Dat is idd best raarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, nu wordt het raar
[..]
Met die blauwe mannetjes toch? Nouja, dat is ook wel meteen het 'engste' stukje van het hele seizoen, vreemd genoeg
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik Gamma hoor moet ik altijd denken aan:
Dan kun je ook wel verder kijken, daarna wordt het niet meer eng.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is idd best raar..
Blauwe mannetjes?Dat is wanneer ze afgehakte mensen zien liggen in zo'n cirkel, en wanneer ze terug gaan om weer te kijken liggen ze er niet meer en dan worden ze dood gemaakt. Daarna ben ik gestopt met kijken.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:
Mensen met indisch bloed en nederlands bloed worden pinda genoemd , vandaar dat ik het zo zei .
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel verder kijken, daarna wordt het niet meer eng.
Ik kan het me niet helemaal goed herinneren. Tis alweer ene jaartje terug ofzo, maar dat met die dode mensen enzo was inderdaad wel creepyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is idd best raar..
Blauwe mannetjes?Dat is wanneer ze afgehakte mensen zien liggen in zo'n cirkel, en wanneer ze terug gaan om weer te kijken liggen ze er niet meer en dan worden ze dood gemaakt. Daarna ben ik gestopt met kijken.
Oke, weer iets geleerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:
Mensen met indisch bloed en nederlands bloed worden pinda genoemd , vandaar dat ik het zo zei .
Ehm, weenie, wanneer is binnenkort?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wil je met noenoe, dimmie en mij naar de bios in groningen binnenkort?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel verder kijken, daarna wordt het niet meer eng.
Ah, hmm ok. Zal morgen wel even verder gaan kijken danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan het me niet helemaal goed herinneren. Tis alweer ene jaartje terug ofzo, maar dat met die dode mensen enzo was inderdaad wel creepy.
Daarna heb je het ergste echt wel gehad, hoor.
Dat was 1 van 2 keer van het seizoen. Maar zo eng was het toch nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan het me niet helemaal goed herinneren. Tis alweer ene jaartje terug ofzo, maar dat met die dode mensen enzo was inderdaad wel creepy.
Daarna heb je het ergste echt wel gehad, hoor.
Nee, niet eng. Wel creepy dat ze dan terug komen en die lijken zijn weg, tenminste dat vond ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was 1 van 2 keer van het seizoen. Maar zo eng was het toch niet?
Als ze verder gaan met GOT zal het in toekomstige seizoenen wel vaker voorkomenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, niet eng. Wel creepy dat ze dan terug komen en die lijken zijn weg, tenminste dat vond ik.
Als ik mee ga zeg ik het wel dan. Ik zit dan ook midden in de examens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Volgens mij zouden we 19 mei gaan.
Heb je nieuwe episodes nou al gezien dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Thanks DV, door jou heb ik zin om GoT nog een keer te kijken. Dat wordt dan de 4e keer
Graag gedaan. De reden dat ik 'm wou kijken was omdat ik hoorde dat er veel naakt in voor kwamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Thanks DV, door jou heb ik zin om GoT nog een keer te kijken. Dat wordt dan de 4e keer
Tot aflevering 3 van seizoen 2quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als ik mee ga zeg ik het wel dan. Ik zit dan ook midden in de examens.
[..]
Heb je nieuwe episodes nou al gezien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |