Dat zou verloren tijd en energie zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
En jij vanuit The Magic Show, kom op jongens beetje enthousiasme!!
Dan maar een underground locatie en geen headliners maar vrienden met skillzzzz, pak hem beet 300 man publiek en je hebt alles in huis voor een sfeervol klein feest...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat zou verloren tijd en energie zijnDaarnaast zijn we al zo druk met alles wat we al doen...
Overigens lijkt 20.000 een hoop. Maar een beetje knappe locatie, wat headliners en je bent al door je 20.000 heen.![]()
Wat deze man zegt is waarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dan maar een underground locatie en geen headliners maar vrienden met skillzzzz, pak hem beet 300 man publiek en je hebt alles in huis voor een sfeervol klein feest...
Als het een passie is, wat houdt je tegen? Denk dat er genoeg mogelijkheden zijn. Niet alleen bovengenoemde maar ook zat organisaties die nog wat hulp kunnen gebruikenquote:
Tuurlijk is dat vetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dan maar een underground locatie en geen headliners maar vrienden met skillzzzz, pak hem beet 300 man publiek en je hebt alles in huis voor een sfeervol klein feest...
Zelf maken, chefquote:Op zondag 6 mei 2012 02:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
kent iemand hier een mashup van wraow en miss kidman on a cruise? die zit echt al jaaaren in mn hoofd maar kan nix vinden.
anders maak ik em zelf
vind ik leukquote:
klinkt goed, hoe heet ie?quote:Op zondag 6 mei 2012 04:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
(Nieuwe) Club in Leeuwarden, industriėle uitstraling, goed geluid, vage techno, dikke prima
wat dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 09:24 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
En over the prophet & evil activities wil ik geen woorden vuilmaken. het komt niet vaak voor dat ik demonstratief ga stilstaan bij een setje, maar dit was wel heel dramatisch![]()
Die heb ik vroegah vaak geluisterdquote:
waddafack moet dat op 3FM??quote:Op zondag 6 mei 2012 12:06 schreef T-Force het volgende:
Edit: Waar ik minder blij van wordt. Remix van PunaniOP 3FM
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |