ja ik denk t ook zoiets maar tis wel n beetje vervelendquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet
Misschien moet ze gewoon nog even wennen?
Verwerken van de indrukken? Blij dat ze weer thuis is? Vragen om aandacht? Hier kan het vanalles zijn dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Vraagje: May ligt zeurderig te miauwen de hele tijd. wat kan dat betekenen? voor de da deed ze dat nooit..
Het hoeft er volgens mij niet uit, maar alleen vinyl als ondervloer is (dacht ik) niet dik genoeg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef Oognip het volgende:
Onze vinylvloer ligt er nu een jaar in en ik ben hem meer dan zat. De katten slopen de vloer zo gigantisch dat er nu grote scheuren in de vloer zitten en stukken ontbreken
Ik wil nu graag laminaat, vriend wil dat niet want we wonen hier nog maar 2 jaar... Maakt me niks uit, ik schaam me dood. Dus ik ga het zelf betalen.
Kan vinyl als een goede ondervloer voor laminaat fungeren? Iemand enig idee?
We hebben onderburen, maar we hebben nu ook alleen vinyl liggen op het beton. Volgens de man van de Leen Bakker was een ondervloer niet nodig, het zou zo wel genoeg dempen volgens hem...quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hoeft er volgens mij niet uit, maar alleen vinyl als ondervloer is (dacht ik) niet dik genoeg.
Heb je onderburen? Want dan mag het zelfs niet eens, geloof ik. Dan moeten er nog van die groene platen tussen als demping
dmquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat jurkje dat we niet mochten zien in het openbaar? Linkje?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
We hebben onderburen, maar we hebben nu ook alleen vinyl liggen op het beton. Volgens de man van de Leen Bakker was een ondervloer niet nodig, het zou zo wel genoeg dempen volgens hem...
quote:Woon je in een appartement of een flat, dan is het verplicht een ondervloer met de TNO geluidsnorm van 10 db te gebruiken.
Ik zou het risico niet nemen. Je maakt tien keer meer lawaai met lopen op laminaat natuurlijk dan met lopen op vinyl... En je buren hoeven maar 1 keer te klagen en als dan blijkt dat je niet aan de regels qua demping voldoet kan je hele zooi er uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
We hebben onderburen, maar we hebben nu ook alleen vinyl liggen op het beton. Volgens de man van de Leen Bakker was een ondervloer niet nodig, het zou zo wel genoeg dempen volgens hem...
Ik zou maar goed even het contract van je verhuurder door lezen, want als blijkt da dit niet voldoende dempt kan je de hele vloer er weer uit slopen....Better save than sorryquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
GMTAquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het risico niet nemen. Je maakt tien keer meer lawaai met lopen op laminaat natuurlijk dan met lopen op vinyl... En je buren hoeven maar 1 keer te klagen en als dan blijkt dat je niet aan de regels qua demping voldoet kan je hele zooi er uit.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het risico niet nemen. Je maakt tien keer meer lawaai met lopen op laminaat natuurlijk dan met lopen op vinyl... En je buren hoeven maar 1 keer te klagen en als dan blijkt dat je niet aan de regels qua demping voldoet kan je hele zooi er uit.
Het zou inderdaad zonde zijn om de hele vloer er weer uit te slopenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou maar goed even het contract van je verhuurder door lezen, want als blijkt da dit niet voldoende dempt kan je de hele vloer er weer uit slopen....Better save than sorry
Als het nog goed vlak ligt kan dat prima. Is in je hal en keuken toch? Dan zou ik gewoon voor goedkoop laminaat gaan. Misschien van Ikea of uitkijken naar een restpartijtje bij een bouwmarkt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef Oognip het volgende:
Onze vinylvloer ligt er nu een jaar in en ik ben hem meer dan zat. De katten slopen de vloer zo gigantisch dat er nu grote scheuren in de vloer zitten en stukken ontbreken
Ik wil nu graag laminaat, vriend wil dat niet want we wonen hier nog maar 2 jaar... Maakt me niks uit, ik schaam me dood. Dus ik ga het zelf betalen.
Kan vinyl als een goede ondervloer voor laminaat fungeren? Iemand enig idee?
Nee het is in het hele huis, dus ook woonkamer en slaapkamer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als het nog goed vlak ligt kan dat prima. Is in je hal en keuken toch? Dan zou ik gewoon voor goedkoop laminaat gaan. Misschien van Ikea of uitkijken naar een restpartijtje bij een bouwmarkt.
Dat dus. Het moet conform een en of andere bouwvoorwaarde zijn anders ben jij nalatig en mag je het naderhand weer eruit halen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ga eens met je schoenen/hakken op vinyl lopen en daarna op laminaat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou goed, het ligt er nu een jaar en we hebben nog geen klachten vernomen
Wij lopen altijd op sokken en we krijgen niet veel visite dus dat scheeltquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ga eens met je schoenen/hakken op vinyl lopen en daarna op laminaat?
Dat maakt véél meer geluid hoor
Dus dat je tot nu toe geen klachten hebt dat kan kloppen, maar dat zou helaas heel snel kunnen veranderen als je op laminaat gaat lopen. Of je moet bv ALTIJD op sokken lopen... en je visite dat ook verplichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |