abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5205328
Offtopic: Wat is er op de vorige pagina onderin aan de hand?
Een trieste zaak dat er stations gewoon gesloten moeten worden omdat het daar gewoon te eng is. In sommige treinen in de buurt van Amsterdam en Utrecht voel ik me trouwens ook niet zo veilig. Nou wil ik niemand bang maken, maar de drang om voor de zekerheid zelf maar een wapen mee te brengen is soms best aanwezig.. Er moet gewoon nu iets gaan veranderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 30-07-2002 18:34]

Moderator dinsdag 30 juli 2002 @ 18:42:10 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_5205497
was wat offtopic geflame.

anyways zoals ik al zei, ik heb nog nooit wat meegemaakt in de trein en op de meeste stations heb je gewoon camera's en shit en ik ben echt niet te bang om uit te stappen (nog nie meegemaakt iig) omdat er toevallig wat anders gekleurde mensen rondhangen.

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_5205539
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 18:42 schreef sp3c het volgende:
was wat offtopic geflame.

anyways zoals ik al zei, ik heb nog nooit wat meegemaakt in de trein en op de meeste stations heb je gewoon camera's en shit en ik ben echt niet te bang om uit te stappen (nog nie meegemaakt iig) omdat er toevallig wat anders gekleurde mensen rondhangen.

En omdat jij er geen last van hebt is het niet zo Wat een heerlijk simpele en kortzichtige kijk op de wereld heb jij zeg. Denk je dat die machinisten en conducteurs voor de lol een brandbrief schrijven en de pers inschakelen?
  Moderator dinsdag 30 juli 2002 @ 19:06:17 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_5205797
hmmm het zal wel weer aan mij liggen maar ik kan mij niet herinneren dat ik zei dat het niet gebeurt omdat ik het niet heb meegemaakt.

iedereen roept in dit topic hoeveel aggressie hij heeft meegemaakt en hoe matig de wereld wel niet is, en dan geef ik mijn ervaring (nix dus) en dan ben ik ineens simpel nou dat vind ik wel een beetje een zwakke beredenering hoor

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 31 juli 2002 @ 11:35:13 #55
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_5213245
Het aantal incidenten dat zich voordoet in de buurt van Casablutrecht is inderdaad schokkend te noemen. Na zonsondergang absoluut niet leuk meer.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')