Wauw!! Ik vind ze wel gaaf hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:08 schreef Oognip het volgende:
Deze schoentjes zijn het geworden
[ afbeelding ]
Ik heb net foto's gemaakt maar daar is het verschil niet op te zienquote:
Je wordt er creatief van!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pittig hoor, maar heel knap dat je het redt
Huh, hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Opa en oma zijn weer weg en we zijn de eerste dingen alweer kwijt
O, we zijn altijd van alles kwijt als ze weer vertrokken zijn. Dat ligt dan allemaal op voor oma logische plaatsenquote:
Ik moet mijn paard weer eens laten bekappen en beslaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:19 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Zadelmaker is geweest, morgen m'n zadel wegbrengen. Rio heeft zoveel spier gekregen dat het zadel voor wat te smal is, dus hij gaat de boom breder maken.
Leuke schoenen, Nipje.
wel mooi maar ik zou daar nog geen 10 meter op kunnen lopen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:08 schreef Oognip het volgende:
Deze schoentjes zijn het geworden
[ afbeelding ]
Oh dat doe ik zelfquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet mijn paard weer eens laten bekappen en beslaan.
Dat doet de hoefsmid.quote:
Oh zo, ik dacht dat ze per ongeluk je halve huisraad hadden meegenomenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, we zijn altijd van alles kwijt als ze weer vertrokken zijn. Dat ligt dan allemaal op voor oma logische plaatsen![]()
Die voor ons niet logisch zijn en waar wij ons dan een breuk naar zoeken
ALLES IS WEG!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat ze per ongeluk je halve huisraad hadden meegenomen
KLEPTOMANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
DE RUSSEN!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
KLEPTOMANEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi Muis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |