Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef DutchSL het volgende:
Webapp gaat hier gewoon zo snel als altijd.
Jouw internet is gewoon slecht.
Toen ik Fifa 12 had gegoogled om de goedkoopste te vinden heb ik drie maanden lang Fifa 12/PS3/Bol.com ads gehadquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef Lindgren. het volgende:
Die banners weten gewoon wat ik wil.
[ afbeelding ]
KOFFIE!1!
Die ik postte was van vannacht om een uur of 3, dus dat klopt wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef marcie216 het volgende:
ik doe het op de zelfde manier als Lindgren, maar vind ik alleen maar spelers waar ik 400 a 500 winst op maak..
Nee idd, ik bied er dan op. maar dan heb ik ze en twijfel ik van raak ik die wel kwijt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die ik postte was van vannacht om een uur of 3, dus dat klopt wel zo'n beetje.Op deze tijden vind ik ook minder koopjes. Maar met die van 400 en 500c winst ben ik ook gewoon blij mee, niets mis mee.
Ik kijk meestal even een minuutje de markt aan voordat ik ga kopen, zo vind ik meestal wel wat. Als ik een speler voor 500c langs zie komen, wil ik bijvoorbeeld nog wel eens zijn persoonlijke zoekgegevens opzoeken. (Dus club, nationaliteit, etc.) Vaak staat er dan bij die lijst nog wel een koopje, of pak ik de goedkoopste bin als het een goede positie is. Daarna ga ik gewoon weer terug naar de 'gewone' lijst..quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee idd, ik bied er dan op. maar dan heb ik ze en twijfel ik van raak ik die wel kwijt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doe ik het, Thomas voor 450 oppikken, Castaignos 750, Fabian 300 Navarro 300, Maniatis 300 en Sigurdarson als CAM voor 300.
die vind ik dus nooit, is dat wel bieden of BIN?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doe ik het, Thomas voor 450 oppikken, Castaignos 750, Fabian 300 Navarro 300, Maniatis 300 en Sigurdarson als CAM voor 300.
Bieden, dat kan bijna niet anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
die vind ik dus nooit, is dat wel bieden of BIN?
Bieden, ik kom daar vaak zat koopjes tegen en zo had ik in 2 uurtjes tijd gister genoeg coins getrade om Drenthe te kopenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
die vind ik dus nooit, is dat wel bieden of BIN?
NICE MANquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bieden, ik kom daar vaak zat koopjes tegen en zo had ik in 2 uurtjes tijd gister genoeg coins getrade om Drenthe te kopen
Heb je hem gekochtquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
Er gaat nu bijvoorbeeld op PS3 een Castaignos in een prima formatie voor 1800 coins. De rest staat erop voor zo'n 2,5k. Het is niet veel, maar winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |