quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
010...020... all the same
[ afbeelding ]
vragensteller beslistquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:09 schreef Gillingham het volgende:
Hulplijnen zijn tegenwoordig ook al toegestaan.
Waarom jij niet?quote:
Geen inspiratie, en ik moet eigenlijk gaan slapen.quote:
Ga jij naar een meet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je geen uitnodiging krijgt voor de meet heb je je antwoord
Als ik op die dag kan ga ik wel naar de meetquote:
Ja, dat heb ik met armoede in ontwikkelingslanden, heb er nooit zin in om het op te lossen. En zul je altijd zien dat het is als ik een feestje oid heb! Lastig...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als ik op die dag kan ga ik wel naar de meet
Vorige keren kwam het steeds niet uit.
Maar ik heb er wel zin inquote:Op zondag 20 mei 2012 23:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met armoede in ontwikkelingslanden, heb er nooit zin in om het op te lossen. En zul je altijd zien dat het is als ik een feestje oid heb! Lastig...
Ik heb nog nachtmerries van de vorige meetquote:Op zondag 20 mei 2012 23:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ik heb er wel zin in![]()
Maar een meet is voor mij wel wat verder reizen dan voor de gemiddelde FMTer he
Och was het zo erg? Betekent dat dat je niet naar de volgende komt?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van de vorige meet
Ben sowieso al weinig actief, maar als jij komt...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Och was het zo erg? Betekent dat dat je niet naar de volgende komt?
Vertel.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van de vorige meet
Ik probeerde hem te versieren.quote:
Ik viel zwaar door de man, al dat haantjesgedrag met DragonF op één. Maar ik zie Njos niet zo snel tussen een dergelijk gezelschap, of ik moet ook komen.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik viel zwaar door de man, al dat haantjesgedrag met DragonF op één. Maar ik zie Njos niet zo snel tussen een dergelijk gezelschap, of ik moet ook komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |