OH! Je zegt ook niet dat je er komt hequote:Op woensdag 2 mei 2012 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
Groningen is echt veel leuker dan ik verwacht had trouwens
He, wuutquote:Op woensdag 2 mei 2012 @ 15:14 door Renesite:
Topictitel: "[Groene stRoom #1522] Geconstipeerde aars!" -> "[Bruine stRoom #1522] Geconstipeerde aars!"
Ik ben er zondag en maandag geweest voor een concert, alhoewel ik een gedeelte daarvan ook in Stadskanaal was.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
OH! Je zegt ook niet dat je er komt he
Ja, en dat maakt Groningen tofquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er zondag en maandag geweest voor een concert, alhoewel ik een gedeelte daarvan ook in Stadskanaal was.![]()
Verdomme een concert van 22:00 tot 05:00 en dan nog een after tot 08:30, behoorlijk tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
Jeetje wat leuk in Groningen zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie de Martinitoren! Het Noorderplantsoen!! | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje wat leuk in Groningen zeg!
Ik zie de Martinitoren! Het Noorderplantsoen!!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje wat leuk in Groningen zeg!
Ik zie de Martinitoren! Het Noorderplantsoen!!
kom jij nog eens in deze buurt, Benno?quote:
Ik was er vandaag ook nogquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben ook gewoon in het centrum geweest, maar daar heb ik geen foto's van.
Sfeer is echt wel gezellig
Paar jaar geleden ben ik er eens geweest, voor de rest eigenlijk niet...quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
kom jij nog eens in deze buurt, Benno?
Mikequote:Op woensdag 2 mei 2012 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Freek![]()
![]()
En hij micadoot tegenwoordig met Patrick Martens
Patrick Martens ken ik dan wel weerquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Freek![]()
![]()
En hij micadoot tegenwoordig met Patrick Martens
Wil je Benny geen Benno noemen? Ik link dat aan Benno L.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
kom jij nog eens in deze buurt, Benno?
[..]
Ik was er vandaag ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |