Ja? En nu?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:24 schreef r8v2 het volgende:
Aangezien ze toch met haar fok op Internet staat:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ras_in_australie.xml
nou, das geen strafquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:24 schreef r8v2 het volgende:
Aangezien ze toch met haar fok op Internet staat:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ras_in_australie.xml
vond die 808 mooierquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:38 schreef r8v2 het volgende:
Inu, ik vind dit badpak wel wat voor je.
[ afbeelding ]
[/oestrogeen modus uit]
Ik neem aan dat ze daar bij een badpak wel rekening mee houden?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:35 schreef Inu het volgende:
Ja, ik had hem al gezienMaar wit schijnt door
Ze kan zo mee naar Zweden, daar zitten geen alligators.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat lijkt me dat meisje dat ie leuk vindt..
Valt vies tegen meestal.. En daarnaast ben ik niet zo vaak in badpak en heb ik al een hele mooiequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:25 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar bij een badpak wel rekening mee houden?
bij mij doet ie niks hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:36 schreef Inu het volgende:
Ik mag gratis smsen, dus ben iedereen met een aaiphone een walvis aan het sturen![]()
Moet je wat enters doen, dan een punt, een rits underscores en weer een punt en dan lijkt t ballonnetje op een walvisje
Hij doet ook niks, het lijkt er alleen op... Ik heb handcent, dan heb je ook ballonnetjes, dus bij mij lijkt het ook op een walvisquote:
ja dat was leuk. in 2009quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:36 schreef Inu het volgende:
Ik mag gratis smsen, dus ben iedereen met een aaiphone een walvis aan het sturen![]()
Moet je wat enters doen, dan een punt, een rits underscores en weer een punt en dan lijkt t ballonnetje op een walvisje
meestal niet dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:25 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar bij een badpak wel rekening mee houden?
ik hoef zekers niet iedereen naakt te zien, aangekleed of deels ontkleed is ook goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef -moppie- het volgende:
Jullie zijn echt zielig, alsof je iedere vrouw naakt wil zien! Brrrrr.....
eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef Inu het volgende:
Je kunt ook naar het naaktstrand of de sauna als je zo nodig naakte vrouwen wilt zien...
Maar Nederlandse vrouwen in witte bikini's/badpakken is sowieso niet zo tof vind ik, zijn de meeste veel te bleek voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |