Oppakken als derde dader.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
"Laat gaan laat gaan"....stomme hoer.
Wellicht nep-pistool, aangezien de daders 15jarige mocro-kneusjes uit Almere zijn. Tevens kunnen ze veelal toch niet gericht schieten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef Pedroso het volgende:
Als ze met een pistool rondlopen en op de vlucht zijn lijkt het me niet echt verstandig om de held uit te hangen.
Doe ik standaard. Ook al zit er niemand op. Het heet alcoholisme.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik, als Fok! forum held, had minimaal die scooter omgetrapt.
Kan makkelijk hoor want pistool is vaak geleendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef Pedroso het volgende:
Als ze met een pistool rondlopen en op de vlucht zijn lijkt het me niet echt verstandig om de held uit te hangen.
Jij bent té goed op de hoogte van deze dingen meisjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kan makkelijk hoor want pistool is vaak geleend![]()
Als er niet mee geschoten is kost het bijna niks
Als er mee geschoten wordt dan moet de dader hem kopen ivm sporen enzo![]()
Dat kost de dader snel 1500¤ en daar heeft hij geen zin en dus dreigt hij alleen en schiet niet
Ook maar wat gehoordquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:06 schreef Osiris024 het volgende:
Jij bent té goed op de hoogte van deze dingen meisje
Zo'n instellingquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Alsof Intertoys het verlies van drie pakjes aan Pokemon plaatjes voelt.
Ja mijn buurmeisjequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef Bayswater het volgende:
Is er iemand in uw omgeving die de laatse tijd opvallend veel Pokemonplaatjes heeft?
Volgens mijn dat soort mannetjes veel te materialistisch om een helm te beschadigen op die manier. Schoppen of een stoeptegel?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:18 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij hebben ze gewoon met die helm op zijn gezicht zitten slaan.
Beschoten worden door een bumperklever. Het moet niet gekker worden.quote:
quote:
Dat denk ik ook, of hij heeft een korte aanvaring gehad met iemand met een te kort lontje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Of hij heeft iets gezien wat hij niet mocht zien.
vertel dan ook even aan de nabestaanden van die juwelier waarvan de dader gisteren terecht moest staanquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Je wordt toch niet 'zomaar' doodgeschoten?
Die werd doodgeschoten omdat hij juwelier was.quote:Op woensdag 28 november 2012 04:34 schreef TLC het volgende:
[..]
vertel dan ook even aan de nabestaanden van die juwelier waarvan de dader gisteren terecht moest staan
............quote:Op woensdag 28 november 2012 08:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Die werd doodgeschoten omdat hij juwelier was.
Begrijp je het niet? Juwelier -> overval -> juwelier wordt door de overvaller doodgeschoten. Hij werd dus doodgeschoten omdat hij een juwelierszaak had, niet omdat hij vuilnisman was.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:05 schreef TLC het volgende:
[..]
............soms zijn reacties zo achterlijk en dan kan ik daar niet eens meer wat zinnigs over zeggen
Zou Badr ook meekijken in de likquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En we hebben beelden van de moordenaar van Patrick B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |