi_111045844
Mishu. _O-
  Moderator woensdag 2 mei 2012 @ 17:04:40 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111045860
Deel 2 van deze onzin :')

ok, I'm game!
Breitling - Instruments for Professionals
pi_111045893
Jezus wat een jankerig gezeik in de OP...
pi_111045896
Daar gaan we weer 2de ronde mensen! *O*
pi_111045903
Wat is een 'WO persoonlijkheid' ?
pi_111045906
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:04 schreef CoolGuy het volgende:
Deel 2 van deze onzin :')

ok, I'm game!
Stiekem komt dat omdat ik hoop dat ze haar eigen gedrag gaat reflecteren, en anders heb ik ook nog eens wat te lachen :P
S. 2014
J. 2016
pi_111045911
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Fixed Dank je :)
quote:
De kutopmerkingen en haha kijk mij nou ik ga wel goed en de anderen blijven achter praatjes heb ik ook wel gehad eerlijk gezegd Kijk mij eens succesvol zijn *kots*
Ik dacht dat jij dit erbij had gezet maar las het even na in het andere topic en stond er al in. De ironie! :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:06:18 #15
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_111045928
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht dat jij dit erbij had gezet maar las het even na in he andere topic en stond er al in. De ironie! :')
Mooi is die he. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_111045952
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

No offense hoor, maar was jij niet diegene die een labeltje met daar op het adres aan haar (studenten)huissleutels liet hangen en vervolgens de woningbouwvereniging beschuldigde van 'gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel' toen deze gestolen werden? :o
*insert kelso* BURNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!! */kelso*
pi_111045962
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Prachtig _O_
pi_111045973
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De oorspronkelijke TS is MISHU!

En ik merk het zelf ook, ik ben 23 en ik ga de andere sekse ook steeds meer beoordelen op burgerlijke waarden als opleidingsniveau, inkomen etc. En romantiek speelt daarbij steeds minder een rol omdat dat niet slim is.
Dan kun je net zo goed gelijk je leven beëindigen: als alles om de poen draait en niets meer om gevoelens leef je toch al niet meer.
pi_111046001
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:Y
pi_111046015
Ik ben bijna 30 en ga de andere sekse steeds meer beoordelen op neukbaarheid. Moet ik me nu zorgen maken?
pi_111046068
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:07 schreef Aardappel2610 het volgende:
Ik ben bijna 30 en ga de andere sekse steeds meer beoordelen op neukbaarheid. Moet ik me nu zorgen maken?
Nee.
pi_111046071
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:07 schreef Aardappel2610 het volgende:
gefeliciteerd, je nadert de normale mensheid!
S. 2014
J. 2016
pi_111046075
Ik kan me voorstellen dat je er als ouder niet vrolijk van wordt als je kind uiteindelijk de criminaliteit in gaat, of verslaafd raakt aan drugs of wat dan ook, maar een kind met de kijk op de wereld van TS zou ik persoonlijk ook het huis uit schoppen hoor.
pi_111046105
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je er als ouder niet vrolijk van wordt als je kind uiteindelijk de criminaliteit in gaat, of verslaafd raakt aan drugs of wat dan ook, maar een kind met de kijk op de wereld van TS zou ik persoonlijk ook het huis uit schoppen hoor.
Liever een kind aan de drugs dan dit geval...
pi_111046119
Het is denk lastig voor iemand als Mishu dat ze duidelijk gebukt gaat onder de eisen die ze aan zichzelf stelt en de manier waarop ze zichzelf veroordeelt en dat ook op andere projecteert maar niet in staat is om buiten dat nog naar zichzelf en de wereld te kijken.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')