gewoon op het juiste moment ff aanspreken en doe het subtiel, maar direct.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef Lyriella het volgende:
Tjongejonge.. serieus onderwerp mensen. Beetje serieuze reacties?
bij haar thuis, bij jou thuis voelt ze zich misschien onder druk gezet of erg onzeker..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:42 schreef Lyriella het volgende:
Uhuh.. maar ik zie haar meestal in de groep.. als ik een één op één gesprek aan wil, bij haar thuis, bij mij thuis?
Bij haar thuis zou ik zeggen puur omdat dat in haar eigen omgeving isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:42 schreef Lyriella het volgende:
Uhuh.. maar ik zie haar meestal in de groep.. als ik een één op één gesprek aan wil, bij haar thuis, bij mij thuis?
Is het ook juist niet om aandacht? Anders had ze die littekens wel verborgen toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
Lastige situatie, want over het algemeen schamen mensen wanneer ze aan zelfbeschadiging doen. Zorg er in ieder geval voor dat ze zich op haar gemak voelt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Ik werk in een supermarkt en door die prijskaartjes krijg ik ook regelmatig sneetjes op mn polsen waardoor het lijkt alsof ik me snij
Niet iedereen doet het om aandacht. De meesten verstoppen het juist onder lange mouwen, lange broeken, armbanden etc. Dat het wel zichtbaar is, betekent niet dat zij/hij het doet om aandacht te krijgen. Misschien is ze op een punt dat ze het geaccepteerd heeft en er overheen is, dat ze de littekens achter zich laat. Of misschien had ze geen schone vesten meer, het kan allemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:00 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Is het ook juist niet om aandacht? Anders had ze die littekens wel verborgen toch?
Een klasgenootje van mij deed dit ooit ook. Op den duur had ze echt een enorme bloedplas achtergelaten op het meisjestoilet met een briefje "sorry voor de rommel, ik ruim het later op". Dat is gewoon een schreew om aandacht die echt serieus genomen moet worden. Ik denk dat het goed is haar zo snel mogelijk aan te spreken.
ik geloof je wel hoor, maar je moet er eigenlijk gebruik van maken.quote:
Ik zie je post nu pas, maar goed het kan dus ook van iets anders komen tsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Ik werk in een supermarkt en door die prijskaartjes krijg ik ook regelmatig sneetjes op mn polsen waardoor het lijkt alsof ik me snij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |