Hecht wat dat betreft meer waarde aan echt vertrouwen dan een potje tongzoenenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
In een open relatie kan je dan ook per definitie niet vreemdgaan. Dus ja, in een relatie is sex of zoenen met een ander dan degene met wie je in die relatie zit, super erg en hopelijk destructief. Tenminste als je je normen en waarden op de juiste plek hebt staan. Maar als je liever "vrijheid blijheid" open relatie wilt, ook prima, maar het is te veel "jaren 70 ontdek jezelf hippie onzin" voor mij.
Ik wens ze ook allemaal de grieptyfus toe. Zowel mannen als de vrouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Orginele OP:
Ik haat ze. Het zijn gewoon dikke lafaards en vooral zwakkelingen. Te zwak om hun vleselijke lusten te bedwingen, te laf om eerst een punt achter een relatie te zetten alvorens met iemand anders verder te gaan.
Of te egoïstisch om monogaam te zijn. Oeh hoeh ik ben geil dus geef ik er maar aan toe want ik heb verder geen moreel besef. Mijn geilheid is belangrijker dan de partij die ik tekort doe of kwets.
Mensen die vreemdgaan; ik haat jullie![]()
Leugenaars en bedriegersGo to hell
-- Nog eventjes om de discussie af te ronden.
Harde woorden broquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wens ze ook allemaal de grieptyfus toe. Zowel mannen als de vrouwen.
Soms moet je harde woorden en harde daden verrichten om een mens te laten inzien dat zij fout bezig zijn.quote:
En soms een harde fallus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Soms moet je harde woorden en harde daden verrichten om een mens te laten inzien dat zij fout bezig zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:29 schreef Chai het volgende:
Al die mensen met hun biologisch blablabla. Prima, maar als je dat van jezelf weet moet je gewoon geen monogame relatie aangaan.
Maar meestal vinden mannen zoals die van TS vriendin het ook niet erg leuk als hun vriendin ook door anderen wordt gepaald, dus gaan ze toch maar voor het monogame, zodat ze zelf wel stiekem kunnen snoepen.
Zo een haat jegens mannen, wordt dan gewoon lesbienne.quote:
HOI IK BEN CHAI EN VIND MIJZELF ZO MIETERS DAT IK MIJZELF QUOTE OK GR HAHA xxDquote:
Huh? Alleen mannen die vreemdgaan op die manier goedpraten hoor. Want vreemdgaan is niet een andere vrouw penetreren, maar het vertrouwen van je partner ernstig beschadigen door gemaakte afspraken te schenden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Zo een haat jegens mannen, wordt dan gewoon lesbienne.
Er had gewoon nog niemand inhoudelijk op gereageerd en ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HOI IK BEN CHAI EN VIND MIJZELF ZO MIETERS DAT IK MIJZELF QUOTE OK GR HAHA xxD
Dus dan maar door de strot duwen omdat je wilt dat er iemand op reageert?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Alleen mannen die vreemdgaan op die manier goedpraten hoor. Want vreemdgaan is niet een andere vrouw penetreren, maar het vertrouwen van je partner ernstig beschadigen door gemaakte afspraken te schenden.
[..]
Er had gewoon nog niemand inhoudelijk op gereageerd en ik ben benieuwd.
Wahahaha gek mens is die Chai ook hequote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HOI IK BEN CHAI EN VIND MIJZELF ZO MIETERS DAT IK MIJZELF QUOTE OK GR HAHA xxD
kkhormonenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wahahaha gek mens is die Chai ook he![]()
![]()
Kan zij ook niks aan doen want het is een vrouw hahahaha die kunnen nu eenmaal niet rationeel zijn lol!
Naïef kindquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Alleen mannen die vreemdgaan op die manier goedpraten hoor. Want vreemdgaan is niet een andere vrouw penetreren, maar het vertrouwen van je partner ernstig beschadigen door gemaakte afspraken te schenden.
Reageer dan eens inhoudelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jammer wel dat het een SC topic is geworden en niet meer inhoudelijk gereageerd werd.
Zo ken ik eigenlijk ook wel wat mannen eerlijk gezegd. Als zij zelf vreemdgaan vinden ze dat goed kunnen, het is immers slechts seks en dat valt los te zien van gevoelens voor die persoon.quote:
Ik heb hier hele lappen teksten geschreven waar ik bepaalde dingen inhoudelijk uiteen zette. Ik heb je nimmer zien reageren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Reageer dan eens inhoudelijk.
Ik snap dat het de natuur is en kan het begrijpen dat mensen een open relatie aangaan om die reden (en over hoe open kun je natuurlijk ook afspraken maken).
Het is puur de vertrouwenskwestie.
Volgens mij heb ik dat gedaan toch? Het is idd onze moraal, dus maken we die afspraak. Alleen die moet je niet maken (of desnoods in overleg later aanpassen) als je biologische drang tot voortplanten zo sterk is dat je er niet meer aan kan of wilt houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb hier hele lappen teksten geschreven waar ik bepaalde dingen inhoudelijk uiteen zetten. Ik heb je nimmer zien reageren.
Maar goed, geeft verder, wilde alleen even zeggen dat ik het jammer vond dat het geen serieuze discussie is geworden. Nu ga ik weer aan het werk.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo ken ik eigenlijk ook wel wat mannen eerlijk gezegd. Als zij zelf vreemdgaan vinden ze dat goed kunnen, het is immers slechts seks en dat valt los te zien van gevoelens voor die persoon.
Ze zijn echter van mening dat als hun vriendin seks heeft met een ander, dat dat dan niet het geval is. Zij weten het dus beter dan hun vriendin.
Dit zijn hele normale figuren (geen autisten) en toch geloven ze in het hele "vrouwen zijn nu eenmaal emotioneel en gaan niet vreemd voor puur lust" ideetjeTragisch.
het is een lak aan begrip, want ''vrienden'' willen ze vaak ook niet zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat voor je dan als dat onacceptabel is? Dat vrouwen je altijd leuk moeten vinden? Of dat ze niet met je om willen gaan als ze je niet leuk vinden?
Zo denken ze oprecht. En ze ogen normaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wat. Jij kent zulke lui? vage mensen.
Ik geloof niet dat zij oprecht zo denken btw.. dat kan niet.
Maar daar praten ze dan met jou over ook? Dat is ook echt niet normaal hoor, zo denkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo denken ze oprecht. En ze ogen normaal.
Ja. "Ik weet dat het hypocriet is en ik zou ook nooit vreemdgaan, maar toch heb ik het gevoel dat als ik het doe het minder erg is dan dat zij het doet, omdat ik het los kan koppelen van gevoelens en zij niet".quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar daar praten ze dan met jou over ook? Dat is ook echt niet normaal hoor, zo denken
Ze praten recht wat krom is om zichzelf in de spiegel te kunnen aankijken. Niets vreemds aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wat. Jij kent zulke lui? vage mensen.
Ik geloof niet dat zij oprecht zo denken btw.. dat kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |