Nee dat mag ik nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je bent zelf een mutsKijken mag, toch?
Vrouwen hebben een breder blikveld. Daarom kun je gewoon kijken hoor, ook al "mag" het nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee dat mag ik nietDan krijg ik slaag
Niet over nadenken en gewoon volledig wissen lijkt mij hier de enige optie!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:34 schreef Bittere_Bal het volgende:
Nu ook weer iets op Paiq, 6 weken niks gehoord van iemand in mijn contactlijstje, reageert op geen vraag dus op de negeer optie gegooid (verdwijnt uit lijstje tot zij iets stuurt), krijg ik nu een quasi verwijt gestuurd van "nou, nou wat een diepzinnige gesprekken hebben we toch.."![]()
Maar is wel te verwachten van iemand met een aardig eisenlijstje in dat kleine vakje wat je bij de naam kan zetten...
Juist!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet over nadenken en gewoon volledig wissen lijkt mij hier de enige optie!
Jeetje! Ik had eigenlijk wel gedacht dat jij ondertussen ook wel een match gevonden zou hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Juist!
Nog 28 dagen en mijn ematching account loopt af. Maar schiet niet echt op daar dus ga ik niet verlengen.
Op Alternatief Daten nopg steeds contact met een mooi Brabants meisje, maar als ik haar moet geloven heeft ze het heel zwaar. Ergens voel ik mij daardoor niet geroepen met haar te gaan daten ofzo, klinkt alsof ik dan een beerput ga open trekken
Verder blijft het gezellig met de scharrel, donderdags maar langs gaan...![]()
Nee joh, nooit. Ik loop altijd te hard of te zacht van stapel. Relaties en ik zijn geloof ik niet zo'n goede match. Maar ach, ik heb het leukquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jeetje! Ik had eigenlijk wel gedacht dat jij ondertussen ook wel een match gevonden zou hebben
Gewoon reageren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:36 schreef eefje801 het volgende:
Wat doen jullie (mannen en vrouwen) eigenlijk als je een gecopy paste berichtje krijgt maar de man of vrouw in kwestie verder leuk lijkt?
Ik zou gewoon reageren...quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:36 schreef eefje801 het volgende:
Wat doen jullie (mannen en vrouwen) eigenlijk als je een gecopy paste berichtje krijgt maar de man of vrouw in kwestie verder leuk lijkt?
Kom op zeg, we zijn stuk voor stuk oppervlakkig in eerste instantie. Doe niet zo braaf!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He ze had het niet alleen over het uiterlijk
(mag ik hopen)
Ach ja, als je maar lol hebt!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee joh, nooit. Ik loop altijd te hard of te zacht van stapel. Relaties en ik zijn geloof ik niet zo'n goede match. Maar ach, ik heb het leuk
He ik heb nooit ontkent dat we niet naar uiterlijk kijken in eerste instantiequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef Spirit82 het volgende:
Kom op zeg, we zijn stuk voor stuk oppervlakkig in eerste instantie. Doe niet zo braaf!!
Weet je in elk geval zeker dat jullie verwachtingen t zelfde zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
hehe....zeg ik van de week mijn ene date af omdat ik op voorhand inschat dat het niks kan worden...krijg ik half uurtje later reactie terug "Ja, wilde ik ook doen, je was me net voor"
Precies. Al is het bericht 'hallo poepnerd, daten?', zodra het een lekker wijf is vind ik zoiets helemaal geen probleem.quote:
Waar woon je?!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:02 schreef eefje801 het volgende:
Ha haJahaa..hij ziet er ook best ok uit. Maar vond vooral het profiel leuk. Okee, ben wel overtuigd, ga terugschrijven. Ben trouwens weer even vertrokken naar een gewone relatiesite. Was Paiq een beetje beu.
En oppervlakkig: Coca Cola man staat nog steeds in hemdje het dak te schuren. Ik wil van alles doen maar gaat een beetje lastig zo.
In de hoofdstad van Drenthequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |