Mag ik ook 's toekijken?quote:
Ja, ik ben er nog steeds niet goed van en het zijn mijn problemen niet eensquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:32 schreef JeMoeder het volgende:
Maar; dit is echt bagger van die gast trouwens Marie...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat een vreselijk lot voor die gozer.
Vind ik ookquote:
Ja natuurlijk vanavond Groningen voor de Mediamarkt grquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog juffrouwen die in een relatie zitten en met mij vreemd willen gaan?
*le me checht foboquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja natuurlijk vanavond Groningen voor de Mediamarkt gr
ok ziba zie je daar, ik ga niet verder dan voelen hoor grquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja natuurlijk vanavond Groningen voor de Mediamarkt gr
Mannen vinden het wel oke als de ander vreemdgaat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:31 schreef Skol het volgende:
Mooi hoe vrouwen en mannen hier totaal anders over kunnen denken.
Niks mis mee af en toe een ander wijf te neuken puur om het fysieke.
Waar is jouw sigarenmeisje? en "le me checht.."quote:
Hoe is dat eigenlijk afgelopen ja?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is jouw sigarenmeisje? en "le me checht.."_______!!!!!!!!!!!!
Die hoeft niets te weten, die sopt maar met een sigaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is jouw sigarenmeisje? en "le me checht.."_______!!!!!!!!!!!!
ondertussen zitten te fappen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:55 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Die hoeft niets te weten, die sopt maar met een sigaar.
kuttypo, typen met een hand is lastig
Frank zou dat heel rationeel bekijken en denken, hè vervelend, dat deze man zijn genen wilden verspreiden in mijn vrouw/vriendin, maar wel begrijpelijk het is zijn natuur.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mannen vinden het wel oke als de ander vreemdgaat?
Ik leer elke dag iets nieuws op FOK!
Mensen die vreemdgaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:55 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Die hoeft niets te weten, die sopt maar met een sigaar.
kuttypo, typen met een hand is lastig
WAT? M'n kat aaien, zieke geestquote:
Zoals voorspeld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die vreemdgaan
Maar was dus wel verzonnen... oke
Stroking pussyquote:
Hoezo vervelend? Mannen denken daar toch heel anders over dan vrouwen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Frank zou dat heel rationeel bekijken en denken, hè vervelend, dat deze man zijn genen wilden verspreiden in mijn vrouw/vriendin, maar wel begrijpelijk het is zijn natuur.
Heul niequote:
Lijkt me toch niet dat je staat te juichen omdat je vrouw/vriendin genen heeft liggen mengen met een ander, ook al ben je heel rationeel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo vervelend? Mannen denken daar toch heel anders over dan vrouwen?
Ik kijk nergens meer raar van op wat ik op FOK! leer over mannen, dus you tell me.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet dat je staat te juichen omdat je vrouw/vriendin genen heeft liggen mengen met een ander, ook al ben je heel rationeel.
Het is wel een beetje dom denk ik om de mannelijke Fokker te pakken als voorbeeld voor een doorsnee man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer raar van op wat ik op FOK! leer over mannen, dus you tell me.
Hoezo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel een beetje dom denk ik om de mannelijke Fokker te pakken als voorbeeld voor een doorsnee man.
Hij heeft ook gepost dat hij hier vast ook niet van staat te juichen mocht het hem overkomen. Ik vind het een mooi tegengeluid (en vele malen interessanter) om deze kant te lezen naast al die Fok!kers die het met elkaar eens zijn dat vreemdgaan verwerpelijk is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet dat je staat te juichen omdat je vrouw/vriendin genen heeft liggen mengen met een ander, ook al ben je heel rationeel.
Neem dat nou maar aan.quote:
In ieder geval raadzaam om die stereotype met wat water aan te lengen, ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel een beetje dom denk ik om de mannelijke Fokker te pakken als voorbeeld voor een doorsnee man.
Je moet niet alles serieus nemen hier. KLB is ONZ Light.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat jullie allemaal autisten zijn? Ofzoiets?
Ik ben het eens met zijn rationele view, echter in een relatie zit ook een emotionele zijde (die we ook hebben gekregen van onze genen).quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij heeft ook gepost dat hij hier vast ook niet van staat te juichen mocht het hem overkomen. Ik vind het een mooi tegengeluid (en vele malen interessanter) om deze kant te lezen naast al die Fok!kers die het met elkaar eens zijn dat vreemdgaan verwerpelijk is.
En meer zout dan Akzo in tien jaar kan verwerken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In ieder geval raadzaam om die stereotype met wat water aan te lengen, ja.
Emotionele zijde, wat ben je romantischquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben het eens met zijn rationele view, echter in een relatie zit ook een emotionele zijde (die we ook hebben gekregen van onze genen).
Stel je niet aan, dat tegengeluid is al met zo grijsgedraaid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij heeft ook gepost dat hij hier vast ook niet van staat te juichen mocht het hem overkomen. Ik vind het een mooi tegengeluid (en vele malen interessanter) om deze kant te lezen naast al die Fok!kers die het met elkaar eens zijn dat vreemdgaan verwerpelijk is.
Wat gari en psy zeggen. Ik denk dat de mannen die jij kent heel anders denken.quote:
En die zijde wordt door alle overige Fok!kers in dit topic belicht. Helemaal terecht overigens, maar het is ook wel interessant om te lezen over het waarom. Want hoe stout en verderfelijk we het ook vinden met zijn allen, het blijft toch wel gewoon gebeuren. Op enorme schaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben het eens met zijn rationele view, echter in een relatie zit ook een emotionele zijde (die we ook hebben gekregen van onze genen).
Ja en "vreemdgangers moeten de ballen eraf" hebben we nog lang niet vaak genoeg gehoord.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:09 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Stel je niet aan, dat tegengeluid is al met zo grijsgedraaid.
Dat vroeg iemand ook al eerder in dit topic en ik denk niet dat ik dan ook met een rationele verklaring komt daar het mijzelf dan wordt aangedaan en ik reageer hoogstwaarschijnlijk (helemaal zeker doe je dit natuurlijk nooit) dan ook met emotie. Ik ben dan niet langer meer objectief maar irrationeel omdat er dan te veel gevoel meespeelt. Maar het interessante aan deze discussie is dat wij er ver van af staan (behalve de mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt en dus nog verse wonden hebben) en daardoor met een objectieve verklaring kunnen komen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 07:40 schreef Pharkus het volgende:
Frank_Drebin, rationeel kan je het mooi verklaren, maar kom je ook met die rationele praatjes als je eega dagelijks met een paar netalsofdoende gays heeft liggen batsen?
Nee, maar iedereen reageerde zo irrationeel in dit topic dat ik dacht dat het misschien weleens interessant zou zijn, misschien niet voor jou wellicht voor anderen, om met een wetenschappelijke bril eens naar deze situatie te kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Eens. En in zijn eerste post beloofde hij nog zo om dat praatje niet af te steken
[..]
Er lopen weet ik veel hoeveel miljard mensen op Aarde rond, de kans bestaat en alle tijden dat je altijd iemand tegenkomt die net even leuker, aardiger, mooier is en dat diegene je laat inzien dat jou partner - waarvan gedacht dat het de 'ware' is - toch niet zo perfect blijkt te zijn als je jarenlang dacht. Dat soort situaties kunnen altijd voorkomen en zijn haast onvermijdelijk, een ander verhaal zijn natuurlijk die gasten die gewoon ieder wijf pakken voor de sport terwijl ze getrouwd zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:27 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
En dat vind jij wel een goed verhaal?
Je moet gewoon niet bij het verkeerde wijf blijven hangen, hoef je ook niet vreemd te gaan.
Dit is niet waar, als man reageer je daar kwaad op, al in een eerder post uitgelegd waarom.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Frank zou dat heel rationeel bekijken en denken, hè vervelend, dat deze man zijn genen wilden verspreiden in mijn vrouw/vriendin, maar wel begrijpelijk het is zijn natuur.
Genocide ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En die zijde wordt door alle overige Fok!kers in dit topic belicht. Helemaal terecht overigens, maar het is ook wel interessant om te lezen over het waarom. Want hoe stout en verderfelijk we het ook vinden met zijn allen, het blijft toch wel gewoon gebeuren. Op enorme schaal.
Ik weet niet meer hoe die mannen die ik ken denken, als ik sommige FOK!kers (inclusief jijzelf btw) moet geloven over hoe mannen denken tbh.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat gari en psy zeggen. Ik denk dat de mannen die jij kent heel anders denken.
Iets met labiel.
Dat wij het een keer eens zouden worden... man, man, man...quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat gari en psy zeggen. Ik denk dat de mannen die jij kent heel anders denken.
Iets met labiel.
Zoals de waard is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat wij het een keer eens zouden worden... man, man, man...
je punt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Genocide ook
Mishandeling van stiefkinderen ook trouwens.
Lekker ontopic manquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Genocide ook
Mishandeling van stiefkinderen ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |