Nieuw seizoen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die gozer die werd aangereden, of is er al een nieuwe programma weer?
Dafuq @ Iris met die schommelproef. Auto gesloopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe. Tja, hij is afgevallen, dus die krijgt z'n rijbewijs niet meer terug.
Ik ben er.quote:
Ongeloveloos inderdaad. In zijn 2 de koppeling naar z'n kut helpen. Niet veel mensen die dat voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dafuq @ Iris met die schommelproef. Auto gesloopt.
Maar waarom zou je er vanuit gaan dat ik er niks van weet? Ik heb in de praktijk vaak dit soort gevallen meegemaakt, ik werk nu al een paar jaar in de gezondheidszorg o.a. in samenwerking met leger des heils en zulke instanties en ik heb dus vaak ook gewerkt met moeders in de prostitutie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je vult voor me in, ik heb nergens gezegd dat ik er verstand van heb schat
oh hey, ik zit met een dilemma, moet ik nou katjang pedis nootjes nemen, of een broodje?quote:
Amerika.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ze dat nou ook inzagen in de tweede kamer.. Ik krijg steeds meer het idee dat die mensen daar totaal wereldvreemd zijn.
Die kwam ik vorige week ook tegenquote:
katjang pedis nootjes, tenzij je iets baasachtigs met dat broodje doet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh hey, ik zit met een dilemma, moet ik nou katjang pedis nootjes nemen, of een broodje?
help mij
meh, broodje met spek, of eiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
katjang pedis nootjes, tenzij je iets baasachtigs met dat broodje doet.
Dit was de vierde aflevering geloof ik.quote:
Katjang pedis nootjes tochquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh hey, ik zit met een dilemma, moet ik nou katjang pedis nootjes nemen, of een broodje?
help mij
Nootjes.quote:
Huh, bij mij niet hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die kwam ik vorige week ook tegen. Beetje jammer dat ie voor elk onderwerp dezelfde titel heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |