Das dan toch snel gegaan, want toen ik bijbaantjesleeftijd had werkte echt niemand bij de boer. Meestal kranten of folders of vakkenvullen. Ik werkte bij de Kruidvat, lekker snoep graaien uit die bakkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef ArTiC het volgende:
asperge steken
vroegah...toen dat nog gewoon door Nederlandse jongeren gedaan werd ipv door polen, roemenen etc
iedere keer dat ik afgelopen nacht bijna in slaap viel kreeg ik weer zo'n hoestbuiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:37 schreef Inu het volgende:
Volgens mij kan ik het toch echt niet ontlopen deze keer, dikke keel, snotneus, traanogen, spierpijn in mn rug en algehele brakheid
Net maar even een vitamine-bruistablet erin gedaan, hopelijk trekt het wat bij
Oh, hoesten zit er bij mij nog niet bijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iedere keer dat ik afgelopen nacht bijna in slaap viel kreeg ik weer zo'n hoestbui
uiteindelijk ben ik geloof ik om half 3 in slaap gevallen![]()
en om 6 uur ging de wekker weer![]()
4 bomen gepland, rly?quote:Kroegbaas plant bomen op Stratumseind
EINDHOVEN - Marco Aartsen van café de Rechter heeft dinsdagochtend 4 bomen voor zijn café op Stratumseind gepland. De kroegbaas en architect wil hiermee een statement maken naar de gemeente.
Volgens Aartsen moet er meer aandacht komen voor de openbare ruimte op Stratumseind. "De straat kan wel wat meer groen gebruiken. Ik hoop dat de gemeente dit goede voorbeeld volgt." Toestemming voor het planten van de bomen heeft hij niet gevraagd. "Ik wacht wel af wat de gemeente doet."
De foto erbij:quote:
Ach nee joh, de gemeente doet gewoon mee en plant er ook nog een paar!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:40 schreef FUFR het volgende:
4 bomen planten = 500 euro
door de gemeente weer weg halen: 1500 euro
straks staat er een heel bos, dan zie je die paar bomen ook niet meer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ach nee joh, de gemeente doet gewoon mee en plant er ook nog een paar!
dat scheelt een hoop ja...ik vertrek meestal tussen 06:30 en 07:00 uur van huis, dan ben ik tegen 19:00 uur thuis. Dan nog koken, eten (snel idd), afwassen, ff relaxen en dan is er weinig tijd/puf om te sporten ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:20 schreef Inu het volgende:
En misschien heeft het ook wel wat van doen dat je later eet ofzo en dan sneller te veel eet dan wanneer je vroeg eet... Ik weet iig wel dat ik vanuit mn werk geen boodschappen moet gaan doen, dan koop ik allerlei troep
Zegt de man (jongetje) die zijn auto nog pakt om de kliko aan straat te zetten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:21 schreef r8v2 het volgende:
Ja duh, als je dichterbij woont ga je eerder fietsen.
en als je beide kleuren hebt en 40 gr koorst?quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:36 schreef Inu het volgende:
Snotter....snif...
Wisten jullie dat als je geel snot hebt je een virale infectie hebt en als je groen snot hebt een bacteriële?
dan heb je een virale infectie, een bacteriele infectie en je voelt je hondsberoerd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
en als je beide kleuren hebt en 40 gr koorst?
YES!quote:
ik ben niet beter, ik ben de bestequote:
ik excelleer in excellerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh ja, vast... ik geloof het meteen.
maar ja, je wilt niet overal de beste in zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |