Door de link tussen [img] en [/img] te plaatsenquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:56 schreef norrie13 het volgende:
hmm hoe voeg je plaatjes toe aan je post ?
ik vluchte van een horde zombies en kwam een bandit tegen die hetzelfde probleem had, hij en de horde vielen allemaal dood van een stijle hellingquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:46 schreef Catch_me het volgende:
Ik werd toen ik het destraks voor het eerst had gespeeld ook gelijk door een bandit doodgeschoten in een dorpje. Fijn voor hem , maar ik had toch geen loot bij me
Op mijn 2e mannetje heb ik een shotgun ergens in een schuur gevonden die tevens al van pas is gekomen
Connecten kan vrij lang duren en is niet ongewoon.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef Siempievk het volgende:
Ik probeer te spelen, maar alle server zijn vol of krijg geen connectie. Ik moet toch gewoon filteren op mission Dayz?
yup, je hebt in principe alleen arrowhead en arma 2 free nodig maar omdat de grafichs dan zo lelijk zijn is het gewoon het beste om allebei te kopen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar wat heb je nu precies nodig, want je zegt bij Arrowhead dat het een standalone uitbreiding is. Je hoeft dus alleen Arrowhead te hebben?
probleem van deze modquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef Siempievk het volgende:
Ik probeer te spelen, maar alle server zijn vol of krijg geen connectie. Ik moet toch gewoon filteren op mission Dayz?
Zit hier op laptop (geen integrated shit, maar toch) dus wat dat betreft hoef ik ook geen full hd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:42 schreef norrie13 het volgende:
[..]
yup, je hebt in principe alleen arrowhead en arma 2 free nodig maar omdat de grafichs dan zo lelijk zijn is het gewoon het beste om allebei te kopen.
Als je je HDR op high zet krijg je volgens mij ook beter zicht snachts, maar ik me gamma ietjes omhoog gezet zodat ik nog een beetje kan zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:37 schreef Catch_me het volgende:
Gisteren tot een uurtje of 1 zitten spelen op een franse server. Ik was ergens in de bosjes uitgelogd de laatste keer en ik had geen idee waar ik naar toe moest. Het was ook nog eens pikkedonker dus dat schoot ook niet op
In de verte zag ik een flare afgaan dus ik ben er maar gewoon naartoe gerend en heb uiteindelijk met 2 andere gasten samengewerkt om Cherno te bezoeken. In Cherno ben ik ze helaas allebei kwijtgeraakt omdat ik vast zat in een deurpostHet was ook zo donker dat ik maar een paar meter voor me kon zien.
Ben dus maar als solid snake door de voor mij onbekende stad gesneaked en snel in een kerk vol met loot uitgelogd
Overigens wel een beetje jammer dat veel spelers hun brightness omhoog gooien zodra het donker wordt en jou wel gewoon van honderden meters afstand zien
WAT, nu al bij het vliegveld aangekomenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:37 schreef Catch_me het volgende:
Denet ook weer prachtig
Ik was na een lange wandeling eindelijk bij het grote militaire vliegveld aangekomen. Voordat ik de poort binnenstapte verstopte ik me in de bossen om te checken of er nog meer mensen waren. Plots hoor ik voetstappen en zie ik een bandiet met een M4 enkele tientallen meters verderop van het vliegveld weg sprinten.
Ik wachtte totdat hij een meter of 200 van me af was en schoot hem in z'n rug met mijn enfield, hij viel gelijk neerIn eerste instantie dacht ik dat ie dood was, maar nadat ik 2 zombies gepopt had zag ik hem weg proberen te kruipen. Snel nog een schot in z'n rug gelost en het arme dier uit zijn lijden verlost
Uiteindelijk werd de global chat getrakteerd met een scheldkanonnade van de gozer die ik dood schoot, logisch ook, want die m4 en grote backpack vol met loot kon ik goed gebruiken![]()
Ik ben nu snel uitgelogd in een toren op het vliegveld en heb mijn sniper klaar liggen, eerst schieten en dan pas vragen stellen is mijn motto op terrein met militaire loot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |