Vrouwen kunnen slopend zijn hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Tegen alle mannen die mishandeld worden: Grow some fucking balls
Waar ze daarna enorm hard in getrapt kunnen worden!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:00 schreef shifto het volgende:
Tegen alle mannen die mishandeld worden: Grow some fucking balls
quote:
Losertsquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar ze daarna enorm hard in getrapt kunnen worden!
Apartquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:04 schreef MohMi het volgende:
Toffe TT!!
[..]
Nope, 14Niet dat dat het beter maakt
Joy, heb ik aan 2 vingers genoegquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik spreek jouw restanten weer als je nog eens ruzie met joy hebt gehad.
Ik had ook wat met een meisje van 14 toen ik 18 was. Maar die ouders vonden het allemaal wel prima. Bijna drie jaar volgehouden ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Apart. Ach ja kende ook een 14 jarig meisje wat voor een 20 jarige jongen viel
, die ouders vonden dat niet tof haha
Hey, ik heb die van mij gedumpt!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Joy, heb ik aan 2 vingers genoeg
Kleine meisjes maken geen kans, ze weten zelf
Heb altijd veel oudere vriendjes gehad, tot mijn meest recente ex, die was dan weer vijf jaar jongerquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Apart. Ach ja kende ook een 14 jarig meisje wat voor een 20 jarige jongen viel
, die ouders vonden dat niet tof haha
Daar moet je ook boter bij eten! Hahaha, snapje?quote:
Grootste leeftijdsverschil voor mij was 4 jaar mja toen was ik al 21 dus zij ook al 17, too oldquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had ook wat met een meisje van 14 toen ik 18 was. Maar die ouders vonden het allemaal wel prima. Bijna drie jaar volgehouden ook.
Ik heb een meisje van 18 gezoend, telt dat ook. 11 jaar verschil.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:08 schreef shifto het volgende:
Grootste leeftijdsverschil voor mij was 4 jaar mja toen was ik al 21 dus zij ook al 17, too old
Ooit geneukt met een meisje van 15!! OMG EINSquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb een meisje van 18 gezoend, telt dat ook. 11 jaar verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Ik zit op de fiets en lees dit.. Moet ik verder terug lezen of me gelijk omdraaien richting den bosch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik spreek jouw restanten weer als je nog eens ruzie met joy hebt gehad.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zit op de fiets en lees dit.. Moet ik verder terug lezen of me gelijk omdraaien richting den bosch?
Bitch, kom maar op, maak je af!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zit op de fiets en lees dit.. Moet ik verder terug lezen of me gelijk omdraaien richting den bosch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |