Bedoel je hbo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Bachelor is toch HBO? Hoe kan iets dat HBO is, minder zijn dan HBO?
Of mis ik iets?
Yup, slechte gewoonte om het met capitale te schrijven.quote:
Maar is het nu een echte griet of niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef Skv het volgende:
Het is altijd leuk als cursisten of scholieren een semi-grappig verhaal gaan schrijven over hoe echte studenten wel niet zouden leven.
Er stond ook altijd zo'n column in het lokale HBO-magazine hier in de stad. Werkelijk tenenkrommend hoeveel cliches door elkaar werden getyft en hoeveel semi-grappige uitspraken er in stonden. Gelukkig hebben ze die column na een jaar laten vervallen. Waarschijnlijk konden ze hun eigen gefaal niet langer aanzien.
Oke, je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef wise het volgende:
stoer doen met de studie maar als de avond valt en het bier is genutigd:
[ afbeelding ]
Dus het enige voordeel is dat het op de universiteit in 3 jaar kan en op het HBO in 4?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef HSG het volgende:
[..]
Bachelor is de internationale benaming voor hbo.
Vergeef mij mijn eigen gefaalquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:10 schreef Piye het volgende:
Alleen het feit dat ze Anne-Fleur heet zou eigenlijk al een belletje moeten doen rinkelen TS.
Het is je vergeven. Ik heb dat gevoel altijd als ik iemand op een spelfout kan wijzen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vergeef mij mijn eigen gefaal
Ik zat badend in het zweet, opgewonden te zijn dat ik eindelijk weer eens een terechte klacht had
Mwah, als ik zo een beetje google op haar heeft ze wel onder die naam ook FB en Twitter.quote:
Als je een hbo diploma hebt duurt een universitaire studie, mits het dezelfde richting heeft als je hbo, veel korter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dus het enige voordeel is dat het op de universiteit in 3 jaar kan en op het HBO in 4?
Ben je zo makkelijk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef Weissman het volgende:
Terechte klacht. TS is hierbij genomineerd om tussen mijn favo-fokkers te komen.
Dat je aan een universiteit daadwerkelijk iets opsteekt in die jaren is ook wel aardig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dus het enige voordeel is dat het op de universiteit in 3 jaar kan en op het HBO in 4?
praktijk, praktijk, daar draaid et om.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat je aan een universiteit daadwerkelijk iets opsteekt in die jaren is ook wel aardig.
Taalfouten zijn ook erg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:20 schreef Zaniri het volgende:
[..]
praktijk, praktijk, daar draaid et om.
in ieder geval waarvoor ik leer...
en geen terechte klacht btw, juppen zijn alleen zo erg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |