quote:“Ik kom naar je feestje, breng je mij wel met volle buik thuis?”.
Veel studies zijn veeleisend genoeg om ook na het afronden van een bachelor getoond te hebben dat de student kritisch en academisch denkvermogen bezit. Natuurlijk zal ik iedereen aanraden om een master te volgen, maar er zijn genoeg mensen die na hun bachelor een uitstekende baan of leer-werkopleiding aangeboden krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach ja, dit soort mensen zijn niet eens de moeite waard om serieus te nemen, iedereen weet dat je universitaire studie pas is afgrond na een master. Dat vind ik persoonlijk ook het grote nadeel van dat bachelor/master systeem; mensen schijnen te denken dat het beide opleidingen zijn die los staan van elkaar, dat een master een soort extra's is. Vroeger had je je kandidaats maar geen sterveling die het in zijn mond durfde te nemen dat je dan klaar was; je ging door voor je doctoraalexamen. Nu met dat nieuwe systeem denken mensen anders.
Maar de dame in kwestie is gewoon achterlijk van aangezien ze aan een universiteit studeert behoort ze dit te weten. Maar ja, dat stuk zegt al genoeg eigenlijk.
hap hapquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:23 schreef HSG het volgende:
Iedereen weet toch dat een hbo-diploma in Nederland een mbo-niveau 2 niveau heeft in het buitenland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er meteen mee stoppen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:08 schreef Core2 het volgende:
"Anne-Fleur". Mooi toch dat dit soort figuren meteen stoppen na een bachelor? Je zou maar met ze moeten samenwerken tijdens een mastervak.
Eensquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:32 schreef netflanders het volgende:
[..]
Veel studies zijn veeleisend genoeg om ook na het afronden van een bachelor getoond te hebben dat de student kritisch en academisch denkvermogen bezit. Natuurlijk zal ik iedereen aanraden om een master te volgen, maar er zijn genoeg mensen die na hun bachelor een uitstekende baan of leer-werkopleiding aangeboden krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |