Oh, je hebt de hele aflevering gekeken? Nouja, kan meneer even op vakantie op kosten van de dierenarts. Hij probeert het gewoon, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn god, die kerel wil 1500 om 2 weken op reis te kunnen "Want dan vergeet de hond het vast"
Ik zat in 2001 in de eerstequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, was toen ik in de 1e zat, 2004 dan.
Wats er mis met pinda'squote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, je hebt de hele aflevering gekeken? Nouja, kan meneer even op vakantie op kosten van de dierenarts. Hij probeert het gewoon, lijkt me.
Vind het moreel gezien wel dubieus. Dierenarts zit natuurlijk fout, maar om dan zulke achterlijke dingen te stellen als dat hondje er niet eens last van heeft. Raar mannetje, die pinda.
Dat zeg ik.quote:
Welke aflevering was dat? De eerste?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wou Game of Thrones gaan kijken, maar heb al een trauma van de eerste 5 min.
Ik stop.
Maar niet van de "bevolkingsgroep" tochquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet kotsen van die geur, bah
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat? De eerste?
Sinds wanneer zijn pindas een bevolkingsgroep danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar niet van de "bevolkingsgroep" toch?
Je moet van het genre houden, en het duurt lang om in te komen.quote:
Daarom staat het tussen aanhalingstekensquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn pindas een bevolkingsgroep dan![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom staat het tussen aanhalingstekens.
Oke, nu wordt het raarquote:
Met die blauwe mannetjes toch? Nouja, dat is ook wel meteen het 'engste' stukje van het hele seizoen, vreemd genoegquote:
Als ik Gamma hoor moet ik altijd denken aan:quote:
Uhm, pinda is toch indo en nederlands. Niet een bevolkingsgroep, maar wel een groep ofzoquote:
Ik dacht vanwege de huidskleur, maar dat weet ik ook niet zeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik snap de link niet tussen pinda's en bevolkingssgroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |