Ja, wat bedoel je met gewoon? Het is een Foodprocesor, zoals ook andere merken ze hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:18 schreef ASSpirine het volgende:
De laatste ziet er eerlijk gezegd niet zo spectaculair uit... Is dat een gewone foodprocessor?
Bedoel er niks mee hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:27 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja, wat bedoel je met gewoon? Het is een Foodprocesor, zoals ook andere merken ze hebben.
Grote + kleine kom, diverse schaven en mesjes enz
Oh ja vanaf schuin boven geschotenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Bedoel er niks mee hoor
Vind de foto beetje vreemd, lijkt alsof de toevoer bijna even groot is in diameter als de kom zelf.
Dat is dan best wel groot.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Oh ja vanaf schuin boven geschoten
Nee opening is bijna de helft
En dan? Converter?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:26 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dat is dan best wel groot.
Jij bent ook heel erg fanatiek bezig in deze topic zeg
Ik heb zelf op internet wat info opgezocht, en zie in Amerika soms prijzen met speciale acties + rebates waardoor men Artisan mixers voor 100+ USD kunnen kopen...
Ik sta nu op de lijst om een semi-beschadigde empire-red artisan te kopen tegen een lagere prijs uiteraard. Ben er op aan het wachten...
Ik ga voor een EU versie, winkel in BE waar ze "2e keuze" kitchenaids verkopen waar wat lakschade op zit of oneffenheden.quote:
Ok. Ja zoiets heb ik ook wel is gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik ga voor een EU versie, winkel in BE waar ze "2e keuze" kitchenaids verkopen waar wat lakschade op zit of oneffenheden.
Wou gewoon effe melden dat er verschillende acties zijn in de US en wij weer niet. Kga geen Kitchenaid laten importeren en om daarna nog een transfo te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |