Vrouwen kunnen slopend zijn hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Tegen alle mannen die mishandeld worden: Grow some fucking balls
Waar ze daarna enorm hard in getrapt kunnen worden!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:00 schreef shifto het volgende:
Tegen alle mannen die mishandeld worden: Grow some fucking balls
quote:
Losertsquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar ze daarna enorm hard in getrapt kunnen worden!
Apartquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:04 schreef MohMi het volgende:
Toffe TT!!
[..]
Nope, 14Niet dat dat het beter maakt
Joy, heb ik aan 2 vingers genoegquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik spreek jouw restanten weer als je nog eens ruzie met joy hebt gehad.
Ik had ook wat met een meisje van 14 toen ik 18 was. Maar die ouders vonden het allemaal wel prima. Bijna drie jaar volgehouden ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Apart. Ach ja kende ook een 14 jarig meisje wat voor een 20 jarige jongen viel
, die ouders vonden dat niet tof haha
Hey, ik heb die van mij gedumpt!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Joy, heb ik aan 2 vingers genoeg
Kleine meisjes maken geen kans, ze weten zelf
Heb altijd veel oudere vriendjes gehad, tot mijn meest recente ex, die was dan weer vijf jaar jongerquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Apart. Ach ja kende ook een 14 jarig meisje wat voor een 20 jarige jongen viel
, die ouders vonden dat niet tof haha
Daar moet je ook boter bij eten! Hahaha, snapje?quote:
Grootste leeftijdsverschil voor mij was 4 jaar mja toen was ik al 21 dus zij ook al 17, too oldquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had ook wat met een meisje van 14 toen ik 18 was. Maar die ouders vonden het allemaal wel prima. Bijna drie jaar volgehouden ook.
Ik heb een meisje van 18 gezoend, telt dat ook. 11 jaar verschil.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:08 schreef shifto het volgende:
Grootste leeftijdsverschil voor mij was 4 jaar mja toen was ik al 21 dus zij ook al 17, too old
Ooit geneukt met een meisje van 15!! OMG EINSquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb een meisje van 18 gezoend, telt dat ook. 11 jaar verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Ik zit op de fiets en lees dit.. Moet ik verder terug lezen of me gelijk omdraaien richting den bosch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik spreek jouw restanten weer als je nog eens ruzie met joy hebt gehad.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zit op de fiets en lees dit.. Moet ik verder terug lezen of me gelijk omdraaien richting den bosch?
Bitch, kom maar op, maak je af!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zit op de fiets en lees dit.. Moet ik verder terug lezen of me gelijk omdraaien richting den bosch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Ik heb nog een hele SM kelder die tijdelijk leeg staatquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Shifto, euhm, jij hebt nog wel een lege kast en een plekje in bed voor me over toch?
Bij deze is hij bezet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele SM kelder die tijdelijk leeg staat![]()
Haha nee. niet echt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:12 schreef Aneurism het volgende:
Is dit werkelijk een topic waar nog mensen komen die gedumpt zijn?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch, kom maar op, maak je af!Bossche bolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu op werk
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ja. Ik was gedumpt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:12 schreef Aneurism het volgende:
Ik heb gedumpt. Dit jaar. Vorige maand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:12 schreef Aneurism het volgende:
Dat ja, dat grietje van 14 vond ik ook leuk maar niet om er iets mee te beginnen, andere levensfases etc.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb altijd veel oudere vriendjes gehad, tot mijn meest recente ex, die was dan weer vijf jaar jonger![]()
Leeftijd maakt me ook niet super veel uit, vind het tegenwoordig alleen wel belangrijk dat we een beetje dezelfde levensstijl hebben, dus niet iemand die nog thuis woont of iemand die al bezig is met het realiseren van zijn pensioenplan
Is inderdaad lastig als zij veel verder is dan jij!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:17 schreef muhahaha het volgende:
Dat ja, dat grietje van 14 vond ik ook leuk maar niet om er iets mee te beginnen, andere levensfases etc.
Eenschquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ja, dat grietje van 14 vond ik ook leuk maar niet om er iets mee te beginnen, andere levensfases etc.
Je zit er middenin?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
EenschEn heel eerlijk gezegd had ik ook niet verwacht dat er een moment zou komen dat ik totaal niet op een relatie zit te wachten of hoop dat ik niet verliefd word. Maar zit er middenin, and I like it
![]()
Daarentegen vind ik het wel leuk te bedenken wat voor iemand je volgende partner zal zijn
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Midden tussen relaties, te bedenken hoe haar volgende ex zal zijn.
Jij een heel ideaal beeld bedenken, is het dadelijk een henkiequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daarentegen vind ik het wel leuk te bedenken wat voor iemand je volgende partner zal zijn
Heerlijk zo een eisenlijstquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij een heel ideaal beeld bedenken, is het dadelijk een henkie
2012quote:
Wed maar dat ik een eisenlijst heb na x aantal mislukte relatiesquote:
Henkie is mijn ideaal beeld!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij een heel ideaal beeld bedenken, is het dadelijk een henkie
Vertel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Wed maar dat ik een eisenlijst heb na x aantal mislukte relaties
Niks mis met je wensen bijschaven maar de eisenpakketwijven hier op mijn werk zijn al jaren singlequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb meer een lijstje van dingen die ik niet meer wilquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een eisenpakket en onrealistische eisenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks mis met je wensen bijschaven maar de eisenpakketwijven hier op mijn werk zijn al jaren single
jij bent gewoon jellyquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef Harajuku. het volgende:
Shifto kan niet meer aan de nillaseks nu hij sm gewend is.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
Mohmiiiiiiiiii even girltalk. Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven mijn wenkbrauwen laten doen
en... ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
Mohmiiiiiiiiii even girltalk. Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven mijn wenkbrauwen laten doen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik zou maar wat graag SM willen. Oh nee, nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een eisenpakket en onrealistische eisen
[..]
jij bent gewoon jelly
Denken dat mensen die in KEL komen alleen maar seks hebben met zweepjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik zou maar wat graag SM willen. Oh nee, niet!
Oh jij bent er ookquote:
Ja, 't was wel even heet maar het trekken viel gelukkig reuze meequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]Dat heb ik nog nooit laten doen! Epileren? En, belangrijker, blij met het resultaat??
Zit jij in KEL?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat mensen die in KEL komen alleen maar seks hebben met zweepjes
Zo af en toequote:
Het is heerlijkquote:Ja, 't was wel even heet maar het trekken viel gelukkig reuze meeWel even wennen maar ik lijk gelijk al een stuk aardiger
Ik ging wel eens ergens op een forum over sm lezen, en dat was echt supersad. Verhalen dat nilla niets meer voor ze doet dit datquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat mensen die in KEL komen alleen maar seks hebben met zweepjes
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jij bent er ook
[..]
Ja, 't was wel even heet maar het trekken viel gelukkig reuze meeWel even wennen maar ik lijk gelijk al een stuk aardiger
Waar zie je mij voor aan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ging wel eens ergens op een forum over sm lezen, en dat was echt supersad. Verhalen dat nilla niets meer voor ze doet dit datLijkt me wel kut hoor. Wil je even quickie, nope! Eerst even pakjes aan, attributen bij elkaar zoeken, alles opzetten
3 uur later
nou
Of gewoon thuiskomen, in je ballen getrapt worden en klaarkomen. Dat kan natuurlijk ook!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging wel eens ergens op een forum over sm lezen, en dat was echt supersad. Verhalen dat nilla niets meer voor ze doet dit datLijkt me wel kut hoor. Wil je even quickie, nope! Eerst even pakjes aan, attributen bij elkaar zoeken, alles opzetten
3 uur later
nou
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
3 uur later
nou
Die atributen heb ik nog nooit gehad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
Handboeien, blinddoeken, valt officieel ook onder SM.. Dus iedereen heeft er wel eens van geproefd neem ik aan
En dit sowiesoquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
Handboeien, blinddoeken, valt officieel ook onder SM.. Dus iedereen heeft er wel eens van geproefd neem ik aan
Mss ook nietquote:
Overigens doe ik het altijd zelf maar daat gaat ook wel eens fout, heb er wel eens veel te veel afgehaald, toen heb ik er weken uitgezien als een verbaasd Mexicaans gang-lidquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jij bent er ook
[..]
Ja, 't was wel even heet maar het trekken viel gelukkig reuze meeWel even wennen maar ik lijk gelijk al een stuk aardiger
Jahaaa, dit verhaal stond los van jou. DAt waren mensen die allemaal toegaven dat nilla het echt niet meer voor ze deed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan?
Af en toe is het gewoon leuk om wat anders te proberen, dan kom je snel met iets wat in de categorie SM valt, maar het is niet dat je automatisch in latex rondloopt en niet meer vanilla kan heur![]()
Altijd nog vaker vanilla seks gehad dan niet
Hoeft ook niet.. sjaaltjes, theedoek genoeg te verzinnen. Al gooi je eens een tshirt over je hoofd heen.. ben je ook even geblinddoektquote:
Ik nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
Ben nooit geblindoekt of gebonden, en de dame ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.. sjaaltjes, theedoek genoeg te verzinnen. Al gooi je eens een tshirt over je hoofd heen.. ben je ook even geblinddoekt
Lekker soms hé, meisjes-tutten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jahaaa, dit verhaal stond los van jou. DAt waren mensen die allemaal toegaven dat nilla het echt niet meer voor ze deed.
En nee, mohmi, nog even geen picsEn ja, ik kijk best nors
gezicht is nu wel opener.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben nooit geblindoekt of gebonden, en de dame ook niet.
quote:
Benen/bikinilijn laten waxenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker soms hé, meisjes-tutten?Maskertje, plukken aan de wenkbrauwtjes, feelin' like you're all that
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Overigens doe ik het altijd zelf maar daat gaat ook wel eens fout, heb er wel eens veel te veel afgehaald, toen heb ik er weken uitgezien als een verbaasd Mexicaans gang-lid
Daar moet ik ook maar ooit aan beginnen. Ik zit altijd vol rode bultenquote:
Ga binnenkort wel eens zo'n hollywood behandeling doen.. Maar t probleem is dat je het dan eerst wel moet laten groeienquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar moet ik ook maar ooit aan beginnen. Ik zit altijd vol rode bulten
Nee dank je, ik heb een verhaal gelezen dat je die haren niet weg moet laten halenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal jou er eens heen sturen om je bilnaad te laten waxen
hihi die heb je sowieso niet hihiquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daar heb ik de ballen nog niet voor gehad
Tja dat kan.. maar het is toch zonde om nooit geprobeerd te hebben? Ervaring op doen en daadwerkelijk evt constateren dat het niets voor je is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom niet, ik weet niet, geen behoefte aan.
en dat gelovenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb een verhaal gelezen dat je die haren niet weg moet laten halen
Heb het voor m'n vakantie gedaan. Tja het is soms even doorzetten, maar het resultaat mag er wezenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daar heb ik de ballen nog niet voor gehad
Ik geloof er niks van!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Heb het voor m'n vakantie gedaan. Tja het is soms even doorzetten, maar het resultaat mag er wezen
Deze zomer wil ik het ook eens gaan proberen, word doodmoe van dat gescheer gvdquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het voor m'n vakantie gedaan. Tja het is soms even doorzetten, maar het resultaat mag er wezen
Als ik een vriend krijg die met handboeien wil spelen, whatever, prima. Maar ik heb zelf niet iets van 'Oh dat lijkt me zo enig, ik moet dat geprobeerd hebben'quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja dat kan.. maar het is toch zonde om nooit geprobeerd te hebben? Ervaring op doen en daadwerkelijk evt constateren dat het niets voor je is.
ZElfde als een vinger in de bibs. Menig man zegt dat het verschrikkelijk lijkt, maar als het gebeurd is.. vinden ze het heerlijk
Ik heb genoeg andere dingen gedaan waar ik benieuwd naar was.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja dat kan.. maar het is toch zonde om nooit geprobeerd te hebben? Ervaring op doen en daadwerkelijk evt constateren dat het niets voor je is.
ZElfde als een vinger in de bibs. Menig man zegt dat het verschrikkelijk lijkt, maar als het gebeurd is.. vinden ze het heerlijk
Vergeet niet dat je 2x moet gaan met tussenpoze van een paar weken. Je bent er niet in 1x vanafquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Deze zomer wil ik het ook eens gaan proberen, word doodmoe van dat gescheer gvden wat Hara zegt; na de tweede dag lijken mijn benen op een Tsjernobyl-ongelukje
Dat het resultaat er mag wezen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Omdat die mensen ook op straat lopen enzo!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:48 schreef muhahaha het volgende:
Waarom zou hij daar naar moeten kijken dan
quote:
En daarbij vind ik het gewoon raarquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:49 schreef SicSicSics het volgende:
Dat het resultaat er mag wezen!Gemeen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi is anders, ik kijk gewoon ergens anders naarquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:49 schreef shifto het volgende:
En daarbij vind ik het gewoon raarVan die apen bij het zwembad soms.
God! Vrouwen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik heb ook zon harige collega, maar bij hem komen de plukken zelfs onder zijn mouwen vandaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi is anders, ik kijk gewoon ergens anders naar
Ik had vroeger een collega die overhemden droeg met een shirt daaronder, kwam er altijd een verdwaalde pluk borsthaar bovenuit, alsof ie het bewust zo etaleerde hahaha.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je 2x moet gaan met tussenpoze van een paar weken. Je bent er niet in 1x vanaf
Lekker hoor, van die bavianen op het werkquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb ook zon harige collega, maar bij hem komen de plukken zelfs onder zijn mouwen vandaan
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:51 schreef SicSicSics het volgende:
God! Vrouwen!Het is al een tijd terug dat ik geweest benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mogen best oude foto's zijn hoor!quote:
Ik zit bij s2e3 ofzo.. maar om nou te zeggen dat ik enig idee nog heb van wie wie en wat de relaties/geschiedenis is .. ik ben het kwijtquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:52 schreef SicSicSics het volgende:
Nu heb ik die scene uit Game of Throne weer in mijn mind's eye... Die ene met Lord Renly en The Knight of Flowers...![]()
Oeeh met touwtje.. schijnt wel relaxed te zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:53 schreef shifto het volgende:
Een ex van mij deed haar wenkbrauwen zo:
http://www.monkeysee.com/(...)reading-the-eyebrows
Deed ze keer op mn arm, fucking pijnlijk ook
Ik ben een nerd. Ik heb de boeken gelezen. Maar Lord Renly was het jonge broertje van Robert (de dooie koning) en The Knight of Flowers is zijn gay mattie die zijn borsthaar en oksels aan het scheren was alvorens aan zijn stok te gaan slobberen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit bij s2e3 ofzo.. maar om nou te zeggen dat ik enig idee nog heb van wie wie en wat de relaties/geschiedenis is .. ik ben het kwijt
Ik heb een chick in mijn Facebook die tatoo wenkbrauwen heeft, ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:54 schreef muhahaha het volgende:
Wenkbrauwen, ik ken vrouwen die die weg laten halen en ze dan erop stiften![]()
. Dat ziet eruit
Echt he, hebben ze nou niet door dat dat fakking afstotelijk isquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een chick in mijn Facebook die tatoo wenkbrauwen heeft, ziet er echt niet uit
Doesnt really ring a bell. Maar dat geeft nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:55 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben een nerd. Ik heb de boeken gelezen. Maar Lord Renly was het jonge broertje van Robert (de dooie koning) en TheKnight of Flowers is zijn gay mattie die zijn borsthaar en oksels aan het scheren was alvorens aan zijn stok te gaan slobberen.
Mijne zei gisteren dat dat net zo kut is als pincetquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh met touwtje.. schijnt wel relaxed te zijn
Die scene staat echt op mijn netvlies... Maar misschien zegt dat wel meer over mij!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Doesnt really ring a bell. Maar dat geeft niet
Geloof ik ook gelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef Harajuku. het volgende:
Mijne zei gisteren dat dat net zo kut is als pincet
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
Mijn wenkbrauwen/wimpers zijn zelfs geverfd... in hun eigen kleur ... omdat het in de aanbieding zat
Denk het.. want dat heb ik sowieso zelden tot nooit met scenesquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die scene staat echt op mijn netvlies... Maar misschien zegt dat wel meer over mij!
Verf op je face?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
Mijn wenkbrauwen/wimpers zijn zelfs geverfd... in hun eigen kleur ... omdat het in de aanbieding zat
Nee, een ladyshavequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geloof ik ook gelijkLigt beetje aan je gevoeligheid.
doe mij maar eerst waxen en dan pincet.
Weet je wat pas irri is.. met pincet je beenharen doen
Dat is irri ! Balen man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Verf op je face?Oj, mijn jankhuid kennende loop ik dan weken met een opgezwollen face
Oeeh ook 2x geprobeerd.. nooit weerquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, een ladyshavedie dingen zijn gemaakt door satan himself
QFTquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:57 schreef muhahaha het volgende:
Soms is het toch wel fijn om een man te zijn
Soms? Wanneer niet dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:57 schreef muhahaha het volgende:
Soms is het toch wel fijn om een man te zijn
Ik ben niet gekquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:58 schreef shifto het volgende:
Stel je eens voor dat je die in je schaamstreek gebruikt![]()
Echt he en dan gaan ze vaak achter elkaars rug om over elkaar lope muggezifte zo van: heb je cue's wenkbrauwen gezien, ja die had ik echt net iets anders gedaan bladiebla lekker roddelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:58 schreef shifto het volgende:
[..]
QFT
Al die belijdenissen die ik heb mogen aanschouwenvoor geen goud!
Nee, jij bedoelt een epi-lady, die de haartje eruit trekt. Verschrikkelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, een ladyshavedie dingen zijn gemaakt door satan himself
JOH!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil altijd op festivals en evenementen een man zijn
Die ja, brrrrquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, jij bedoelt een epi-lady, die de haartje eruit trekt. Verschrikkelijk
Fixed!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een mooie Vrouw zijn heeft ook zijn voordelen
Als ik nu een vrouw zou worden, zou ik de komende 2 weken niet buiten komenquote:
Laat me er een bedenken...quote:
Uhm.. met vriendin rondgelopen in het centrum/muziek geluisterd en aan de zuip geweest. En later in m'n stamkroeg nog meer gedronken/gedanst/gek gedaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk gedaan met Koninginnedag?
Nah ik zou juist wel buiten komen, kijken hoe het nou is om een vrouw te zijn, al die aandacht die je als man veel minder krijgtquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik nu een vrouw zou worden, zou ik de komende 2 weken niet buiten komen
Boeiendquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah ik zou juist wel buiten komen, kijken hoe het nou is om een vrouw te zijn, al die aandacht die je als man veel minder krijgt
Herkenbaar, klinkt als de mijne.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. met vriendin rondgelopen in het centrum/muziek geluisterd en aan de zuip geweest. En later in m'n stamkroeg nog meer gedronken/gedanst/gek gedaan
Dat kan ook als je een chick regeltquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Boeiend
Zou de hele dag met mijn boobies en poes spelen
Haha heb ik zo'n reputatie ja?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
Herkenbaar, klinkt als de mijne.
Geen spannende verhalen verder? Ben ze van jou wel gewend
Goede poging, maar niet spannend genoegquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Tijdens t dansen op AC/DC coverbandje probeerden ze me nog uit te kleden
Ik was te dronken om gelijk m'n fiets terug te vinden.. keek in de verkeerde straat
Met een jongen gekletst die net uit een relatie komt, en heb te veel zitten lullen
Heb 2 of 3x m'n beker drinken uit m'n handen laten kletteren![]()
Ow en ik heb de volgende vrij moeten nemen ondanks dat m'n baas dat toch echt niet wou
I knowquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
Goede poging, maar niet spannend genoeg![]()
Volgend jaar beter!
M'n ex gaat tegenwoordig ook altijd naar de Rocks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. met vriendin rondgelopen in het centrum/muziek geluisterd en aan de zuip geweest. En later in m'n stamkroeg nog meer gedronken/gedanst/gek gedaan
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
Maar vond het al heel wat..aangezien ik eigenlijk niet echt voorzag dat het een leuke dag zou worden
Nog niet direct. Ze doet nu iig weer normaal. Even afwachten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
JA!! ik wil!
Of was dat neit jouw reactie?
Nu ben ik benieuwd wie het isquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:12 schreef Skv het volgende:
M'n ex gaat tegenwoordig ook altijd naar de Rocks.
Had niet echt plannen enzo. Daarbij Koninginnenach alleen de stad in geweest.. en stamkroeg was ook matig. Dus dan weet je nooit hoe de dag gaat worden.quote:
Ik wil wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Nog niet direct. Ze doet nu iig weer normaal. Even afwachten.
Een stuiterbal aan emoties moet je ook niet hebben hequote:Op woensdag 2 mei 2012 11:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Nog niet direct. Ze doet nu iig weer normaal. Even afwachten.
Die zijn gisteren toch gedaan, ga ik niet maar aanzittenquote:
Ik heb perfecte wenkbrauwen zonder ze te doen en kan er gewoon de hele dag aanzittenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die zijn gisteren toch gedaan, ga ik niet maar aanzitten
De mensen die het hardst schreeuwen dat ze gelukkig zijn....quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
In de trand van dit topic.
Toch even gegoogled naar mn ex.
Niets opzienbarends. Gelukkig als nooit te voren.
hoera.![]()
Nee, dat doet ze ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:21 schreef twi het volgende:
[..]
De mensen die het hardst schreeuwen dat ze gelukkig zijn....
Lastig te zeggen. Ik zou willen dat het heel slecht met haar gaat, maar enkel zodat ik weer nodig ben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:23 schreef twi het volgende:
Oh, hopelijk zakt ze er dan maar snel in!
Of hoeft dat ook weer niet?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zou je weer nodig willen zijn? Als die rol je eigenlijk al niet beviel (om enkel en alleen nodig te zijn).
Denk meer de erkenning dat zij nu daar is mede dankzij hem of zoquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zou je weer nodig willen zijn? Als die rol je eigenlijk al niet beviel (om enkel en alleen nodig te zijn).
Dan is de vraag of zij het zo wel ziet. Of dat het vanzelfsprekend gevonden wordt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
Dat vraag ik me ook af.
Rationaliteit heeft hier duidelijk niets mee van doen.
Ik denk dat ik er van baal dat ik nooit enige erkenning heb gekregen ofzo.
Het 2e.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is de vraag of zij het zo wel ziet. Of dat het vanzelfsprekend gevonden wordt.
Natuurlijk is het balen
ik denk dat ik wel snap wat je wil zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
Het 2e.
Ik voel me als een vergeten held. Iemand die zoveel heeft opgeoffert, en daarna is achter gelaten om te sterven.
Ja dat klinkt heel fout en overdreven enzo, maar ik denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel?
Dat is waar, maar het zou toch iets zijn..quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel snap wat je wil zeggen.
En verder wat Sic zegt. Leuk en aardig allemaal, maar gewoon lekker doorgaanWant als ze zegt "dank jewel" kan je vervolgens er nog niets mee
Je bent jong. .toen nog jonger.. dus denk ook niet dat je teveel mag verwachten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:33 schreef Murdera het volgende:
Dat is waar, maar het zou toch iets zijn..
Maarja, beter gedraag ik me niet meer als een labiel (sorry) wijf, tijd voor lunch.
Natuurlijk bestaan die. Je moet er gewoon eentje vinden die haar verhalen die aan je kwijt wil of die gewoon weinig verhalen heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef shifto het volgende:
Wie heeft voor mij een scharrel in de aanbieding waarbij je niet hoeft te doen alsof haar verhalen je enigszins interesseren?
Die bestaan wel, toch?
Zoek een date bij het doveninstituut.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef shifto het volgende:
Wie heeft voor mij een scharrel in de aanbieding waarbij je niet hoeft te doen alsof haar verhalen je enigszins interesseren?
Die bestaan wel, toch?
Het moet vanaf het begin al duidelijk zijn zonder gezeik en met wederzijds begrip.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaan die. Je moet er gewoon eentje vinden die haar verhalen die aan je kwijt wil of die gewoon weinig verhalen heeft.
Vanaf t begin dat je haar kent moet je der al opvoeden he
Die lui kunnen nog communiceren. ga voor iemand met een zwaar geestelijke handicap.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoek een date bij het doveninstituut.
Inderdaad. Dan heb je geen gedoe en is het lekker simpelquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:45 schreef shifto het volgende:
Het moet vanaf het begin al duidelijk zijn zonder gezeik en met wederzijds begrip.![]()
Niet dat je eerst zogenaamd moet daten als de intentie toch dat isBespaard zoveel moeite en gezeik.
Ja, maar waar?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan heb je geen gedoe en is het lekker simpel
Weet ik veel. Ik heb er nooit gedoe mee gehad eigenlijk. Dus geen ervaring meequote:Op woensdag 2 mei 2012 12:48 schreef shifto het volgende:
Ja, maar waar?Kan moeilijk op iedereen afstappen "Hoi, wil je alleen scharrelen? Verder niks? Zeg gewoon ja of nee want anders praat je al teveel"
Jij bent een vrouw, mannen zijn simpel. Als ik seks met een man had gewild had ik dat binnen de komende 5 minuten kunnen regelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb er nooit gedoe mee gehad eigenlijk. Dus geen ervaring mee
Sure, ik geef jou wel haar zus die de bitchy moeilijk-doenende genen gekregen heeftquote:
Zo moeilijk is het ook niet om seks met een vrouw te vinden hoor. En ook niet iedereen zal je gezeik geven en ook niet de oren van je kop lullen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:50 schreef shifto het volgende:
Jij bent een vrouw, mannen zijn simpel. Als ik seks met een man had gewild had ik dat binnen de komende 5 minuten kunnen regelen
Daar hou ik van, dat je de hele avond kunt zeiken en geen pussy krijgtquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Sure, ik geef jou wel haar zus die de bitchy moeilijk-doenende genen gekregen heeft
Tuurlijk heb je het hoopje wanhopigheid dat zichzelf vrouw noemt maar dat valt inderdaad buiten de boot.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook niet om seks met een vrouw te vinden hoor. En ook niet iedereen zal je gezeik geven en ook niet de oren van je kop lullen.
Misschien zijn dat niet de vrouwen die jij leuk vind/aantrekkelijk vindt.. maar dat is dan weer jouw probleem
Moeite erin stoppen is natuurlijk ook het verkeerdequote:Op woensdag 2 mei 2012 12:52 schreef shifto het volgende:
Tuurlijk heb je het hoopje wanhopigheid dat zichzelf vrouw noemt maar dat valt inderdaad buiten de boot.Toch weer te hoge eisen, zelfs aan een scharrel waar ik geen moeite in wil stoppen
Ik stop er nu al moeite in door het erover te hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeite erin stoppen is natuurlijk ook het verkeerde
Lukt mij niet, nee. Altijd terugpraten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef shifto het volgende:
Die bestaan wel, toch?
Ik ben niet van het random wijven neuken normaal dus mijn radar mist dat misschienquote:
Die issues hoor je later pasquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef muhahaha het volgende:
Misschien voel je je ook aangetrokken tot vrouwen met issues
Geloven dat datingporno sites echt zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef Cue_ het volgende:
Je kan ook gewoon een pornosite opzoeken he.. zo'n datingpornosite.. klaar is shifto
Dat laatste heb ik ook ja, een chick die bij elke naborrel bij me blijft hangen en als ik naar huis ga even meeloopt en me dan gaat proberen te zoenen en dan mee te slepen naar haar grot. Ben 1 keer op het zoenen ingegaan en hou voor de rest de boot maar af. Ik vind haar vriendinnetje leuker (en dat vriendinnetje mij ook). Zondag afgesproken met de verkrachtster overigens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben niet van het random wijven neuken normaal dus mijn radar mist dat misschienElke scharrel so far had ik wel enige binding mee. Maar heb geen zin in de "moeite" die je er aan kwijt bent om die "relaties" te onderhouden. Zo denken sommige ook maar gelijk hele levens issues te kunnen dumpen buiten de seks om. Ik ga dan niet dom doen ofzo maar heb er geen zin in en dat straal ik uit
![]()
Dus dat contact bloed dood wat ik niet erg vind, maar mijn 2e panda punt is ingegaan dus nu wel
En er is altijd dat ene wanhopige meisje dat altijd voor je klaarstaat, maarja, die is pas bij 12 panda punten aan de beurtWaar we hopelijk nooit komen.
Ik ken mensen die er geregeld iemand hebben opgescharreldquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Geloven dat datingporno sites echt zijn
Gast die ik ken heeft dat ook een paar keer gedaan, volgens hem best wel een succes. Ik waag me er niet aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken mensen die er geregeld iemand hebben opgescharreld
Nee niet die foute "bel me nu" ideeen
Er zitten veel fakers tussen denk ik dan, zoveel kerels die willen neukenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga geen profiel aanmaken op zon site. van de 100 "vrouwen" zijn er 50 mannelijk en 45 zijn bots. Die overige 5 worden al helemaal uitgewoondquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mij is het teveel gericht op seks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:09 schreef Skv het volgende:
Gast die ik ken heeft dat ook een paar keer gedaan, volgens hem best wel een succes. Ik waag me er niet aan.
Fakers haal je er zo uit lijkt me. Als ze niet willen afspreken is het al snel duidelijk lijkt mequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zitten veel fakers tussen denk ik dan, zoveel kerels die willen neuken
Dit heb nou ook. Liever irl iemand ontmoeten dan via een datingsite. Ik moet in haar ogen kunnen kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mij is het teveel gericht op seks.
Nee ik heb m'n scharrels niet voor de gesprekken gehadMaar ik wil eens iets meer klik dan enkel de seks zeg maar. Dus zelfde met bv datingsites.. dat werkt niet voor mij
Daarvoor heb je een date hequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit heb nou ook. Liever irl iemand ontmoeten dan via een datingsite. Ik moet in haar ogen kunnen kijken
De vraag is heel hoog is mijn idee en sommige fakers zijn heel goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fakers haal je er zo uit lijkt me. Als ze niet willen afspreken is het al snel duidelijk lijkt me
Niets mis mee. Weet je gelijk wat ze wel of niet lekker vind in bed en kan jij je wensen/eisen neerleggenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef SicSicSics het volgende:
Badoo schijnt ook wel een handig appje te zijn. Maargoed, dan zit je wel weer aan een stukje interactie vast.
Dan nog spreken fakers niet afquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef muhahaha het volgende:
De vraag is heel hoog is mijn idee en sommige fakers zijn heel goed.
Is een reallife doll niet wat ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:15 schreef shifto het volgende:
Ja wat ik wil bestaat niet
Ik wil gewoon in mijn vingers kunnen knippen dat er een bloedmooie dame seks wil en haar mond houd en vervolgens weer weg gaat
wut?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Zondag afgesproken met de verkrachtster overigens.
Even kijken of ze nuchter leuk is.quote:
En nu heb je een bloedlip?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
Er hing godverdomme zojuist zo'n ultramini spinnetje aan mijn neus
moest je huilen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
Er hing godverdomme zojuist zo'n ultramini spinnetje aan mijn neus
Huilie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
Toen ik in Grunn woonde moest je achter ook door zo'n pad vol spinnendat was wel echt ontzettend naar.
Ik heb 1 keer een spin in mn kamer gehad die wel heel erg groot was.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
Toen ik in Grunn woonde moest je achter ook door zo'n pad vol spinnendat was wel echt ontzettend naar.
Lloooooooooolllquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:03 schreef muhahaha het volgende:
Hara heeft gewoon een spinnenest in haar wenkbrauw en nu komen ze verhaal halen!
Een huisspin? Die komen hier vast ook wel boven maar gleukkig nooooit boven gezien. Als ik zo'n huisspin in mijn kamer zou tegenkomen zou ik flippen. Hard.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een spin in mn kamer gehad die wel heel erg groot was.
Ik denk ong zo groot als mijn hand, poten zo dik als de draad van een computermuis.
Mijn zus woont in australie. Sommige spinnen gaan daar gewoon niet zomaar dood zoals je hier gewend bentquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een spin in mn kamer gehad die wel heel erg groot was.
Ik denk ong zo groot als mijn hand, poten zo dik als de draad van een computermuis.
Hebben ze daar aan het uranium gezeten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn zus woont in australie. Sommige spinnen gaan daar gewoon niet zomaar dood zoals je hier gewend bent
Kunt erop springen en ze lopen gewoon weg
Ja man. echt eng. Deze heb ik ook niet geprobeerd te doden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn zus woont in australie. Sommige spinnen gaan daar gewoon niet zomaar dood zoals je hier gewend bent
Mijn familie in Sydney vindt ook tarantula's in de tuinquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Zieke shit inderdaad. Mijn zus woont ook bij Sydney en daar valt het nog mee. Een oom woont redelijk in de bush. Spinnen daar zijn zo groot als varkens, om maar niet over de slangen te beginnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn familie in Sydney vindt ook tarantula's in de tuin
Pics.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Zieke shit inderdaad. Mijn zus woont ook bij Sydney en daar valt het nog mee. Een oom woont redelijk in de bush. Spinnen daar zijn zo groot als varkens, om maar niet over de slangen te beginnen
R&P he, sommige zaken mogen welquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
EchtDat kunnen we over elk onderwerp gaan zeggen hier haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |